Gå til innhold

Vil helst at både sambo og jeg dusjer før sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst at både jeg og samboer dusjer rett før sex, både fordi jeg synes det er ubehagelig å bli slikket når jeg ikke er helt ren, og fordi samboers penis noen ganger lukter og smaker sterk urin dersom han ikke dusjer først. Men samboer vil ofte ha sex spontant, og da er det ikke alltid lett å "kreve" å dusje først. Hvordan pleier dere å løse dette?

Anonymkode: 3299f...10a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker alltid penis før dama suger.

Oralsex kan også utgå ved spontan sex, rett på sak samleie....dusje HVER gang før sex er jo håpløst. Men vask i underlivet ja.

Anonymkode: 58d50...8a5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vasker alltid snoppen med klut før leggetid..... Bare sånn i tilfelle 🐰

Anonymkode: b8f0e...2fd

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan pleier dere å løse dette?

Hvem bryr seg om kjønnslukt når man er kåt? Jeg tenner ekstra på det. 

Spontan sex er bra sex.

Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvem bryr seg om kjønnslukt når man er kåt? Jeg tenner ekstra på det. 

Spontan sex er bra sex.

Det er forskjell på kjønnslukt og urinstank/ svett ræv.

Jeg kan godt ha samleie uten å dusje meg selv og samboer først, men ved oralsex så vil jeg ha det rent og fint. Samboer mener det samme. Trenger forsåvidt ikke dusje, men vaske med vann holder synes jeg. 

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan pleier dere å løse dette?

Vi dropper oralsex om vi ikke er nydusjet. Må ikke ha oralsex hver gang vi har sex. 

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Å være ren er egentlig et must når jeg skal ha sex med noen, er ganske turn off om man faktisk ikke er ren

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Vi dropper oralsex om vi ikke er nydusjet. Må ikke ha oralsex hver gang vi har sex. 

Nei oralsex er TULL. Liker folk det helt ærlig? Eller gjør man det fordi man tror det er slik det skal være?

Anonymkode: cce21...464

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei oralsex er TULL. Liker folk det helt ærlig? Eller gjør man det fordi man tror det er slik det skal være?

For noe tull. Oralsex er deilig hvis det blir gjort riktig (mannen min trodde han «ikke likte» oralsex da vi ble sammen. Viste han at han tok feil, gitt...) 

TS: Dette løses jo enkelt ved at dere begge dusjer hver dag. Underlivet lukter ikke SÅ stramt etter under en dag uten dusj. 

Anonymkode: b465c...60c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig hygiene/daglig dusj nok for «vanlig» sex. Før suging foretrekker jeg han nydusjet  😉 

Anonymkode: 8fc18...264

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare svare for meg og de jeg har vært med! De jeg har vært med ser ut til å ha likt det veldig godt 😊😊 Selv liker jeg ikke å bli slikket 🤷‍♀️ Men det er jo ingenting i veien for å suge mannen likevel 😃

Anonymkode: 8fc18...264

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
6 timer siden, Candiru skrev:

Det er forskjell på kjønnslukt og urinstank/ svett ræv.

Jeg kan godt ha samleie uten å dusje meg selv og samboer først, men ved oralsex så vil jeg ha det rent og fint. Samboer mener det samme. Trenger forsåvidt ikke dusje, men vaske med vann holder synes jeg. 

Med vanlig hygiene som for de fleste vil si å dusje ca én gang per døgn er ikke dette på noe tidspunkt et problem. Da kan man pule/slikke/suge i vei uten bekymringer når en blir kåt.

Jeg liker at det lukter og smaler litt kropp. Å slikke et såpestykke er ikke min kink.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter er jammen merkelige med hva dere gidder å tåle fra menn. Jeg er såpass at jeg har bedt - og fått - ONSer til å ikke bare dusje men barbere seg nedentil før sex. Skal du røre meg, er du ren. Ikke ren? Bye 

Anonymkode: 01073...8e9

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil helst at både jeg og samboer dusjer rett før sex, både fordi jeg synes det er ubehagelig å bli slikket når jeg ikke er helt ren, og fordi samboers penis noen ganger lukter og smaker sterk urin dersom han ikke dusjer først. Men samboer vil ofte ha sex spontant, og da er det ikke alltid lett å "kreve" å dusje først. Hvordan pleier dere å løse dette?

Hvis det lukter urin kan det kanskje løses med at han tørker seg etter å ha tisset? Du kan jo spørre om han gjør det

Anonymkode: 42e06...530

AnonymBruker
Skrevet

Dropper bare oralsex om han/jeg ikke er nydusjet, ikke værre en det. 

Anonymkode: 1e98a...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem med å be samboer dusje før sex. Men vi begge har renslighet som er på grensen til ocd så ingen problem. Heller ikke barbering, for mye hår ingen oralsex. Da går det fort å bli kvitt hår. For jeg elsker å gi oralsex. 

Anonymkode: 870a8...fd8

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare 2-3 sug så er smaken borte. Pass på å bruke mase spytt i starten. Du kan evt ta litt spytt i hånda og gni over den før du suger. 

Skrevet
34 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det er bare 2-3 sug så er smaken borte. Pass på å bruke mase spytt i starten. Du kan evt ta litt spytt i hånda og gni over den før du suger.

Forbausende hvor like vi er vi to, jeg blander bare inn mere spytt hvis det smaker litt tiss, og lar det gli nedover så den fyller kaviarstjernen... mange som synes det er pirrende😉

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør meg direkte, så er ikke det noe jeg er spesielt glad i nei. Kan godt gi, men jeg liker ikke å få. Både jeg og mannen min liker heller kjappe knull, for å si det på den måten. Uansett om vi har dusjet eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstra pirrende å bli sugd uten å være nydusja, litt dirty sex er bare deilig. Hun trenger heller ikke være nydusja, urinsmak og -lukt gjør meg bare ekstra ivrig, jeg vasker’a gladelig rent med tunga. 

Det er tross alt mellom beina man holder på, og der lukter det ikke naturlig blomster.

Anonymkode: f2aed...bd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...