AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hadde du ikke brydd deg?Hadde du fjernet det pga skam og følt deg lite sett og mindre verdt? Hva hadde du gjort for at folk skulle gi mere likes? Anonymkode: 444ed...db0 2
stan Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Da ville jeg vært lykkelig. Noen av de jeg kjenner har faktisk kritisk sans😂 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Unge folk må slutte å bry seg så mye om hvordan de fremstår i sosiale media. Det virker som at mange lar seg styre og likes osv. Dette blir bare trist. Livet skjer ikke på skjermen, gå ut og opplev ting istedet! Anonymkode: 3431b...8ad 20
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Skulle jeg skammet meg for at et par personer likte et innlegg jeg la ut...? Jeg skjønner ikke helt. Tror vi lever i to ulike verdner. Eller, jeg vet. I min verden ville vi aldri tenkt tanken en gang om koblingen facebook-likes og skam... Anonymkode: a436a...37f 17
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du ikke brydd deg?Hadde du fjernet det pga skam og følt deg lite sett og mindre verdt? Hva hadde du gjort for at folk skulle gi mere likes? Anonymkode: 444ed...db0 Vet du hva? Jeg hadde slettet alle sosiale media, så var det problemet ute av verden. Sosiale media er en sykdom, som snart blir en diagnose i psykiatrien. Den kommer til å hete SOME-forvirret. Jeg skal aldri inn på den galskapen, tenk at folk bruker tiden sin på noe man ikke trenger! Det holder med tlf, sms og mms!! Anonymkode: de641...819 11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unge folk må slutte å bry seg så mye om hvordan de fremstår i sosiale media. Det virker som at mange lar seg styre og likes osv. Dette blir bare trist. Livet skjer ikke på skjermen, gå ut og opplev ting istedet! Anonymkode: 3431b...8ad Er ikke så ung gitt. Anonymkode: 444ed...db0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 7 minutter siden, stan skrev: Da ville jeg vært lykkelig. Noen av de jeg kjenner har faktisk kritisk sans😂 Det er fine naturbilder/fjellturer,fine steder,oppussing,dekor,strikking osv. Det har ikke noe med kritisk sans å gjøre. Er noe annet med svada og tøys. Ts Anonymkode: 444ed...db0
punkyB Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 Da hadde jeg tenkt at dette traff ikke helt og tenkt at det er bra mine venner ikke klikker like på alt jeg legger ut 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 Hvis det var Facebook ville jeg tenkt at ingen bruker Facebook lenger - bortsett fra enkelte over en viss alder som plastrer ned veggen med tonnevis av bilder som andre bare scroller forbi. Flertallet bytter ikke profilbilde lenger - og så har du de som bytter ofte og som man da slutter å like på for det kommer et nytt annenhver uke. Hvis det er insta så ville jeg tenkt at innlegget har druknet i feeden til de andre. Hadde ikke giddet å slette, men ville kanskje begynt å lure litt fordi jeg vanligvis får en del likes. Kanskje jeg hadde tenkt at det jeg la ut sikkert var uinteressant for andre enn meg selv Anonymkode: 5a80a...d6e 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 Det skjer i blant det, uten at det gjør meg så mye. Alle venner/følgere ser ikke alt jeg legger ut pga algoritmer, og av og til kan dårlig timing gi dåtlig synlighet. Dessuten er mange av mine nærmeste venner svært lite på sosiale medier, og ser derfor sjelden det jeg legger ut. Anonymkode: b8f0c...6eb 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #12 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fine naturbilder/fjellturer,fine steder,oppussing,dekor,strikking osv. Det har ikke noe med kritisk sans å gjøre. Er noe annet med svada og tøys. Ts Anonymkode: 444ed...db0 Ok, men det er sånt som er totalt uinteressant for andre enn de som er veldig interessert i strikking og dekor. Kanskje du heller skulle postet det i en egen gruppe for folk med like interesser som deg. Mht naturbilder - «alle» legger ut naturbilder, spesielt nå. Feeden på både insta og face er stappfull av Loen, Geiranger, Preikestolen, hytteturer og Lofototen - og store Skagadølstind og andre fjell for de som er ekstra sporty. Selv likte jeg de første bildene av Lofoten og Geiranger, men når det er 50 stk som legger ut tilsvarende (og det ikke er noe på bildet som skiller seg ut som artig), så scroller jeg bare forbi fordi jeg har sett det før. Anonymkode: 5a80a...d6e 14
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #13 Skrevet 25. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du ikke brydd deg?Hadde du fjernet det pga skam og følt deg lite sett og mindre verdt? Hva hadde du gjort for at folk skulle gi mere likes? Anonymkode: 444ed...db0 Jeg slettet Facebook og innså at det ikke var for meg, men at det passer bedre for folk med venner og bekjente som bryr seg om dem. Anonymkode: 9afb1...a4e 3
stan Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fine naturbilder/fjellturer,fine steder,oppussing,dekor,strikking osv. Det har ikke noe med kritisk sans å gjøre. Er noe annet med svada og tøys. Ts Anonymkode: 444ed...db0 Da har du hatt fine naturopplevelser og hatt andre andre fine opplevelser. Mye å være glad for. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 Det er virkelig ikke hyggelig å få 1 til max to likes på både Instagram og Facebook. Faktisk deprimerende. Man gidder ikke legge ut mer hvis ingen liker😔 Anonymkode: 444ed...db0 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #16 Skrevet 25. juli 2020 Jeg kjenner at jeg bryr meg litt om likes, samtidig som jeg ikke gjør det. Jeg får vanligvis rundt 100 likes på det jeg legger ut på Instagram. Nå la jeg ut et bilde jeg likte, og fikk rundt 40. Jeg tenker at det får bare være, jeg liker bilde. Men en annen gang la jeg ut et bilde jeg var litt usikker på i utgangspunktet, det fikk dårlig respons, så jeg tok det vekk Anonymkode: d51a9...ed8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #17 Skrevet 25. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du ikke brydd deg?Hadde du fjernet det pga skam og følt deg lite sett og mindre verdt? Hva hadde du gjort for at folk skulle gi mere likes? Anonymkode: 444ed...db0 Hadde blitt overlykkelig, det hadde jo vært 100% av vennen jeg har lagt til, både min mor og konen min😊 Anonymkode: e1583...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #19 Skrevet 25. juli 2020 Selvmord, helt klart. Sånt som dette reiser man seg ikke fra. Anonymkode: f5ff1...e75 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #20 Skrevet 25. juli 2020 Bryr meg ikke på likes, legger ut bilder inn i mellom som jeg liker, og føler meg tilfreds med det uavhengig om jeg får 1 eller 100 likes. Blir irritert dersom mange kommenterer bilder for da føler jeg meg "pliktig" til å svare, noe jeg sjeldent gidder. Anonymkode: 07aa1...d6e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå