AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Jeg var på en fornøyelsespark med egne barn. Jeg kjørte tråsykkel og tok en snarvei over gresset. Da kom denne ungen ved siden av meg og begynte å så at det ikke var lov.. Jeg svarte lavt, men skikkelig hissig «Du, vare vær stille, jeg er ikke interessert i å høre på deg». Han fortsatte, og jeg igjen «hører du dårlig, ikke snakk til meg, sykle videre, jeg bryr meg ikke om hva du har å si» Han var 6-7 Jeg jobber vanligvis med barn og har mange barn rundt meg og er alltid så «interessert» i hva de har å si, så det var så deilig nå å bare gi f Anonymkode: e2154...32b
kjøkkenkar Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Få deg en annen jobb og slutt og vær ufin mot unger. 21
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 God bedring, håper du føler deg bedre i morgen. Anonymkode: fb8f1...068 24
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, kjøkkenkar skrev: Få deg en annen jobb og slutt og vær ufin mot unger. Skal absolutt ikke bytte jobb, men heller gi litt mer faen i fremmede unger som jeg ikke har en relasjon til Anonymkode: e2154...32b 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Virker som du iboende aggresjon mot barn. Finn deg en annen jobb. Jeg kan være enig i at noen unger har godt av å oppleve konsekvenser på dårlig oppførsel av andre enn sine foreldre av og til, for å oppleve at det er andre utenfor familiebobla som kan holde dem ansvarlige for sine handlinger, men her har jo guttungen helt rett. Anonymkode: 2dc45...455 18
kjøkkenkar Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal absolutt ikke bytte jobb, men heller gi litt mer faen i fremmede unger som jeg ikke har en relasjon til Anonymkode: e2154...32b Du skal finne deg en ny jobb jo. Hvis jobben får deg til å føle at det er befriende og være ufin mot barn, så er det opplagt at jobben har negativ innvirkning på deg. Med mindre du bare er en bitch da. 6
Stoltskeiv Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Skaff deg en ny jobb du som ikke har noe med barn å gjøre 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på en fornøyelsespark med egne barn. Jeg kjørte tråsykkel og tok en snarvei over gresset. Da kom denne ungen ved siden av meg og begynte å så at det ikke var lov.. Jeg svarte lavt, men skikkelig hissig «Du, vare vær stille, jeg er ikke interessert i å høre på deg». Han fortsatte, og jeg igjen «hører du dårlig, ikke snakk til meg, sykle videre, jeg bryr meg ikke om hva du har å si» Han var 6-7 Jeg jobber vanligvis med barn og har mange barn rundt meg og er alltid så «interessert» i hva de har å si, så det var så deilig nå å bare gi f Anonymkode: e2154...32b Hendelse som ikke har skjedd. Anonymkode: 07225...7f9 11
Humle Brumle Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 Du høres ut som Gru fra grusomme meg😂 Jeg måtte på en måte flire litt av det her. Jeg ser for meg at Ts er en stor voksen mann også sitter han på en knøttliten tråsykkel for barn med sånn grått og svart rutete skjerf. Han er også skalla med lang spiss nese. 15
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 Ditt troll! Et dårlig forsøk på trolling altså! Anonymkode: fecf4...a87 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 Altså, jeg tror også at dette er et troll. Dog så ER det så utrolig mange nesevise barn der ute at man noen gang har lyst til å tuppe dem til månen. Jeg er selv barne og ungdomsarbeider av yrke, men da jeg en gang for mange år siden fikk tilsnakk av en 8-9 åring for å gå på gata og røyke så, ba jeg han faktisk om å holde den lille rottekjeften sin og ikke prøve å irettesette voksne folk han ikke kjenner. Barn som liksom skal sette på plass og snakke ned voksne mennesker er noe av det mest irriterende jeg vet. Det er hverken søtt, morsomt eller sjarmerende. Så, nei det er ikke ufint å si ifra på en ufin måte til unger som er ufine. Anonymkode: 874c4...563 13
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tror også at dette er et troll. Dog så ER det så utrolig mange nesevise barn der ute at man noen gang har lyst til å tuppe dem til månen. Jeg er selv barne og ungdomsarbeider av yrke, men da jeg en gang for mange år siden fikk tilsnakk av en 8-9 åring for å gå på gata og røyke så, ba jeg han faktisk om å holde den lille rottekjeften sin og ikke prøve å irettesette voksne folk han ikke kjenner. Barn som liksom skal sette på plass og snakke ned voksne mennesker er noe av det mest irriterende jeg vet. Det er hverken søtt, morsomt eller sjarmerende. Så, nei det er ikke ufint å si ifra på en ufin måte til unger som er ufine. Anonymkode: 874c4...563 Rottekjeft, faktisk. Hørt om å være voksen? Rollemodell? Pedagogisk? Håper virkelig du ikke jobber med mitt barn, eller barn jeg kjenner😳 Anonymkode: 37cf6...22e 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rottekjeft, faktisk. Hørt om å være voksen? Rollemodell? Pedagogisk? Håper virkelig du ikke jobber med mitt barn, eller barn jeg kjenner😳 Anonymkode: 37cf6...22e Chill.. Normalt å bli irritert, spesielt på unger som blander seg, og eldre. Ja da "de vet ikke bedre", men dett gjør det ikke noe mindre irriterende Anonymkode: a6415...6d9 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Helt grei.Forstår deg godt, orker selv ikke å være snill mot alle til enhver tid, spesielt om jeg har en dårlig dag. Barn må også lære at folk er forskjellige og at alle ikke orker å være hyggelig mot dem hele tiden. Anonymkode: 4f1c9...8e8
Cinnamondiva Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 Vel, jeg skjønner egentlig hvordan du føler deg. Er tøft å holde en falsk fasade og bare være hyggelig når man egentlig vil være bitch. Vel du var ditt naturlige deg så dømmer deg ikke, men barnet hadde rett der at det ikke var lov. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #17 Skrevet 26. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chill.. Normalt å bli irritert, spesielt på unger som blander seg, og eldre. Ja da "de vet ikke bedre", men dett gjør det ikke noe mindre irriterende Anonymkode: a6415...6d9 Kaller ingen rottekjeft, uansett hvor lei jeg er. Handler kanskje mest om vanlig folkeskikk🤷♀️ Sier mer om deg enn en unge. Anonymkode: 37cf6...22e 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #18 Skrevet 26. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaller ingen rottekjeft, uansett hvor lei jeg er. Handler kanskje mest om vanlig folkeskikk🤷♀️ Sier mer om deg enn en unge. Anonymkode: 37cf6...22e Jeg er ikke ts, og forvarte aldri ordnbruken. At du ilegger andre egenskaper, ikke ser på ab-ene og er frekk - sier mer om deg du... God bedring Anonymkode: a6415...6d9 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #19 Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, og forvarte aldri ordnbruken. At du ilegger andre egenskaper, ikke ser på ab-ene og er frekk - sier mer om deg du... God bedring Anonymkode: a6415...6d9 Takk😊👍🏼 Anonymkode: 37cf6...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #20 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk😊👍🏼 Anonymkode: 37cf6...22e Bare hyggelig. Var forresten ikke jeg som skreiv det innlegget med "rottekjeft" heller, itillfelle du ikke så det heller - og var mer opptatt av å spre hat Anonymkode: a6415...6d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå