AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Del Skrevet 26. juli 2020 Uten å måtte forklare for mye (men gjelder Malessezia) - finnes det ikke en babyolje som er ala den der Natusan sin, som bare er mineralolje og parfyme - men uten parfyme? Jeg tåler ikke parfymen i den. Alle andre babyoljer er masse vegetabilske oljer og alt mulig rart. Jeg leter etter ren mineralolje ("babyolje"). I USA får man kjøpt det på flasker, men når jeg googler mineralolje så får jeg bare opp masse bilgreier? Noen som vet? Anonymkode: 137a5...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 26. juli 2020 #2 Del Skrevet 26. juli 2020 Har du sjekket apoteket sin NAFolje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Del Skrevet 26. juli 2020 Fordi mineralolje er et restpeodukt etter oljeproduksjon. Det er mye bedre for babyens hud å bruke omtrent hva som helst annet av vegetabilske oljer (som er naturlig fra feks olivenolje, solsikkeolje etc) mineralolje legger seg bare som et lag utenpå huden og gjør at den etterhvert produserer mindre fukt selv. Anonymkode: faf61...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Del Skrevet 27. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi mineralolje er et restpeodukt etter oljeproduksjon. Det er mye bedre for babyens hud å bruke omtrent hva som helst annet av vegetabilske oljer (som er naturlig fra feks olivenolje, solsikkeolje etc) mineralolje legger seg bare som et lag utenpå huden og gjør at den etterhvert produserer mindre fukt selv. Anonymkode: faf61...aff Ja det forstår jeg, men skal ikke brukes på baby Anonymkode: 137a5...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Del Skrevet 27. juli 2020 17 timer siden, Forundret.. skrev: Har du sjekket apoteket sin NAFolje? Takk! Skal sjekke! Anonymkode: 137a5...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Del Skrevet 27. juli 2020 Anglamark har også, selges på Coop i små pumpeflasker. Anonymkode: d3acd...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Del Skrevet 27. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anglamark har også, selges på Coop i små pumpeflasker. Anonymkode: d3acd...8dc Inneholder denne også mineralolje? Jeg liker å bruke babyolje etter dusj selv. Anonymkode: e0a7c...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. juli 2020 #8 Del Skrevet 27. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal sjekke! Anonymkode: 137a5...7b7 Vi brukte NAF badeolje og var riktig fornøyde med den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Del Skrevet 27. juli 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inneholder denne også mineralolje? Jeg liker å bruke babyolje etter dusj selv. Anonymkode: e0a7c...d7d Änglamark sin er med aprikos-olje osv, dvs ikke ren mineralolje. ☺️ Anonymkode: 137a5...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå