Gjest uri Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 ...løs mage etter vaksinering?? Han fikk sprøyte på mandag, og i dag er avføringen ikke helt sånn som normalt Den er "bløtere" enn den har vært før.. Er det vanlig at det skjer eller??
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Pleier ikke skje med min hund, men det kan jo bare være tilfeldigheter? Håper det går bedre med Robbie snart.
smidja Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Det har jeg aldri opplevd... Han har ikke bare spist noe rart han har funnet da?
Gjest uri Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Hva kan det da være!?!? Får følgem ed utover dagen, og sattse på at det bare er engangstilfelle.. Any way, takk for svar Freckles
Gjest Vindelspev Skrevet 13. juli 2005 #5 Skrevet 13. juli 2005 Gammel er han? Min erfaring er at valper reagerer oftere enn voksne.
Gjest uri Skrevet 13. juli 2005 #6 Skrevet 13. juli 2005 Han er 12 uker.. Han er mye ute i hagen, så det er mulig at han har spist litt for mye gress.. Eller annet rusk som er der ute...
Quinden Skrevet 13. juli 2005 #7 Skrevet 13. juli 2005 Hei! Ja, det er helt normalt. Både hunden og katten min har det etter vaksinering, og dyrlegen påpekte at det kan skje og at det er normalt. Men dette varte kun 1-2 dager etterpå. Men i ditt tilfelle kan det være noe helt annet selvfølgelig.
Gjest Vindelspev Skrevet 13. juli 2005 #8 Skrevet 13. juli 2005 Han er 12 uker.. Han er mye ute i hagen, så det er mulig at han har spist litt for mye gress.. Eller annet rusk som er der ute... ← Alle mine valper har reagert på vaksine.
Gjest uri Skrevet 13. juli 2005 #9 Skrevet 13. juli 2005 Ok.. Da er det muligens reaksjon da... Dyrelgen sa ingenting om at han kunne få løsere mage av vaksinen.. Bare at han kom til å være trøtt en stund etter på...
Cherie Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 Det er jo ikke noe nytt at dyrleger er litt sløve med info da... Mye aktivitet kan dessuten føre til at hunden får løsere mage. Dette blir det samme som hos oss i grunn. Har noe med hvilke funksjoner som blir prioritert i kroppen når vi utøver mye og muligens hard fysisk aktivitet. Men holdere n knapp på vaksine - muligens i kombo med gress. Om hunden føler seg litt uggen er det jo helt naturlig at den prøver å bøte på det ved å spise gress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå