Hilde Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg bruker pstav, og er fornøyd med den. Nå i det siste har jeg hatt mensliknende blødninger, mye mindre enn normalt, men det varer en uke av gangen. Også helt ok, det går vel mellom 3 og 6 uker mellom hver gang. Men, i august skal jeg på to ukers badeferie, og da hadde det vært kjipt å ha mensen. Finnes det noen måte å forsikre seg om at jeg ikke får mensen, selv om jeg ikke vet når den kommer? Jeg kan ikke bruke ppiller, da får jeg dobbel dose hormoner. Vet det finnes noen andre piller, men må disse tas x antall dager før forventet mens, eller kan de tas når som helst, for å utsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Nei, når du har p-stav kan du hverken fremskyve eller utsette mensen. Primolut har også hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2005 Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Pssst: Hvor mye koster pstaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2005 Tror jeg betalte rundt 1200 kroner jeg, for Implanon. (Varer i tre år.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 13. juli 2005 #6 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk for svar! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå