Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nå på dag 4 over ikm, har ikke fått menstruasjon. Har tatt graviditetstest i dag som var negativ. Noen som har opplevd det samme og etter ei stund fått positiv test, eller må jeg bare forvente at mensen er sen? Har til vanlig syklus som er presis så og si på timen.   

Anonymkode: 6e08e...952

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her: også mulig kort blødning (et tørk) på mandag (6dager siden) 

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt mulig, jeg fikk ikke positiv test før 6 dager etter IKM.

Anonymkode: 299a6...fb6

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt mulig, jeg fikk ikke positiv test før 6 dager etter IKM.

Anonymkode: 299a6...fb6

Høres lovende ut. Har testet i dag med tidligtest fra rfsu og for 3 dager siden med tidligtest fra babyplan. Men ja, begge negative. Får vente et par dager til om ikke tr kommer *Håperhåperpåpositiv*

AnonymBruker
Skrevet

Har du regelmessig syklus? Vet du når du hadde eggløsning? Hvis ja, så er det mest sannsynlig at mensen bare er forsinket. Graviditetstester er mer enn 99% sikre når du er over IKM. 

Hvis ikke, så kan det jo hende at du hadde eggløsning seinere enn du trodde, slik at du er kortere på vei og testen ikke slår ut ennå fordi det er for tidlig. Krysser fingrene!

Anonymkode: dd87f...f12

• 4 uker senere...
Skrevet

Regelmessig syklus ja. Og ja, mensen kom på dag 5 eller 6, så da prøver vi fortsatt. Dette er så kjipt. Forsøkte denne gangen å holde forsinket mens hemmelig for mannen da han har blitt skuffet før da jeg har mistenkt graviditet (merker han blir lei seg når det ikke går). Men denne gangen så merket han jo at mensen ikke kom, strøk meg på magen og "snakket" til babyen i magen (som da ikke var der) selv om jeg prøvde å si at selv om mensen er forsinket så er det mest sannsynlig ikke noe nå heller pga negativ test. Men ååå, håper vi kan få gjøre det snart, MED en baby i magen....

Prøvd nå i 14 mnd.... :cry3: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...