Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang kom 7 dager før termin, mens nå er jeg 6 dager unna og kun 1-2 cm åpning.. når skjer det noe :(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer når det skjer, ikke noe å gjøre noe med. Det er de som må gå 10-12 dager over termindato også. Litt tidlig å bli utålmodig enda, prøv å ikke fokuser så mye på når første kom.

Anonymkode: 7b02f...ab2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, hobbykokken skrev:

Første gang kom 7 dager før termin, mens nå er jeg 6 dager unna og kun 1-2 cm åpning.. når skjer det noe :(

Haha. Jeg leste 6 dager over ikm. Tenkte at det var tidlig. Håper du får framgang snart! 

Anonymkode: eb829...c56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte 13 dager på overtid 😜

Anonymkode: 48aae...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Førstemann her kom noen dager før termin, andremann en uke over. Lengste uka i mitt liv 😅 gikk med 2 cm åpning i flere uker

Anonymkode: 7ce7a...90c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De to første kom før termin, tredje måtte igangsettes 13 dager over, selv etter å ha hatt 4 cm åpning i nesten en uke før. Det er helt umulig å spå, men krysser fingrene for at det ikke er så lenge til🤞🏻 

Anonymkode: 87b45...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, jeg har aldri vært så utålmodig som helt på slutten av svangerskap nr. 2. Førstemann kom 40+0, og 40+1 kjentes det som om babyen aldri skulle komme. Hun kom 40+4, så sånn objektivt sett burde jeg ikke ha noe å klage over. Men makan til lange dager. Lykke til! Krysser fingrene for at babyen er her snart nå :) 

Anonymkode: a6e32...5cd

Skrevet

I feel you. 41 + 4 i dag, siden klokken har bikket midnatt. 

Har hatt sex 2 ganger i dag, puppene har aldri fått så mye kos.. Og jeg har selvsagt drukket cappuccino med ekstra kanel. Har vasket gulvet, sett en film som får meg til å le, og en film som har fått meg til å bli glad og rørt i håp om å øke oxytocinet..... 

Men det eneste jeg har oppnådd er halsbrann og hovne føtter (muligens pga varmen). 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Sokkar skrev:

Har hatt sex 2 ganger i dag, puppene har aldri fått så mye kos.. Og jeg har selvsagt drukket cappuccino med ekstra kanel. Har vasket gulvet, sett en film som får meg til å le, og en film som har fått meg til å bli glad og rørt i håp om å øke oxytocinet..... 

Men det eneste jeg har oppnådd er halsbrann og hovne føtter (muligens pga varmen). 

41 + 4, stakkars 😂 hvor lenge må du gå før du blir igangsatt? 39+5 her i dag, tror jeg (og dødslei) 

Skal på overtidskontroll den 29 (om jeg ikke har født), hadde et håp om å kunne få komme i gang da, om ikke før 😅

Jeg som spurte om tips i et innlegg hvor du svarte for et par dager siden 🤞😅

Skrevet (endret)
35 minutter siden, Sokkar skrev:

Føler med deg ❤️ Jeg er 41+1 og har hardt for å holde motet oppe nå... Kontroll på sykehuset onsdag, men håper jo virkelig fødsel starter før den tid. Jeg orker ikke flere kjerringråd og triks - er jo ingenting som funker.

Endret av Kassiopeia8
Skrevet
15 timer siden, Amybie skrev:

41 + 4, stakkars 😂 hvor lenge må du gå før du blir igangsatt? 39+5 her i dag, tror jeg (og dødslei) 

Skal på overtidskontroll den 29 (om jeg ikke har født), hadde et håp om å kunne få komme i gang da, om ikke før 😅

Jeg som spurte om tips i et innlegg hvor du svarte for et par dager siden 🤞😅

Haha 😁 desse trådene appellerer veldig til meg om dagen. Så er vel derfor 😜😊

Får vel vite dato i morgen. Nekter å dra fra sykehuset før jeg har time til å bli satt i gang.. 

Så nå prøver jeg å finne morsomme filmer, sånn for å le ungen ut 😜

14 timer siden, Kassiopeia8 skrev:

Føler med deg ❤️ Jeg er 41+1 og har hardt for å holde motet oppe nå... Kontroll på sykehuset onsdag, men håper jo virkelig fødsel starter før den tid. Jeg orker ikke flere kjerringråd og triks - er jo ingenting som funker.

De to andre svangerskapene gjorde jeg ingenting... Men denne gangen har en jordmor sagt hun trodde jeg kom til å føde til termin, og for en uke siden sa en annen jordmor at jeg var "dagsklar" og måtte slappe av. Men ingenting skjer. Det fine er at jeg ikke gjør så mye. Mannen koker te til meg, søker etter kjerringråd, setter frem kanelet, og har funnet ut at vi må ha sex tre ganger i dag 😅 imponerende at han får det til, jeg føler jeg fremstår mest som en hvalross 😂😅

Skrevet
På 25.7.2020 den 15.52, hobbykokken skrev:

Si det. Første mi kom 10 dager før. Lillesøster ventet til 10 dager over og måtte nesten tvinges ut derfra 😛 I snitt har jeg født på termin.

AnonymBruker
Skrevet

Fødte 13 dager etter termin med første og 11 dager etter termin med nummer 2😅 var ufattelig lei på slutten, men når barnet er ute er alt glemt💙 lykke til! 

Anonymkode: 68614...70c

AnonymBruker
Skrevet

13 dager på overtid her, så forbered deg på det. Jeg har det i tankene med nr 2 nå. 

Anonymkode: d2d7b...e9b

Skrevet

Sånn for ordensskyld så har jeg lest at sex kan forsinke modning... Har ikke vært så mye av det siste ukene, men hadde noen runder i går og forgårs. Ble sjekket i dag, og ingen modning 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...