Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. når almenntilstanden ellers er god? Det er snakk om små mengder snørr, men det blir liksom aldri helt borte. Når bør jeg bli bekymret? 

Anonymkode: 715f4...a55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på fem måneder som har vært snottete siden fødsel. Har fått beskjed om at det ikke er vanlig, heller ikke unormalt. 

Anonymkode: 1f03f...4f0

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en på fem måneder som har vært snottete siden fødsel. Har fått beskjed om at det ikke er vanlig, heller ikke unormalt. 

Ingen har sagt at han trenger koronatestes heller? 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymrer meg litt for det, selv om jeg konsulterte en lege på tekefon som mente baby ikke trenger det kun pga snørr. Men når det aldri går over... 

AnonymBruker
Skrevet

Har ei på tre måneder som har vært snørret siden fødsel. Stort sett bare blankt. Har fått beskjed om at det er normalt hos barnelegen på hs.

Har ikke fått beskjed om å teste baby. Resten av familien er testet da, pga luftveisinfeksjon for noen uker siden. Alle tester negativt, så vil jo tro at hun også gjør det.

Anonymkode: 2a338...096

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ei på tre måneder som har vært snørret siden fødsel. Stort sett bare blankt. Har fått beskjed om at det er normalt hos barnelegen på hs.

Har ikke fått beskjed om å teste baby. Resten av familien er testet da, pga luftveisinfeksjon for noen uker siden. Alle tester negativt, så vil jo tro at hun også gjør det.

Vi har fått beskjed på helsestasjonen at vi ikke skal komme om foreldre eller barn er "syke". Usikker på om snørr (blankt her også når det kommer ut) regnes som "syk". Men dere har vært på helsestasjonen med snørrete baby, altså? Kunne vaby ta vaksine også? 

AnonymBruker
Skrevet

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fått beskjed på helsestasjonen at vi ikke skal komme om foreldre eller barn er "syke". Usikker på om snørr (blankt her også når det kommer ut) regnes som "syk". Men dere har vært på helsestasjonen med snørrete baby, altså? Kunne vaby ta vaksine også? 

Ja, jeg ringte de på forhånd såklart og forhørte meg, men vi fikk beskjed om å komme. Har også tatt alle vaksiner. Er bare det blanke snørret, har ikke hatt noe som helst andre symptomer på sykdom.

Storebror var også sånn.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært sånn, så tror ikke det er et sykdomstegn. Da hadde nok noen sagt noe om det tenker jeg, vi har jo vært på en del kontroller til nå

AnonymBruker
Skrevet

Vår som nå er 6 mnd. er også alltid snørrete. Stort sett ikke mye, men hun blir litt tett om natten. Søsteren er testet for korona en gang, da hostet hun også. Babyen trengte ikke testes ut i fra hvordan jeg beskrev det. Vi utsatte en kontroll på helsestasjonen fordi jeg ringte og sa at hun var snørrete. Men da jeg måtte avlyse neste time også og forklarte at hun alltid var snørrete, sa de at det var normalt og at vi kunne komme så lenge det ikke var noen andre symptomer eller snørra endret karakter. 

Anonymkode: 4c0c8...55c

AnonymBruker
Skrevet

See at flere har babyer som har vært snørrete siden fødsel. Da er det ikke sikkert at dette vil gi seg med det første, altså...? 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...