Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... forandret dette seg når de begynte å spise en del fast føde? 

Anonymkode: c48c6...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mine hadde veldig sjelden avføring da de bare fikk morsmelk. Kunne fort gå 10 dager mellom. Da de var over på fast føde hadde de daglig avføring. 

Anonymkode: a76ef...317

AnonymBruker
Skrevet

Bæsjet ofter etter fast føde sammenlignet med bare morsmelk her også. 1-3 ganger daglig nå. :P 

Anonymkode: a2426...b77

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mine hadde veldig sjelden avføring da de bare fikk morsmelk. Kunne fort gå 10 dager mellom. Da de var over på fast føde hadde de daglig avføring. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bæsjet ofter etter fast føde sammenlignet med bare morsmelk her også. 1-3 ganger daglig nå. :P 

Anonymkode: a2426...b77

Hvor mye fast føde måtte til før endringen kom? Min er egentlig på smaksprøver enda. På det meste ca 30-40g mos. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye fast føde måtte til før endringen kom? Min er egentlig på smaksprøver enda. På det meste ca 30-40g mos. 

Det husker jeg ikke. Gikk vel gradvis. Men de kan fort slite litt med magen når man begynner med fast føde, så man må nesten gi det litt tid. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg ikke. Gikk vel gradvis. Men de kan fort slite litt med magen når man begynner med fast føde, så man må nesten gi det litt tid. 

Min har fått morsmelk og litt mme. Til tross for masse malt går det opptil en uke mellom bæsj. Men virker ikke som han strever med bæsjingen. Hvis han bare har en sjelden frekvens, hjelper kanskje ikke malt? 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min har fått morsmelk og litt mme. Til tross for masse malt går det opptil en uke mellom bæsj. Men virker ikke som han strever med bæsjingen. Hvis han bare har en sjelden frekvens, hjelper kanskje ikke malt? 

Ingen vits å pøse på med masse malt om han ikke sliter med det. 

Anonymkode: 3188f...ccf

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen vits å pøse på med masse malt om han ikke sliter med det. 

Helsestasjonen som har anbefalt malt. Bare redd det skal stoppe helt opp om jeg slutter med malt. Avføringen som kommer er myk, men hadde den også vært myk helt uten malt? Så redd det skal danne seg en hard propp. Når det har gått noen dager siden avføring er jeg alltid urolig til den kommer. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helsestasjonen som har anbefalt malt. Bare redd det skal stoppe helt opp om jeg slutter med malt. Avføringen som kommer er myk, men hadde den også vært myk helt uten malt? Så redd det skal danne seg en hard propp. Når det har gått noen dager siden avføring er jeg alltid urolig til den kommer. 

Er ikke alltid helsestasjonen har rett.. Hjelper det så er det jo greit, men hos min utgjorde det ingen forskjell. Ga heller sviskemos, kiwi etc etterhvert som han ble litt større. 

Gjest Kaiminator
Skrevet

bæsjer man mer sjelden etter å fått baby?

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alltid helsestasjonen har rett.. Hjelper det så er det jo greit, men hos min utgjorde det ingen forskjell. Ga heller sviskemos, kiwi etc etterhvert som han ble litt større. 

Har begynt å smake fast føde nå, og sviskemos er det det har gått mest av. Hvor mye sviskemos må til? Men om han bare har en sjelden bæsjefrekvens og ikke hard mage, vil sviskemos få han til å bæsje da? 

Det er ikke sikjert han plages av sjelden bæsj, men så lenge han ikke får bare morsmelk bør han vel bæsje litt oftere? Jeg blir nervøs av å gå å vente på bæsj. 

Der glemte jeg anonymknapoen. Pytt sann

Endret av Thyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...