AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hei, jeg vil gå en yrkesvei der det mest sannsynligvis er ubetalt læretid på 1års tid. Har ikke mulighet til å spare opp penger til å klare meg uten annen inntekt så lenge, har husleie og barnehage. Såfall tar dette noen år. Er dette noe NAV kan hjelpe med en periode? Må legge til at jeg er i et annet yrke nå og er snart faglig utlært i det jeg driver med nå. Andre muligheter? Tror ikke lånekassen er et alternativ, da dette ikke er et vanlig yrke eller høyere utdanning Anonymkode: 0fb4e...838
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg vil gå en yrkesvei der det mest sannsynligvis er ubetalt læretid på 1års tid. Har ikke mulighet til å spare opp penger til å klare meg uten annen inntekt så lenge, har husleie og barnehage. Såfall tar dette noen år. Er dette noe NAV kan hjelpe med en periode? Må legge til at jeg er i et annet yrke nå og er snart faglig utlært i det jeg driver med nå. Andre muligheter? Tror ikke lånekassen er et alternativ, da dette ikke er et vanlig yrke eller høyere utdanning Anonymkode: 0fb4e...838 Hvrofor skal Nav hjelpe med det ? Da må du jo søke via lånekassen. Og siden du snart er faglig utlært i et annet yrke ? Hva betyr det ? Anonymkode: 0da8f...172
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Læretid skal være lønnet. Hvis det ikke er det så er det ikke godkjent og du får ikke tatt svenne/fagbrev. Lukter ugler i mosen Anonymkode: 706cb...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå