AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Ja, lurer på om det er mulig å få seg et nettverk når en er kvinne i slutten av tjueårene, ikke har kjæreste, ikke barn... Er det for seint eller er det mulig? Virker som de fleste har sin ''faste gruppe'' med venner i denne alderen... jeg har jo hengt veldig langt etter andre, da jeg har hatt det ganske vanskelig... derfor har jeg ikke orket å prøve å finne venner osv, fordi jeg tenkte jeg måtte fikse livet mitt først... men jeg er nesten ikke kommet noe vei... prøver bare å finne ut om man skal akseptere at livet sannsynligvis blir alene resten av lviet.. Anonymkode: bee1c...f33 1
Silva Pluvialis Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Selvfølgelig er det mulig. Har du noen hobbyer? Kanskje du kan se om de har noen grupper i nærområdet du kan melde deg inn i?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, lurer på om det er mulig å få seg et nettverk når en er kvinne i slutten av tjueårene, ikke har kjæreste, ikke barn... Er det for seint eller er det mulig? Virker som de fleste har sin ''faste gruppe'' med venner i denne alderen... jeg har jo hengt veldig langt etter andre, da jeg har hatt det ganske vanskelig... derfor har jeg ikke orket å prøve å finne venner osv, fordi jeg tenkte jeg måtte fikse livet mitt først... men jeg er nesten ikke kommet noe vei... prøver bare å finne ut om man skal akseptere at livet sannsynligvis blir alene resten av lviet.. Anonymkode: bee1c...f33 Ja jeg tror nok det er best å akseptere å være mye alene. Anonymkode: 08c57...11b
lolady Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Jeg har dannet nye relasjoner etter jeg bikket 20, har aldri hatt så mye og så stabile venner rundt meg som nå😊 Plutselig falt alt på plass, venner, hus og kjæreste haha. Hold motet oppe, hold på med ting som interesserer deg og plutselig skjer det!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Jeg fikk et helt nytt nettverk i slutten av 30-årene, fordi jeg ble aktiv i en hobby/organisasjonsvirksomhet. Anonymkode: 9bb20...a92
monrox Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Det er mulig! Det viktigste er å være seg selv, og at du jobber med å bli gla i deg akkurat som du er. «Your vibe attracts your tribe».. ☺️ Du trenger ikke være alene resten av livet. Kanskje du kan delta på et kurs eller noe, hvor du kan møte nye mennesker? Jeg har fått meg nye venner i slutten av tjueårene, faktisk gode venner jeg aldri vil miste! Så man må nok utfordre seg selv litt, våge å si hei, spørre om personen vil ta en kaffe en dag osv. ☺️ Good luck!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Stå på! Med en positiv innstilling klarer man det meste Anonymkode: 5c44f...24b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Jeg har troa på at det går an. Er selv i samme båt som deg, bortsett fra at jeg har mann og barn. En dag nå nylig spurte jeg en annen mamma om å ta en kaffe på en kaffebar da jeg trengte å prate litt. Det sa hun ja til, og vi satt der helt til de stengte. Jeg tror offentlige rom kan være en god møteplass de første gangene, fremfor «vil du bli med hjem til meg for å se på frimerkesamlingen min.» Anonymkode: 766e8...6d3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk et helt nytt nettverk i slutten av 30-årene, fordi jeg ble aktiv i en hobby/organisasjonsvirksomhet. Anonymkode: 9bb20...a92 Hvilken hobby var dette? Anonymkode: f48e1...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 En venninne av meg fikk ny jobb med veldig godt miljø og mange andre unge på arbeidsplassen, der har hun fått veldig gode venner og et sosialt liv jeg nesten er litt misunnelig på så det er også et alternativ. Hun er singel, barnløs og 30 år. Anonymkode: a47c5...5cf
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 Fikk noen gode venner i slutten av 20-åra via en interesse, så det er mulig Anonymkode: 383af...afb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #12 Skrevet 25. juli 2020 Er selv i starten av 30 årene, tror drt er mulig, og håper også på å utvide nettverket. Som nevnt over, du må være åpen imøtekommende nysgjerrig og tørre å by på deg selv og gå ut av komfortsonen. Du må også være sterk mentalt, vær forbedret på at andre kan oppleves litt vanlige eller missforstå deg, og at det ikke blir full klaff eller klaff med alle, at du får avslag på første andre og Kansje treff på tredje forsøk, uten å ta dette personlig. Gjelder å kose seg i prosessen, og plutselig så står du der med hva du ønsket deg! Anonymkode: 0c9d5...098
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #13 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er selv i starten av 30 årene, tror drt er mulig, og håper også på å utvide nettverket. Som nevnt over, du må være åpen imøtekommende nysgjerrig og tørre å by på deg selv og gå ut av komfortsonen. Du må også være sterk mentalt, vær forbedret på at andre kan oppleves litt vanlige eller missforstå deg, og at det ikke blir full klaff eller klaff med alle, at du får avslag på første andre og Kansje treff på tredje forsøk, uten å ta dette personlig. Gjelder å kose seg i prosessen, og plutselig så står du der med hva du ønsket deg! Anonymkode: 0c9d5...098 Litt vanlige= litt vansklige😂🙈 Anonymkode: 0c9d5...098
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, lurer på om det er mulig å få seg et nettverk når en er kvinne i slutten av tjueårene, ikke har kjæreste, ikke barn... Er det for seint eller er det mulig? Virker som de fleste har sin ''faste gruppe'' med venner i denne alderen... jeg har jo hengt veldig langt etter andre, da jeg har hatt det ganske vanskelig... derfor har jeg ikke orket å prøve å finne venner osv, fordi jeg tenkte jeg måtte fikse livet mitt først... men jeg er nesten ikke kommet noe vei... prøver bare å finne ut om man skal akseptere at livet sannsynligvis blir alene resten av lviet.. Anonymkode: bee1c...f33 Man kjøper nettverkskabel på Elkjøp . Eventuelle høre med en IT fyr om å sette opp et nettverk. Anonymkode: 30dfb...3cd
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kjøper nettverkskabel på Elkjøp . Eventuelle høre med en IT fyr om å sette opp et nettverk. Anonymkode: 30dfb...3cd Herregud... Du må være full😂🙄 Anonymkode: 0c9d5...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå