Gå til innhold

Han tar på meg og blir hard, men vil ikke ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten som er 44 har regelmessig sex, men det hender noen ganger at han beføler pupper/rumpe, og jeg kan kjenne at han er hard men vi har ikke sex. Lurer på hva som skjer da?

For eksempel for et par dager siden la jeg meg naken på magen i senga slik at han skulle se rompa mi da han kom ut fra badet. Kommer med en gang og legger seg oppå meg, kjenner han er hard og han beføler meg men så snur han seg og sier han må jobbe. Dette var på morgenen på en hverdag, men seriøst han hadde egentlig tid til det (ok, ikke timesvis, men 30-45min). 

Anonymkode: 81d38...e90

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer med en gang og legger seg oppå meg, kjenner han er hard og han beføler meg men så snur han seg og sier han må jobbe.

Her er svaret. Hvorfor tror du han ikke mener det han sier?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Her er svaret. Hvorfor tror du han ikke mener det han sier?

Det kan skje i andre situasjoner også, for eksempel når vi ser film. Men i akkurat den situasjonen så hadde vi alltid sex før, han har en såpass fleksibel jobb at det ikke er et problem. 

Men er han tent på meg når dette skjer, men bare ikke vil ha sex der og da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skje i andre situasjoner også, for eksempel når vi ser film. Men i akkurat den situasjonen så hadde vi alltid sex før, han har en såpass fleksibel jobb at det ikke er et problem. 

Kanskje du er slitsom å tilfredstille?

Anonymkode: 05d21...ed2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ehm. Ja? 
Er du aldri kåt men tenker du «bare skal gjøre ferdig det her» først?

Anonymkode: f6733...a8c

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du er slitsom å tilfredstille?

Jeg bruker dessverre en del tid på å få orgasme, det stresser meg siden jeg synes litt synd på han når han holder på. Men jeg vet ikke om det tar unormalt lang tid. Men pga dette forventer jeg aldri at han skal gjøre det, vi kan ofte ha sex ganske raskt uten mye forspill.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm. Ja? 
Er du aldri kåt men tenker du «bare skal gjøre ferdig det her» først?

Anonymkode: f6733...a8c

Med mindre noe er veldig presserende liker jeg å ha sex i en sånn situasjon når det er mulighet, men gjøre det kjapt. 
Men å vite at han faktisk blir tent av det føles bedre enn å tenke at han på noe vis synes jeg er litt attraktiv, men ikke nok.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var på morgenen på en hverdag, men seriøst han hadde egentlig tid til det (ok, ikke timesvis, men 30-45min). 

Han har lyst på en kjapp en, men det kan han tydeligvis ikke få. Ikke alle har lyst til å holde på 30-45 minutter hver gang. Derfor dropper han det (og tar seg sikkert en runk i stedet).

Anonymkode: 6c89d...3c1

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker dessverre en del tid på å få orgasme, det stresser meg siden jeg synes litt synd på han når han holder på. Men jeg vet ikke om det tar unormalt lang tid. Men pga dette forventer jeg aldri at han skal gjøre det, vi kan ofte ha sex ganske raskt uten mye forspill.

Snakk sammen om det. Mulig du bør kommunisere at han kan regulere tiden han knuller deg og at det ikke nødvendigvis er slik at han må få deg til orgasme hver gang. Den dagen han skulle jobbe kunne han regulert tiden selv. Knullet deg i 20 min og du fingret resten. Handde dere bare snakket ut om det.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er det han sier og viser.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du svaret, dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har lyst på en kjapp en, men det kan han tydeligvis ikke få. Ikke alle har lyst til å holde på 30-45 minutter hver gang. Derfor dropper han det (og tar seg sikkert en runk i stedet).

Vi har kjappe runder noen ganger, det eneste er at jeg som regel ikke liker at han dytter inn penis rett på uten noen form for forspill. Det trenger ikke være mye forspill. 
men mulig han føler han må gi meg orgasme..

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, artigmedsex skrev:

Snakk sammen om det. Mulig du bør kommunisere at han kan regulere tiden han knuller deg og at det ikke nødvendigvis er slik at han må få deg til orgasme hver gang. Den dagen han skulle jobbe kunne han regulert tiden selv. Knullet deg i 20 min og du fingret resten. Handde dere bare snakket ut om det.

Du har kanskje et poeng her. Nå er det ikke sånn at jeg har gått orgasme hver gang og heller ikke han.. men mulig han føler et press på det. Vi har også hatt mange episoder tidligere da vi kan ha sex en stund og så sier han at han må jobbe før noen får orgasme. Mulig jeg kunne surmult litt med en gang da, altså en helt umiddelbar reaksjon, men jeg forstår jo det. 
men nå gjør han ikke det.. 

AnonymBruker
Skrevet

Der har du svaret, dessverre.

Hva et det dere sier?? Jeg er heller ikke lett å tilfredsstille, men det har aldri hindret mannen i å ha sex med meg. Vi kan ha kjappiser uten at jeg kommer... 

Anonymkode: cf104...858

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva et det dere sier?? Jeg er heller ikke lett å tilfredsstille, men det har aldri hindret mannen i å ha sex med meg. Vi kan ha kjappiser uten at jeg kommer... 

Anonymkode: cf104...858

TS her

Jeg hadde litt samme reaksjonen, det er vanlig at kvinner trenger mer tid.. skulle ønske jeg var annerledes, men men. Mulig jeg bruker mer tid enn vanlig også. Er 30 min for eksempel veldig lang tid?

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen. Så igår kveld og idag hadde vi sex flere ganger og det endte opp at han kom fra en bj. Han var til og med hard da vi satt alene på en liten strand sammen og vi begge ville, men det var folk ikke så altfor langt unna.

Nå hadde vi jo masse tid til det. 
Så føler meg veldig fornøyd nå med at han absolutt ikke virker uinteressert i sex med meg. Kanskje han har vært litt sliten, men nå i helga kunne han virkelig slappe av med meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...