Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg vil gå en yrkesvei der det mest sannsynligvis er ubetalt læretid på 1års tid.

Har ikke mulighet til å spare opp penger til å klare meg uten annen inntekt så lenge, har husleie og barnehage. Såfall tar dette noen år.

Er dette noe NAV kan hjelpe med en periode? Må legge til at jeg er i et annet yrke nå og er snart faglig utlært i det jeg driver med nå. Andre muligheter? 

Tror ikke lånekassen er et alternativ, da dette ikke er et vanlig yrke eller høyere utdanning

Anonymkode: 0fb4e...838

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg vil gå en yrkesvei der det mest sannsynligvis er ubetalt læretid på 1års tid.

Har ikke mulighet til å spare opp penger til å klare meg uten annen inntekt så lenge, har husleie og barnehage. Såfall tar dette noen år.

Er dette noe NAV kan hjelpe med en periode? Må legge til at jeg er i et annet yrke nå og er snart faglig utlært i det jeg driver med nå. Andre muligheter? 

Tror ikke lånekassen er et alternativ, da dette ikke er et vanlig yrke eller høyere utdanning

Anonymkode: 0fb4e...838

Hvrofor skal Nav hjelpe med det ? Da må du jo søke via lånekassen. Og siden du snart er faglig utlært i et annet yrke ? Hva betyr det ? 

Anonymkode: 0da8f...172

AnonymBruker
Skrevet

Læretid skal være lønnet. Hvis det ikke er det så er det ikke godkjent og du får ikke tatt svenne/fagbrev. Lukter ugler i mosen

Anonymkode: 706cb...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...