AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hvorfor står folk å stor handler kl 07. XX på morgen ?? Jævlig frustrerende å vente på når jeg kun skal ha wienerbrød og avis!! er det ikke normalt å handle litt hver dag?? En å handle for 1500 kr!! Ventet iallfall 5 minutter på den idioten! Anonymkode: 4ab2a...7b2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Du har fått med deg at man er oppfordret til å ukeshandle? Og finne et tidspunkt der det er få personer i butikkene? Hvem er det som bare kjøper en bolle og en avis i disse tider? Idioti. Anonymkode: b02f8...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 hvem faen har godt av wienerbrød kl 7 på morraen ... les avisa di på nettet . Du bør neppe ut blant folk for ofte om dette gjør deg irritert . Anonymkode: 78d2c...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Fordi det er da det passer meg å ukeshandle. Jeg er i risikogruppen og syns det er greit å styre unna stappfulle butikker. Ser jeg at du kommer bak meg, før jeg har lagt på varer, får du gå før meg. Anonymkode: c015e...ba2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå