Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet forferdelig med det sist, gikk konstant rundt med klumper i puppene. 

Jeg slet også med en baby som ikke alltid ville ta puppen, og som ikke ville amme i hvilken som helst stilling. 

Jeg forebygget med å massere og håndmelke så godt det lot seg gjøre i dusjen, med varmt vann på puppen. 

Så hadde jeg varmepose på puppene før amming/pumping, og masserte innenfra og ut mot brystvorten mens jeg ammet/pumpet (pumpen er litt i veien, men masserte så langt ut det lot seg gjøre). 

Gikk med store ull-innlegg konstant, kunne ikke amme ute selv i 30 grader, for den minste lille trekk ga klumper. Måtte også passe på å ikke få noe trykk på puppene. 

Når klumpene først var oppstått var det amming som hjalp aller mest, da var det rimelig fortvilende når ungen nektet.. 

Anonymkode: 4acaf...2aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slet forferdelig med det sist, gikk konstant rundt med klumper i puppene. 

Jeg slet også med en baby som ikke alltid ville ta puppen, og som ikke ville amme i hvilken som helst stilling. 

Jeg forebygget med å massere og håndmelke så godt det lot seg gjøre i dusjen, med varmt vann på puppen. 

Så hadde jeg varmepose på puppene før amming/pumping, og masserte innenfra og ut mot brystvorten mens jeg ammet/pumpet (pumpen er litt i veien, men masserte så langt ut det lot seg gjøre). 

Gikk med store ull-innlegg konstant, kunne ikke amme ute selv i 30 grader, for den minste lille trekk ga klumper. Måtte også passe på å ikke få noe trykk på puppene. 

Når klumpene først var oppstått var det amming som hjalp aller mest, da var det rimelig fortvilende når ungen nektet.. 

Anonymkode: 4acaf...2aa

Hvorda gikk det når du skulle trappe ned ammingen? Fikk du mye plager da? 

Anonymkode: 01d11...0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...