AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Ja, det tenner meg altså enormt. Ofte fantaserer jeg rundt å bli undersøkt naken mens "legen" er påkledd. Har lyst til å spille rollespill, men tør ikke fortelle om det til partner. Hvor kinky er det, liksom? Er det flere som tenner på slikt? Vil helst spille "pasient", men kan også være "lege". PS, jeg blir ikke tent av å gå til lege eller gynekolog på ordentlig. Anonymkode: d31a8...34e
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som tenner på slikt? Vil helst spille "pasient", men kan også være "lege". Jeg lekte doktor med nabojenta da jeg gikk i 6. klasse, husker ikke om jeg ble opphisset..Hun ble nok tent for hun gikk i 9. klasse og det var hennes ide😚 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Jeg vil tro at det kan tenne å bli "undersøkt" av en "lege" som er en person du er glad i og stoler på. Anonymkode: 54a4a...c80
Sørlandsjenta02 Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tenner meg altså enormt. Ofte fantaserer jeg rundt å bli undersøkt naken mens "legen" er påkledd. Har lyst til å spille rollespill, men tør ikke fortelle om det til partner. Hvor kinky er det, liksom? Er det flere som tenner på slikt? Vil helst spille "pasient", men kan også være "lege". PS, jeg blir ikke tent av å gå til lege eller gynekolog på ordentlig. Anonymkode: d31a8...34e Dette he jeg lekt selv også. Både som lege og pasient. Det er jo selvsagt aller best med en man aldri har truffet før. Virker mye mer reelt da. For min del har det alltid endt med sex etter undersøkelsen, men har jo hørt andre som går hver til sitt etter å ha fått en grundig sjekk.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Tar denne som anonym. Hadde et eventyr med en gift lege, og vi la planer for at hun skulle la meg leke med spekulumer og andre rekvisitter. Dessverre trakk hun seg da mannen hennes ble valgt inn i samme kommunestyre som meg for et konkurrerende parti. Synd, hun var spennende og deilig! Anonymkode: 749bb...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Mannen min er lege. Jeg forstår veldig godt denne fantasien;) Anonymkode: 85cf4...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå