Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dark to blonde - Charlotte Stenseth

Jeg ønsker meg en slik farge. Akkurat nå har jeg fargen svartbrunt hår (hjemmefarging). Hvordan burde jeg gå frem for en slik farge og hvor lang tid ca. vil det ta (på den mest skånskomme men effektive måten)

Anonymkode: 56f78...364

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har tatt meg flere år med gradvis lysning i form av baylage og lignende lysninger. Er veldig langt så måtte gå varsomt frem, men var veldig fint underveis og veldig fint nå som jeg er helt der jeg vil være.

Anonymkode: a94b2...3cb

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har tatt meg flere år med gradvis lysning i form av baylage og lignende lysninger. Er veldig langt så måtte gå varsomt frem, men var veldig fint underveis og veldig fint nå som jeg er helt der jeg vil være.

Hvilken farge hadde du før du begynte?

Anonymkode: 56f78...364

AnonymBruker
Skrevet

Avfarging. Gå på vita og kjøp Colourless Max strength. Husk å skylle godt. Mye mer skånsomt enn bleking og effektiv.

Anonymkode: 107d7...f60

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Avfarging. Gå på vita og kjøp Colourless Max strength. Husk å skylle godt. Mye mer skånsomt enn bleking og effektiv.

Anonymkode: 107d7...f60

Jepp, Colourless. Fjerner fargen effektivt og skånsomt. Bruke flere år på å lysne håret??? Alvorlig talt altså.. Greit nok at du er glad i håret ditt men livet er faktisk for kort til sånne ting. Kjøp 2 pakker med Colourless, det gjorde jeg. 2 runder med det og jeg gikk fra sort hår til lys. 

Anonymkode: f4a9a...b80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mørkebrunt hår- og brukte flere år fordi jeg satte pris på prosessen 😊 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde mørkebrunt hår- og brukte flere år fordi jeg satte pris på prosessen 😊 

Satte pris på prosessen? Skjønner ikke helt hva du mener med det, tror ikke ts er interessert i å bruke årevis. Da kunne hun jo i teorien heller klippet av seg alt håret og skinna seg for å bli kvitt fargen, og la det vokse ut på nytt hvis det likevel skal ta flere år 🤣

Anonymkode: f4a9a...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...