AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Del Skrevet 25. juli 2020 Er det mulig å smått få mage fra uke 13? Synes jeg ser tydelig forskjellig fra de foregående ukene til nå. Ikke mye men bittelitt. Er det ønsketenkning kanskje? Anonymkode: b22f4...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Del Skrevet 25. juli 2020 Fullt mulig. Kommer an på hvor stor du er fra før, og hvis du har født en eller flere ganger før, kommer også magen tidligere. Har ei venninne som venter sin første, hun er ganske lita (type kort og ganske slank), og hun hadde tydelig babykul i uke 12. Jeg er andregangs i uke 11+3, men jeg har mye mage fra før - så hos meg vil det ikke synes for om mange uker til. Anonymkode: c3c0f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Del Skrevet 25. juli 2020 Det kommer mye an på kroppen din, huden og hvor høy du er. Lave damer får fortere og større mage Anonymkode: 6b369...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Del Skrevet 25. juli 2020 Det kan være. Hos meg vistes det litt fra uke 11 (2.gangs gravid). Men det kan også være luft og aten er oppblåst. Anonymkode: df1be...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Del Skrevet 25. juli 2020 Med første fikk jeg ikke noe særlig mage før jeg nærmet meg halvveis. Jeg kunne se det selv litt før OUL, men det vistes ikke utenpå klærne, og jeg kunne fint bruke de vanlige buksene mine. Denne gang måtte jeg gi opp egne bukser rundt uke 12-13. Også før det slet jeg med at buksene var trange, selv om de fortsatt gikk på, men jeg var veldig oppblåst, småkvalm og «stinn», så det var nok ikke babymage før ved 12-13 uker. Men min erfaring er altså at, ja, magen kan komme tidlig. Jeg er lav, med kort overkropp, og bærer babyen veldig utenpå kroppen, både denne og forrige gang. Anonymkode: 3e881...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Del Skrevet 25. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fullt mulig. Kommer an på hvor stor du er fra før, og hvis du har født en eller flere ganger før, kommer også magen tidligere. Har ei venninne som venter sin første, hun er ganske lita (type kort og ganske slank), og hun hadde tydelig babykul i uke 12. Jeg er andregangs i uke 11+3, men jeg har mye mage fra før - så hos meg vil det ikke synes for om mange uker til. Anonymkode: c3c0f...947 Det å være liten og slank trenger absolutt ikke å gi tidlig mage. Bare tenk på veldig slanke modeller og influensere som har skapt debatt fordi de har liten mage langt uti svangerskapet. Tvert i mot kan det ta lenger tid før magen syns hos de slanke, fordi de har mye mer å gå på. Forøvrig er det veldig mye forskjellig som spiller inn på hvor tidlig magen syns. Hvordan man bærer barnet, barnets vekst osv. Jeg var nylig på fødseldforberedende kurs, og hadde minst mage av samtlige der. Jeg er normalvektig, og hadde da mindre mage, både selve kulen og omkretsen, enn både et par som var svært tynne og de som var litt lubne. Anonymkode: 5f026...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Del Skrevet 25. juli 2020 Jeg er 11+3 og har hatt oppblåst mage siden uke 8. Føler jeg ikke klarer å skjule graviditeten fordi magen er så rund og stor. Er 171cm og normalvektig. Anonymkode: f41ba...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Del Skrevet 25. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å være liten og slank trenger absolutt ikke å gi tidlig mage. Bare tenk på veldig slanke modeller og influensere som har skapt debatt fordi de har liten mage langt uti svangerskapet. Tvert i mot kan det ta lenger tid før magen syns hos de slanke, fordi de har mye mer å gå på. Forøvrig er det veldig mye forskjellig som spiller inn på hvor tidlig magen syns. Hvordan man bærer barnet, barnets vekst osv. Jeg var nylig på fødseldforberedende kurs, og hadde minst mage av samtlige der. Jeg er normalvektig, og hadde da mindre mage, både selve kulen og omkretsen, enn både et par som var svært tynne og de som var litt lubne. Anonymkode: 5f026...a8 Man kan være liten og slank uten å få tidlig mage, men min erfaring, basert på det jeg har sett selv og hørt, så har de som er «små» fra før gjerne fått mage før. De som er godt trent, klarer gjerne å skjule magen lenger fordi de har muskler som hjelper til. Det betyr ikke at alle får det. Brukte henne som et eksempel, fordi det stemmer som sagt med den erfaring jeg har. Anonymkode: c3c0f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Del Skrevet 25. juli 2020 Absolutt mulig, jeg er tynn og tredjegangs, hadde skikkelig babykul i uke 13 🤭 Anonymkode: 58e3e...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå