AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Del Skrevet 26. juli 2020 Jobber innenfor helse. Har i dag en 100% stilling i todelt turnus. Har søkt på en stilling som 80% nattevakt og fått beskjed om at jeg vil få tilbud om stillingen. Er det innafor av meg å forhandle om å få den grunnlønnen jeg har idag i 100%stilling, i 80%stillingen? Anonymkode: 8afd4...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Del Skrevet 26. juli 2020 Det er lov å prøve seg, men tviler på at du får det Anonymkode: 4fde4...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Del Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jobber innenfor helse. Har i dag en 100% stilling i todelt turnus. Har søkt på en stilling som 80% nattevakt og fått beskjed om at jeg vil få tilbud om stillingen. Er det innafor av meg å forhandle om å få den grunnlønnen jeg har idag i 100%stilling, i 80%stillingen? Anonymkode: 8afd4...d88 Dersom det er innen samme område (KS, Spekter) så vil du nok få samme grunnlønn i 80% stilling som i 100% stilling, ja, men du får bare utbetalt 80% av grunnlønna... Å forvente at du skal få samme grunnlønn utbetalt i 80% stilling som i 100% stilling er nok ikke realistisk, men mange steder får man et (solid) tillegg dersom man jobber mer enn 50% natt, og på toppen er jo tilleggene for ukurante vakter høyere, så du vil nok uansett få mer utbetalt i 80% stilling på natt enn hva du har i 100% stilling i todelt turnus. Anonymkode: acad4...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Del Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er innen samme område (KS, Spekter) så vil du nok få samme grunnlønn i 80% stilling som i 100% stilling, ja, men du får bare utbetalt 80% av grunnlønna... Å forvente at du skal få samme grunnlønn utbetalt i 80% stilling som i 100% stilling er nok ikke realistisk, men mange steder får man et (solid) tillegg dersom man jobber mer enn 50% natt, og på toppen er jo tilleggene for ukurante vakter høyere, så du vil nok uansett få mer utbetalt i 80% stilling på natt enn hva du har i 100% stilling i todelt turnus. Anonymkode: acad4...f62 Aha😊 Så det jeg derimot kan gjøre er å forhandle opp grunnlønnen min, og på den måten klatre litt på lønnsstigen👍 Anonymkode: 8afd4...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå