MFO Skrevet 8. februar 2021 #21 Del Skrevet 8. februar 2021 cassio skrev (1 minutt siden): Ser du ikke forskjell på det og en selvutnevnt hotellekspert? Ser du ikke forskjell på some og aviser som faktisk har en ansvarlig redaktør? Vel, restaurantanmeldere er vel ikke nødvendigvis mer eksperter på mat enn Hallvor Bakke er på interiør, så akkurat der er jeg ikke enig med deg. Dog skjønner jeg hva du mener ang avis og some, men slik har det faktisk blitt i dag. Og mye av det han legger ut er jo faktisk ting jeg ville visst før jeg valgte å booke rom på et hotell. Hotellomtaler på TripAdvisor er jo i grunn akkurat det samme, og noe jeg bruker aktivt når jeg velger hotell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 8. februar 2021 #22 Del Skrevet 8. februar 2021 Synes HB er like ufyselig som innleggene hans på Instagram. Han mistet det siste lille respekten jeg hadde for han da han kritiserte det å ha pynt som ungene hadde laget på juletreet... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. februar 2021 #23 Del Skrevet 14. februar 2021 Me for life skrev (På 8.2.2021 den 15.30): Synes HB er like ufyselig som innleggene hans på Instagram. Han mistet det siste lille respekten jeg hadde for han da han kritiserte det å ha pynt som ungene hadde laget på juletreet... Han har ikke barn, så det skjønner han ikke... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. februar 2021 #24 Del Skrevet 15. februar 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 16. februar 2021 #25 Del Skrevet 16. februar 2021 Tough cookie skrev (På 14.2.2021 den 18.22): Han har ikke barn, så det skjønner han ikke... Bestemor hadde to barn og seks barnebarn og skjønte/likte det heller ikke. Ellers synes jeg Halvor Bakke er flink. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. august 2021 #26 Del Skrevet 8. august 2021 Halvor "sjarmerer" på Instastory igjen...🙄 Bilde av ei fjøl med mat og teksten "Keen på å vente 50 min på en forrett? Da anbefales @restaurant" For all del, han har rett til å si fra når han er misfornøyd, enten det er snakk om hotell eller restaurant, men jeg mener han burde ta det direkte med bedriftene fremfor å sutre i sosiale medier. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 9. august 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 9. august 2021 Christiane_W skrev (5 timer siden): Halvor "sjarmerer" på Instastory igjen...🙄 Bilde av ei fjøl med mat og teksten "Keen på å vente 50 min på en forrett? Da anbefales @restaurant" For all del, han har rett til å si fra når han er misfornøyd, enten det er snakk om hotell eller restaurant, men jeg mener han burde ta det direkte med bedriftene fremfor å sutre i sosiale medier. Det reagerte jeg på også. Ufint å legge ut dette for tusenvis av følgere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 9. august 2021 #28 Del Skrevet 9. august 2021 Christiane_W skrev (6 timer siden): Halvor "sjarmerer" på Instastory igjen...🙄 Bilde av ei fjøl med mat og teksten "Keen på å vente 50 min på en forrett? Da anbefales @restaurant" For all del, han har rett til å si fra når han er misfornøyd, enten det er snakk om hotell eller restaurant, men jeg mener han burde ta det direkte med bedriftene fremfor å sutre i sosiale medier. Influensere nyter godt av å kunne være uprofesjonelle i de sosiale medienekanalene sine, og henge ut steder og personer som er for proffe til å gå til offentlig motangrep. Veldig lite sjarmerende personlighetstrekk. Og Halvor Bakke er ikke den eneste som gjør dette. Lars Kristian Eriksen har hengt ut både servitør og vaskehjelp i sosiale medier. Solide spark nedover av ham, skikkelig "sjarmerende". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå