Gå til innhold

Onanert for mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at klitoris er litt sår. Tanken på å ta på den igjen føles ikke bra. Onanerte kanskje 4 ganger i går. Nå er den litt øm. 
Dette kan ikke være bra? Er det farlig å gjøre det for mye? 

Anonymkode: 4818f...e96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig. Det går over 

Anonymkode: 9f1ea...94e

• Liker 1
Skrevet

Smør inn musa di med Natusan babyolje så demper det litt, da blir ho silkemyk og deilig å ta på igjen. Vent en dag hvis du klarer... så kan du bruke babyolje når du onanerer. Tips fra min gamle skolesamboer som onanerte 8-10 ganger om dagen...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at klitoris er litt sår. Tanken på å ta på den igjen føles ikke bra. Onanerte kanskje 4 ganger i går. Nå er den litt øm. 
Dette kan ikke være bra? Er det farlig å gjøre det for mye? 

Anonymkode: 4818f...e96

4 ganger? Hjelpes. Ikke rart du kjenner det idag. 

Anonymkode: 22cbd...ed9

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Smør inn musa di med Natusan babyolje så demper det litt, da blir ho silkemyk og deilig å ta på igjen. Vent en dag hvis du klarer... så kan du bruke babyolje når du onanerer. Tips fra min gamle skolesamboer som onanerte 8-10 ganger om dagen...

Kloke ord. Lytt til denne mannen. Babyolje er god saker. 

Skrevet
16 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Kloke ord. Lytt til denne mannen. Babyolje er god saker. 

Ja babyolje bruker jeg ofte selv, mange som har det ståenede på nattbordet har jeg sett😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Farlig er det neppe, men helt klart ubehagelig. Kanskje greit med noen "hvite" dager? Jeg pleier iallefall det når jeg kjenner at jeg har tatt den ene håndjageren for mye, da hjelper det med noen dager "fri". 

Anonymkode: fc74a...c89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta pause når kroppen sier fra. Men mye onani gjør at du trener deg til å tåle mer, det er bra. Det er viktig å ha det bra ;) 

Anonymkode: 607f4...591

AnonymBruker
Skrevet

God erfaring selv med å bruke babyolje når jeg onanerer. (Ulempen er at jeg kommer litt for fort når det er glatt.)

Anonymkode: a1f2e...933

Skrevet
8 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ja babyolje bruker jeg ofte selv, mange som har det ståenede på nattbordet har jeg sett😂

Samme her. Den står alltid fremme. Samme gjør womanizeren min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...