Gå til innhold

Pulsklokke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte meg ny pulsklokke for noen få dager siden, en polar ignite, helt ny fra XXL. 
Men den er helt vill på skritt, feks så teller den 400-500 skritt bare jeg tar meg en dusj?? Og det er ca 30-40 skritt fra soverommet til stuen, og etter jeg hadde dusjet og ordnet meg (stått helt rolig hele tiden, men brukt armen), så hadde jeg gått 1000 skritt!!! Dette er jo helt sykt, og blir jo helt totalt feil. Kjedelig med ny pulsklokke også er skritttelleren helt ute å kjøre. Noen som har opplevd samme eller vet om det kan ordnes på? 

Anonymkode: 387fb...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da har du kjøpt en som reagerer på bevegelse, og ikke teller avstand på skritt

Anonymkode: e4036...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du kjøpt en som reagerer på bevegelse, og ikke teller avstand på skritt

Anonymkode: e4036...062

Åja! Men kan man endre det, eller må jeg kjøpe en annen type klokke? Syns det er så rart det står antall skritt, men så teller den flere skritt bare jeg flytter armen min

Anonymkode: 387fb...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel en kjent sak at Garmin er mye mer gnien på skrittene enn Fitbit og Polar. Synes likevel det høres merkelig ut at den skal telle flere hundre skritt når du tar en dusj, hvis det var ment bokstavelig.

Uansett er skritt egentlig bare tull å telle... Det er jo alltid bra å være aktiv, men du blir ikke sprek og får heller ingen stor helsemessig effekt av å feks ha 10 000 skritt daglig, så lenge du ikke samtidig gjør aktiviteter/trening med høy puls.

Anonymkode: 201c4...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...