Gå til innhold

Hvor lenge må jeg trene for å brenne marsipankake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiste et stykke marsipankake, den blir på ca 300 kalorier. Hvor lenge må jeg trene for å brenne den bort? Angrer så mye.. Jeg er midt i slankinga og i dag viste vekta 63,6. I morgen er jeg sikkert 64 pga kaka! Jeg er svak for marsipankaker. Fader. 

Anonymkode: 6099c...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glem den kaka.

Drit i den, bare lær deg en ting: IKKE SPIS MER KAKE!!!

Ikke kjøpe noe usunt å ha hjemme!! Vis viljestyrke!! 

🙂 

Anonymkode: 5a4d4...6ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye man forbrenner under trening spørs på mange faktorer. Hvilken type treningsform du tar i bruk, intensiteten, individuelle forskjeller.. Bare fortsett med vanlig mat imorgen, én kake vil ikke utgjøre en forskjell i det store bildet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiste et stykke marsipankake, den blir på ca 300 kalorier. Hvor lenge må jeg trene for å brenne den bort? Angrer så mye.. Jeg er midt i slankinga og i dag viste vekta 63,6. I morgen er jeg sikkert 64 pga kaka! Jeg er svak for marsipankaker. Fader. 

Hvis du spiste 400 gram kake kan du legge på deg 400 gram. 

Ta deg en ekstra fin og lang kveldstur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er lov til å skeie ut selv om man slanker seg 😊 Bare la være å veie deg i morgen. 

Hvis jeg skal brenne 300 kalorier kan jeg enten sykle 30 min, løpe ca.30 min eller gå en times tur i terrenget. Da har jeg som regel brent minst 300 kalorier. Hvor langt og lenge du må gjennomføre samme aktiviteter vet jeg ikke. Du kan prøve å logge aktiviteten i en sol, f.eks sport tracker å se hvor mye appen påstår at du brenner.

Anonymkode: 3a74b...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg løpte for litt siden, klokka viser 350 kalorier brent,dette er utenom dagens aktivitet. Til sammen 800 kalorier. Skal drikke te til kvelds og unngå å veie meg i morgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg løpte for litt siden, klokka viser 350 kalorier brent,dette er utenom dagens aktivitet. Til sammen 800 kalorier. Skal drikke te til kvelds og unngå å veie meg i morgen 😅

Sånne klokker er som regel ekstremt unøyaktige når det kommer til å måle hvor mange kalorier forbrent. 

Anonymkode: 0781c...cb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne klokker er som regel ekstremt unøyaktige når det kommer til å måle hvor mange kalorier forbrent. 

Anonymkode: 0781c...cb9

Stemmer det, riktige er nok 100-200kcal.

Anonymkode: 5a4d4...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dropp frokosten i morgen, så trenger du ikke trene i det hele tatt

Anonymkode: c57c3...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...