Kenelz Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hvilken babycall er du mest fornøyd med? OG hvorfor? Er på utkikk etter en rimelig, men god babycall som ikke koster flere tusen kroner. Tenker max 3000kr.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Har neonate med kamera og er godt fornøyd med den. Var viktig for meg at den ikke var over wifi, da disse er lette å komme seg inn på for uvedkommende. Anonymkode: b4aa9...a89 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Jeg har to. En stående på soverommet med video, er av merket Motorola - veldig fornøyd. Også neonate som nr. To hvis vi er ute på farten og jeg setter fra meg vognen. Anonymkode: 4d847...924
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Vi er veldig fornøyd med neonate med kamera pga. god batterikapasitet på både kamera og foreldreenhet, at begge deler kan lades opp og ikke alltid må stå i stikkontakt, godt kamera som dekker et relativt stort område og at den slår inn på de lydene vi vil få med oss, ikke mer eller mindre. Vi har hatt en fra philips avent som gikk i stykker. Den likte vi også godt til vårt bruk, men der måtte kameradelen alltid være koblet til strøm. Jeg ser for meg at det blir tungvint/ubrukelig for de som har barn som sover ute i vogn. Dessuten gikk den altså i stykker, av seg selv og rett etter at garantien var gått ut. Anonymkode: 73d7b...985
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Vi har arlo, fornøyd med den, kostet ca 2000. Anonymkode: 19ada...4a7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er veldig fornøyd med neonate med kamera pga. god batterikapasitet på både kamera og foreldreenhet, at begge deler kan lades opp og ikke alltid må stå i stikkontakt, godt kamera som dekker et relativt stort område og at den slår inn på de lydene vi vil få med oss, ikke mer eller mindre. Vi har hatt en fra philips avent som gikk i stykker. Den likte vi også godt til vårt bruk, men der måtte kameradelen alltid være koblet til strøm. Jeg ser for meg at det blir tungvint/ubrukelig for de som har barn som sover ute i vogn. Dessuten gikk den altså i stykker, av seg selv og rett etter at garantien var gått ut. Anonymkode: 73d7b...985 Derfor vi kjøpte to - hadde kun en som måtte stå i stikkontakt. Når mini sover i vogn, sverger vi og til neonate. Hadde vi kjøpt nå, hadde vi nok kjøpt den som blir beskrevet. Anonymkode: 4d847...924
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Veldig fornøyd med neonate uten kamera. Små og nette enheter, GOD batterikapasitet, og tydelige display på begge enheter. Hadde to typer Philips avent først, den første relativt dyr med innebygget musikk osv. Likte den godt, bortsett fra lav batterikapasitet og klumpete baby-enhet. Ble ødelagt etter fall i gulvet. Hadde deretter en rimeligere variant. Den var helt dugde dårlig, både fordi baby-enheten måtte være tilkoblet strøm og foreldreenhetens display manglet vesentlig informasjon som temp. Kvittet oss med denne ganske kjapt til fordel for neonate. Anonymkode: 354e5...148
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Vi har en neonate uten kamera som vi bruker i vognen og når vi er på ferie. I tillegg har vi en grei en med video (krever stikkontakt) på soverommet til barnet da det er greit å se fra stuen om barnet faktisk er skikkelig våken før vi går opp. Anonymkode: 496f2...3b8
Kenelz Skrevet 25. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2020 Ble veldig usikker på Neonate, har lest så ekstremt mange dårlige anmeldelser om den! 🙈🙈
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 4 timer siden, Kenelz skrev: Ble veldig usikker på Neonate, har lest så ekstremt mange dårlige anmeldelser om den! 🙈🙈 Jeg er veldig fornøyd, men den er også den eneste som er bitteliten og trådløs i begge ender (som jeg har funnet til en ok pris). Så hadde ikke så mye valg i innkjøpet 😄 Anonymkode: 496f2...3b8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 Neonate med kamera. Superfornøyd. Anonymkode: 96145...6d6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 Har en liten neonate. Trådløs og tar lite plass i vogna. Hadde en før hvor babyenheten endten var tilkoblet strøm eller gikk på vanlige batterier, den var også veldig stor og vsnskelig å plassere i vogna. Så.. liten og oppladbar👍 Anonymkode: d1c15...601
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Neonate uten kamera. Flott batteritid, kan reise bort en langhelg uten lader. Liten i størrelse, god rekkevidde. Vi følte ikke noe behov for kamera. Anonymkode: 73a18...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå