Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei...

jeg er blitt forkjølet og vært og tatt Coronatest.. skulle egentli på jobb denne helgen men kan ikke jobbe før svaret er kommet..da det tar noen dager.

jeg jobber i resepsjon og ringte og informerte om dette, og sjefen krevde og ville se svaret på testen.. er dette normal praksis for tiden eller hva? 

Anonymkode: 90a7d...259

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei...

jeg er blitt forkjølet og vært og tatt Coronatest.. skulle egentli på jobb denne helgen men kan ikke jobbe før svaret er kommet..da det tar noen dager.

jeg jobber i resepsjon og ringte og informerte om dette, og sjefen krevde og ville se svaret på testen.. er dette normal praksis for tiden eller hva? 

Anonymkode: 90a7d...259 

måtte gjøre det

Anonymkode: cd790...27d

AnonymBruker
Skrevet

Måtte gjøre det samme selv. Fikk svar og sendte melding om at testen var negativ. Mener du at det ikke holder for sjefen hva du sier, men at han må se den?

AnonymBruker
Skrevet

Altså at sjefen ville ha bevis på at du faktisk hadde tatt testen eller av resultatene? Uansett høres det ikke ut som den sjefen har så mye tillit til deg

Anonymkode: 730d1...2ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare logge inn på helsenorge.no og skrive det ut og slå i bordet til sjefen. Men ja, sjefen kan kreve bevis. Så du ikke sitter og smitter

Anonymkode: b839a...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Testen er jo mest for smittesporing, har du blitt testet tidlig i sykdomsforløpet kan du fortsatt teste positivt om 10 dager. Derfor skal man være hjemme til man er frisk uansett svar. Men DET er det ikke mange som har fått med seg.

Anonymkode: 2334b...223

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testen er jo mest for smittesporing, har du blitt testet tidlig i sykdomsforløpet kan du fortsatt teste positivt om 10 dager. Derfor skal man være hjemme til man er frisk uansett svar. Men DET er det ikke mange som har fått med seg.

Anonymkode: 2334b...223

Jeg fikk negativ test. Men er fortsatt sengeliggende. Så selv om den var negativ kan jeg ha corona? Hadde symptomer når jeg tok test

Skrevet

Det stemmer som skrevet ovenfor her. Du bør holde deg hjemme til det foreligger negativ test OG vært symptomfri i 24 t.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...