Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt ekstreme mengder utflod under graviditeten? 

Jeg har mange tegn på graviditet, og skal ta test. Men lurer på om det er normalt med veldig mye utflod? Jeg har ALDRI hatt så mye utflod som nå😅🥶
(Er slik hele tiden..)
Har ikke fått positiv test ennå, men mistenker graviditet..

Når i svangerskapet hadde dere det ?

Anonymkode: 83c19...f8a

Videoannonse
Annonse
Gjest Traktorkusken
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har hatt ekstreme mengder utflod under graviditeten? 

Jeg har mange tegn på graviditet, og skal ta test. Men lurer på om det er normalt med veldig mye utflod? Jeg har ALDRI hatt så mye utflod som nå😅🥶
(Er slik hele tiden..)
Har ikke fått positiv test ennå, men mistenker graviditet..

Når i svangerskapet hadde dere det ?

Det kom i rundt uke 12 hos meg :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Traktorkusken skrev:

Det kom i rundt uke 12 hos meg :) 

Okei, tusen tusen takk for svar! Er jeg gravid er jeg rundt der jeg også.. Jeg har ikke tatt test ennå, da jeg ikke har fått ekstremt mye symptomer før den siste uken.

Klarer for eksempel ikke sitte i bil uten å bli kjempe kvalm lengre, og jeg ELSKER egentlig og kjøre bil. Jo lengre jo bedre, nå for 2 uker siden ble det plutselig helt motsatt.. 😅 Har mye kvalme og murringer..

AnonymBruker
Skrevet

..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, tusen tusen takk for svar! Er jeg gravid er jeg rundt der jeg også.. Jeg har ikke tatt test ennå, da jeg ikke har fått ekstremt mye symptomer før den siste uken.

Klarer for eksempel ikke sitte i bil uten å bli kjempe kvalm lengre, og jeg ELSKER egentlig og kjøre bil. Jo lengre jo bedre, nå for 2 uker siden ble det plutselig helt motsatt.. 😅 Har mye kvalme og murringer..

Hvorfor har du ikke tatt noen test hvis du kanskje er 12 uker på vei?? Husk at blodprøver skulle vært tatt mellom uke 7 og 12. Viktig å få fastsatt termin også, slik at du blir fulgt opp godt nok!

Anonymkode: 155e6...d10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke tatt noen test hvis du kanskje er 12 uker på vei?? Husk at blodprøver skulle vært tatt mellom uke 7 og 12. Viktig å få fastsatt termin også, slik at du blir fulgt opp godt nok!

Jeg skal ringe fastlegen på mandag og få time! :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ringe fastlegen på mandag og få time! :) 

Så bra, det er lurt :) håper du får det svaret du ønsker deg! 🥰

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra, det er lurt :) håper du får det svaret du ønsker deg! 🥰

Apropos det du spurte om da - jeg har foreløpig ikke noen økt mengde utflod. Er i uke 9 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket det godt på utfloden alle gangene, før positiv test. Lukter litt annerledes også

Anonymkode: 5f0f5...57b

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke eksakt når det startet hos meg, men det startet tidlig å varte ut svangerskapet. Det var mengder i forhold til normalt. Luktet også annerledes enn normalt. 

Anonymkode: 7483e...05d

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke eksakt når det startet hos meg, men det startet tidlig å varte ut svangerskapet. Det var mengder i forhold til normalt. Luktet også annerledes enn normalt. 

Anonymkode: 7483e...05d

Samme her. Synes det er ganske plagsomt egentlig. Men i forhold til hva man kan få av gravid plager er det vel ikke så galt;)

Anonymkode: ec8f6...064

AnonymBruker
Skrevet

Tok en test som dessverre viste negativt.. Kan ikke forstå det..

Jeg har så ekstreme mengder utflod, veldig mye kvalm, trøtt, hodepine, murringer i magen, mens er totalt annerledes enn hva den pleier og ikke hatt smerter den siste gangen og blødd LITE... 😢😢

AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så ekstreme mengder utflod, veldig mye kvalm, trøtt, hodepine, murringer i magen, mens er totalt annerledes enn hva den pleier og ikke hatt smerter den siste gangen og blødd LITE... 😢😢

Noen med tips til kvalme? Jeg ligger rett ut i sengen og er kjempe kvalm.. har drukket dau cola..🤯

Klarer ikke forstå hva dette er om det ikke er en graviditet..🤢

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare legge til at jeg har ekstreeeeeme humørsvingninger og blir helt ekstremt fort lei meg og blir deppet av alt...

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare legge til at jeg har ekstreeeeeme humørsvingninger og blir helt ekstremt fort lei meg og blir deppet av alt...

Dersom du skulle vært 12 uker på vei nå, så skulle testen ha vært positiv. Kan det hende du nylig ble gravid? Hvis du er under 3 uker på vei så er det ikke sikkert testen ville vist positiv. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du skulle vært 12 uker på vei nå, så skulle testen ha vært positiv. Kan det hende du nylig ble gravid? Hvis du er under 3 uker på vei så er det ikke sikkert testen ville vist positiv. 

Ja, tenker også det.. Tviler på at jeg nettopp kan ha blitt gravid.. Men klarer ikke forstå hva det kan være om ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...