Gjest Nassi Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Jeg hadde alle tegnene for EL for en uke siden, positiv EL test (den digitale til clearblue så jeg ikke skulle lure på om kanskje atte...), EL slim, stikking på den ene siden og ømme pupper. Så tenkte jo da naturlig nok at da hadde jeg EL i løpet av ca 24 - 48 timer! Men, fire dager etterpå fikk jeg igjen EL slim, i to dager på rad, og relativt mye. Nå og hadde jeg stikkinger, men nå på den andre siden. Da hadde jeg ikke anldning til å ta EL test pga ferie så vet jo ikke om den hadde vært positiv. Så nå lurer jeg på når jeg hadde EL....? Noen som har opplevd ligende? ER det mulig at det kan løsne to egg, ett på hver side, med fire dagers mellomrom?? Jeg har alltid hatt sykluser som ikke er helt regelmessige, kanskje kroppen min har for vane å "ombestemme seg"? Litt forvirret nå egentlig.
Cinzia Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Hei. Jeg mener å ha lest et sted at mange opplever å få en del slim ca. 1 uke etter EL pga økt østrogennivå. Kan jo ha vært det du hadde?? Jeg har lært mye av å lese inne på www.pernille.info, så kanskje du kan finne noe om dette der?
Felicity Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Hei. Jeg hadde de sammen symtomene bare en gang. men tok ikke noe test, men temp. Og tempen viste seg at jeg sansynligvis ikke hadde hatt EL alikevell selvom jeg hadde symtomene der. Lykke til.
Gjest Nassi Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Hvis økt østrogennivå gir slim satser jeg på at det var derfor! Fordi jeg tok Wild Yam i 5 dager etter det jeg trodde var EL, og de skal jo nettopp bland annet øke østrogennivået. Så da håper jeg at det var EL første gangen... Og særlig siden jeg nå har hatt strekkinger og stikkinger et par dager, noe som da vil stemme bra hvis noe nettopp har festet seg!! *krysser fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå