AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Inspirert av en annen tråd hvor det ble snakk om at unge damer er god på enkelte ting, og eldre damer er god på andre ting, tenkte jeg å spørre dere; Hva er det dere synes hhv. unge kvinner og eldre kvinner er best på, når det kommer til sex? Hva slags forventninger har dere til de ulike grupperingene av kvinner? Hva kan eldre kvinner lære av yngre kvinner, og motsatt? Det behøver ikke kun være snakk om det som foregår i sengen, det kan være alt som skjer elles også. Og når det gjelder aldersgrupper tenker jeg skillet går et sted rundt 35, men det er ikke så nøye, det handler mer om assosiasjonene. Anonymkode: e2241...cd0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Du vet at alle eldre kvinner har vært yngre kvinner? Anonymkode: 5f9cd...903 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at alle eldre kvinner har vært yngre kvinner? Anonymkode: 5f9cd...903 Selvfølgelig. Men jeg vet også at man (de fleste av oss) endrer oss i løpet av livet. Noe nytt lærer vi, og noe nyttig glemmer vi. Blir litt lei av å se damer godt oppi årene som spør om de har noe å tilby, og så nevner de at de ser fremdeles ung ut. Da tenker jeg at de har gått glipp av hva det er menn ser etter hos damer som er litt eldre. Det er slett ikke bare ungdommelig utseende - da kunne de jo ofte heller valgt en yngre kvinne. Anonymkode: e2241...cd0 1
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Eldre kvinner er bedre på kjælighet og passion🥰 ...og de vet iallefall hva de ikke vil ha ...og de nevner ofte ex-gubber til meg som et godt eksempel😅 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Eldre 40+ er ofte mye tryggere på seg selv..50åra enda bedre. Er 32år selv, hatt mye sex med damer på 50+. Anonymkode: ba288...e4a 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Det jeg har blitt fortalt av menn, og som jeg har erfart selv (er 38 år) er jeg er mer komfortabel med kroppen min nå enn for 10-15 år siden. Selv om jeg objektiv sett var finere/strammere i kroppen da. Nå gir jeg mer f i hvordan partner synes jeg ser ut, jeg vet hva jeg tenner på og jeg klarer å kommunisere bedre med partner mtp hva han tenner på. Blitt mindre prippen har jeg og. Hatt meg en elsker siste året som har introdusert meg for sex jeg aldri hadde vært komfortabel med i 20-åra. Anonymkode: 784d7...51d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Det jeg har blitt fortalt av menn, og som jeg har erfart selv (er 38 år) er jeg er mer komfortabel med kroppen min nå enn for 10-15 år siden. Selv om jeg objektiv sett var finere/strammere i kroppen da. Nå gir jeg mer f i hvordan partner synes jeg ser ut, jeg vet hva jeg tenner på og jeg klarer å kommunisere bedre med partner mtp hva han tenner på. Blitt mindre prippen har jeg og. Hatt meg en elsker siste året som har introdusert meg for sex jeg aldri hadde vært komfortabel med i 20-åra. Anonymkode: 784d7...51d
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg har blitt fortalt av menn, og som jeg har erfart selv (er 38 år) er jeg er mer komfortabel med kroppen min nå enn for 10-15 år siden. Selv om jeg objektiv sett var finere/strammere i kroppen da. Nå gir jeg mer f i hvordan partner synes jeg ser ut, jeg vet hva jeg tenner på og jeg klarer å kommunisere bedre med partner mtp hva han tenner på. Blitt mindre prippen har jeg og. Hatt meg en elsker siste året som har introdusert meg for sex jeg aldri hadde vært komfortabel med i 20-åra. Du trenger ikke å skrive det to ganger, jeg forstår hva du mener😅 Ting løsner som regel når man gir F, det er det som gjør deg sexy... Du kan være så prippen du vil, det edr bestandig noen som liker deg for det... nyt livet hærlige du😘
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Det ble mye om eldre kvinner her, har ingen noe positivt om de yngre? Anonymkode: e2241...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Det positive med yngre at de er mer villig til å prøve ut forskjellige ting. Eldre damer har sjeldenere kjønnssykdomer, så det er et plutt. Anonymkode: 735b5...590
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Eldre kvinner er bedre på kjælighet og passion🥰 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det positive med yngre at de er mer villig til å prøve ut forskjellige ting. Har dere noen konkrete eksempler på hva dere mener? Anonymkode: e2241...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 Da jeg var singel i fem år sent i 30-årene hadde jeg sex med mange kvinner, på alt fra 21 til 55 år. Det som slo meg da er hvor lite alderen så ut til å bety. Den tryggheten og erfaringen som eldre kvinner visstnok skal ha så jeg like mye i kvinner i 20-årene som i 40- og 50-årene. Og hun på 55 var den mest usikre. Det var noen få ytterpunkter, med generelt var sex med alle disse ulike kvinnene veldig likt... Anonymkode: d9147...baf
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Unge damer er gode på insta. Eldre damer er gode på bingo og selge lodd. 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Mente fortrinnsvis å henvende meg til dere som faktisk har hatt sex. Anonymkode: e2241...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Unge damer er kun bedre på å være attraktive og deilige. Alt annet er eldre kvinner best på. Hva de kan lære av hverandre? De yngre kan være mer opptatt av seg selv og sin egen seksualitet, sin egen tilfredsstillelse, hva de selv ønsker. De eldre kan prioritere sex enda høyere, det har de godt av. Anonymkode: 2e93b...1aa 4
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble mye om eldre kvinner her, har ingen noe positivt om de yngre? Synes egentlig ikke det er så store forskjeller i alder jeg, det er heller type kvinnfolk som utgjør forskjeller. Jeg liker best kvinner som er litt frigjordte og ikke tar seg selv så høytidelig. Lett i latter og nyter livet, livsglad og ukomplisert, og ikke minst trofast og lettpult😉 1
Bamseklemmer Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere noen konkrete eksempler på hva dere mener? Kjærlighet og passion ja, dvs de er mere romantisk anlagt, de disker ofte opp med middager og holder hus ryddig og rent, og de liker turer i naturen og bålkos ...og de har som regel en hund
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 Årsaken til tråden er at jeg leste i et innlegg at bare unge damer kunne suge, og at bare unge damer var nøye med å barbere seg nedentil, mens eldre kvinner er sjusker som ikke gidder å suge og ikke gidder å barbere seg. Er det hold, i denne påstanden, synes dere? Anonymkode: e2241...cd0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 23 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Unge damer er gode på insta. Eldre damer er gode på bingo og selge lodd. 🤣 Anonymkode: fda32...e15
Gjest Melis123 Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 11 timer siden, Bamseklemmer skrev: Kjærlighet og passion ja, dvs de er mere romantisk anlagt, de disker ofte opp med middager og holder hus ryddig og rent, og de liker turer i naturen og bålkos ...og de har som regel en hund 🤣 her beskrev du meg på en prikk 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå