AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hallo❤️ jeg vet det er mange som bruker ikea detolf vitrineskap til hamsterne sine, og jeg har selv vurdert å gjøre det, for det ser så fint ut. Nå har jeg en 50x90 bur til gullhamsteren. Virker likevel ut som hun trives😊 Det jeg lurer på er mer praktisk, hvordan vasker dere den? Bruker dere spade eller støvsuger eller noe og vasker den der den står, eller heiser dere opp hylla eller hva gjør dere? Buret vi har nå er jo av plast, så det er lett å håndtere og bare bare velte all bunnstrø i en stor svart søppelsekk og spyler den i dusjen, men ser for meg at detolf hylla blir litt vanskeligere sånn sett? Anonymkode: 2eac4...b21
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Hamsteret her har etablert et eget dohjørne, som hun alltid tisser i. Jeg har plassert et hamsterdo der med kattesand, som jeg tømmer regemessig. Ellers bruker jeg mye stø, og spar opp litt bæsj innimellom. Det er jo bare tørre kuler, så detolfen lukter friskt og ser bra ut selv om jeg ikke skifter hele greia på ukesbasis. Har også kjøpt en sånn sil til badesanden, så skifter ikke på den hver dag heller. Anonymkode: e3276...bd5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 På 29.7.2020 den 0.12, AnonymBruker skrev: Hamsteret her har etablert et eget dohjørne, som hun alltid tisser i. Jeg har plassert et hamsterdo der med kattesand, som jeg tømmer regemessig. Ellers bruker jeg mye stø, og spar opp litt bæsj innimellom. Det er jo bare tørre kuler, så detolfen lukter friskt og ser bra ut selv om jeg ikke skifter hele greia på ukesbasis. Har også kjøpt en sånn sil til badesanden, så skifter ikke på den hver dag heller. Anonymkode: e3276...bd5 Okay det var jo smart! , men når du først vasker hele greia, hvordan gjør du det da? Anonymkode: 2eac4...b21
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Jeg hadde ikke detolf til mine, men også stort bur med dokasse i hjørnet som ble brukt. Så å fjerne all strø var ikke noe som trengtes ofte. Jeg byttet ut noe og fylte på mer ca en gang i måneden. De gangene jeg tok ut alt brukte jeg spade og feiebrett og støvsuger til slutt. Det var veldig sjelden det var noe "vått" i bunn, da brukte jeg eddik og vann på spray og en klut til å fjerne det. Anonymkode: b34c6...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Husk å ha nok bunnstrø ihvertfall da blir det sjeldent behov for å vaske utover støvsuging. Anonymkode: b34c6...dd9
Scones Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 24. november 2020 av Scones .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå