Blålilla Skrevet 25. juli 2020 #1 Del Skrevet 25. juli 2020 Nydelige Vera (hunden) døde i dag. Hun har vært med i mange oppussings-sesonger og flittig representert på instagram. Kjenner jeg ble oppriktig trist av å lese dette, alltid trist å miste firbente venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. juli 2020 #2 Del Skrevet 25. juli 2020 Kjempetrist ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saul Skrevet 26. juli 2020 #3 Del Skrevet 26. juli 2020 Trist å høre. Det er tøft å miste firbeinte følgesvenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 26. juli 2020 #4 Del Skrevet 26. juli 2020 Så trist. Halvor er en skikkelig fin kar, møtt han flere ganger. Han må ha det tøft nå 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 6. oktober 2020 #5 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ble litt skuffet over Halvor Bakke når jeg så storyen hans på insta i dag. Synes dette var veldig lite hyggelig skrevet, selv om jeg skjønner ham. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, Horselady skrev: Ble litt skuffet over Halvor Bakke når jeg så storyen hans på insta i dag. Synes dette var veldig lite hyggelig skrevet, selv om jeg skjønner ham. Faktisk enig med deg. Reagerte også på denne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. oktober 2020 #7 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 timer siden, Horselady skrev: Ble litt skuffet over Halvor Bakke når jeg så storyen hans på insta i dag. Synes dette var veldig lite hyggelig skrevet, selv om jeg skjønner ham. Jeg reagerte også på denne, selv om jeg også skjønner hva han mener. Inntrykket av HB ble ikke bedre av det etterfølgende bildet. Det er veldig lite hyggelig og ganske arrogant synes jeg. Stedet markedsfører seg som rimelig og enkel overnatting, ikke et sjarmerende og sjelfullt, og bortsett fra fargen på sengetøyet og mangel på plante på nattbordet er det ikke mye som skiller rommet HB la ut bilde av fra bildet på hjemmesiden. https://www.valdresgjestegard.no/overnatting/ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 6. oktober 2020 #8 Del Skrevet 6. oktober 2020 Skal innrømme at jeg syns hotellrommet var mørkt, trangt og stusselig. Men "ekkelt"? Er det møkkete? Fant han en gammel kondom under senga liksom? Ja, det var mørkt og veldig spartansk, men på hjemmesiden så står det jo enkel overnatting i en tidligere celle.. Jeg skjønner at Halvor er godt vant med luksus og glam og at dette var stusselig, men det er så smakløst og harry å henge ut folk i sosiale medier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 6. oktober 2020 #9 Del Skrevet 6. oktober 2020 Virker som om det er slettet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. oktober 2020 #10 Del Skrevet 6. oktober 2020 18 minutter siden, Eamane skrev: Virker som om det er slettet nå? Story på Instagram forsvinner etter 24 timer, så det er nok borte nå ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 3. februar 2021 #11 Del Skrevet 3. februar 2021 Halvor "sjarmerer" på instastory igjen...🙄 Sammenlignet med sengene Halvor rer opp, men dundyner og mengder med puter så jo dette stusselig ut, men det ser for meg ut som en helt standard oppredning. Det er tross alt ikke snakk om et rom på luksushotell a la Continental eller Brittania, men et Scandic-hotell. De fleste hotellsenger ser jo litt stusslige ut for tiden, siden hotellene har fjernet pynteputer og sengetepper pga corona og smittefare. Jeg synes allikevel det er totalt unødvendig av ham å henge ut hotellet på den måten. Om han er misfornøyd får han klage i resepsjonen, ikke Instagram til 256.000 følgere. Men ser jo ut til at han fikk noe ut av klagingen sin: 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 3. februar 2021 #12 Del Skrevet 3. februar 2021 Huff! Så han tar inn på diverse hotell og dersom han ikke er fornøyd med rommet så klager han på instagram?? Og så får han litt ekstra service og da er det greit og alt er "tilgitt". Litt av en sjarmør han der Bakke. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 4. februar 2021 #13 Del Skrevet 4. februar 2021 Uff, så usympatisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 4. februar 2021 #14 Del Skrevet 4. februar 2021 Æsj så stygt gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 4. februar 2021 #15 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Jeg elsker alt av interiørprogrammer, men dukker Halvor Bakke opp så skrur jeg av. Synes han er sutrete og lager dårlig stemning uansett hvem han jobber med. Uten at jeg er noe fan av stilen hans så er han sikkert flink til det han driver med, men han slår meg som vanskelig å jobbe med ut fra det lille jeg orket å se av det programmet han hadde med Jannicke Weeden (?) . Prøvde meg på Eventyrlig oppussing også, men klarer han bare ikke. Endret 4. februar 2021 av Halvgæren 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 7. februar 2021 #16 Del Skrevet 7. februar 2021 Halvgæren skrev (På 4.2.2021 den 11.54): Jeg elsker alt av interiørprogrammer, men dukker Halvor Bakke opp så skrur jeg av. Synes han er sutrete og lager dårlig stemning uansett hvem han jobber med. Uten at jeg er noe fan av stilen hans så er han sikkert flink til det han driver med, men han slår meg som vanskelig å jobbe med ut fra det lille jeg orket å se av det programmet han hadde med Jannicke Weeden (?) . Prøvde meg på Eventyrlig oppussing også, men klarer han bare ikke. Oi, syns han virker så hyggelig og omtenksom. Arbeidsom og virker som han kan mye. Når det kommer til å klage på hoteller, så tenker jeg at han har all rett til det. Det er ikke enkeltmennesker han klager på men en service og et produkt han betaler godt for. Er fryktelig mye stusslige hoteller rundt om i landet, og prisene er faktisk relativt høye uansett hvor du bor. Kan vi ikke forvente noe innsats for pengene? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. februar 2021 #17 Del Skrevet 7. februar 2021 Isabella Moon skrev (På 3.2.2021 den 23.54): Huff! Så han tar inn på diverse hotell og dersom han ikke er fornøyd med rommet så klager han på instagram?? Og så får han litt ekstra service og da er det greit og alt er "tilgitt". Litt av en sjarmør han der Bakke. Mhm, skikkelig sjarmør. Kan han ikke si fra på hotellet , istedenfor på insta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 8. februar 2021 #18 Del Skrevet 8. februar 2021 MFO skrev (22 timer siden): Oi, syns han virker så hyggelig og omtenksom. Arbeidsom og virker som han kan mye. Når det kommer til å klage på hoteller, så tenker jeg at han har all rett til det. Det er ikke enkeltmennesker han klager på men en service og et produkt han betaler godt for. Er fryktelig mye stusslige hoteller rundt om i landet, og prisene er faktisk relativt høye uansett hvor du bor. Kan vi ikke forvente noe innsats for pengene? Er det ikke bedre å ta det med hotellet som kan gjøre noe med saken? Ufint å henge ut hoteller og andre bedrifter på some. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 8. februar 2021 #19 Del Skrevet 8. februar 2021 cassio skrev (11 minutter siden): Er det ikke bedre å ta det med hotellet som kan gjøre noe med saken? Ufint å henge ut hoteller og andre bedrifter på some. Restauranter får omtaler i avisene hele tiden. Er du i mot det også? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 8. februar 2021 #20 Del Skrevet 8. februar 2021 MFO skrev (4 minutter siden): Restauranter får omtaler i avisene hele tiden. Er du i mot det også? Ser du ikke forskjell på det og en selvutnevnt hotellekspert? Ser du ikke forskjell på some og aviser som faktisk har en ansvarlig redaktør? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå