AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei! Jeg hadde sex med fyren som jeg dater (han er 25). Vi har møttes rundt 8 ganger faktisk før vi hadde sex. De første datene var det ikke så mye nærkontakt og kyssing, så jeg tok initiativ til det😅 Jeg lurer på om jeg kanskje er første han har hatt sex med. For han er ikke erfaren ser det ut til. Og det er helt fint det altså... Men jeg spørte han om når han sist var i et forhold, og da sa han 2-3 år siden (men på en veldig nølende og uspesifikk måte)😜 Når vi begynte med at han var over meg så penetrerte han meg veeeldig sakte, akkurat som om han ikke kunne teknikken😅 Jeg foreslo stillinger til at det ble bedre... Så det ble mye bedre etterhvert. Hvertfall når jeg foreslo doggy stilling, og ba han holde meg rundt hoftene. Og så spørte han om jeg fikk orgasme, og jeg sa nei men at han kan slikke meg. Så sa han "ja jeg kan prøve". Måten han sa det på fikk det bare til å hørtes ut som han aldri hadde gjort det før. Det kan vær at han har hatt sex før og at det er mange år siden og er ute av trening, men det er vel ikke så sannsynlig? Gikk nesten 3 år fra jeg hadde sex med 1. og 2., og følte ikke jeg hadde glemt det ut😅 Høres dette ut som noen som har hatt sex før? Anonymkode: 021a9...fd0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Nei, han høres veldig uerfaren ut. Spør ham om det. Kanskje han føler seg dum og ikke tør si det selv. Men vi har alle vært der at vi var uerfarne, så det er ingen skam i det ❤️ Anonymkode: db63b...cb0 2
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan vær at han har hatt sex før og at det er mange år siden og er ute av trening, men det er vel ikke så sannsynlig? Gikk nesten 3 år fra jeg hadde sex med 1. og 2., og følte ikke jeg hadde glemt det ut😅 Høres dette ut som noen som har hatt sex før? Herrefred for en heldiggris du er😅 Nå har du en gylden mulighet til å forme han til den du vil ha han👌 Nå skal jeg si deg en avslørende ting... Du må aldri hovere at du har mye erfaring, gjør heller ting så de skjønner du har erfaring... Forventningspresset blir større på deg selv, og hvis du ikke leverer varene blir du oppfattet som dårlig elsker. Jeg skriver med erfaring🤐 Sexen trenger ikke å bli kjedelig hvis man ikke vet så mye, kunsten å være en god elsker er i gi dem nye overraskende ting hver gang dere har sex. Ikke tøm alle dine teknikker på en gang, ha bestandig noe på lur... I min verden setter jeg rettferdighet, ærlighet og en god del gøy høyest. Jeg likte godt at du veiledet han med å holde deg i hoftende, små veiledninger med hendene er jo bedre uten et ord, kommunikasjon er viktig, men veiledning virker ikke så masete.. Du er nok en god lærerinne for han tror jeg🧡 3
Traktor Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han høres veldig uerfaren ut. Spør ham om det. Kanskje han føler seg dum og ikke tør si det selv. Men vi har alle vært der at vi var uerfarne, så det er ingen skam i det ❤️ Anonymkode: db63b...cb0 Nei, ikke lag noen sak ut av det! TS har skjønt at han er uerfaren, og gitt han tips som han i aller høyeste grad har tatt til seg. La det være med det! 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Høres jo kanskje ut som han er uerfaren, men det er vel ikke et stort problem? Han kommer seg nok. Det kan jo også være at han har erfaring med en ex som hadde helt andre seksuelle ønsker enn deg selv. Det minner meg på noe jeg opplevde for maaange år siden: Var sammen med ei dame i et par/tre år. Hun ønsket at jeg skulle holde penis helt i ro når hun fikk orgasme. Ikke bevege den det minste. Ble etterhvert god på å lese henne med hensyn til når «vippepunktet» for orgasmen inntraff og stoppet da opp. Etter at dette forholdet tok slutt hadde jeg etter noe tid sex med en ny kvinne. Jeg merket at orgasmen kom og instinktivt «slo jeg til» med min innøvde teknikk med å stanse opp. Det ble ikke godt mottatt. Anonymkode: 41d1a...4fc
byh1 Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg hadde sex med fyren som jeg dater (han er 25). Vi har møttes rundt 8 ganger faktisk før vi hadde sex. De første datene var det ikke så mye nærkontakt og kyssing, så jeg tok initiativ til det😅 Jeg lurer på om jeg kanskje er første han har hatt sex med. For han er ikke erfaren ser det ut til. Og det er helt fint det altså... Men jeg spørte han om når han sist var i et forhold, og da sa han 2-3 år siden (men på en veldig nølende og uspesifikk måte)😜 Når vi begynte med at han var over meg så penetrerte han meg veeeldig sakte, akkurat som om han ikke kunne teknikken😅 Jeg foreslo stillinger til at det ble bedre... Så det ble mye bedre etterhvert. Hvertfall når jeg foreslo doggy stilling, og ba han holde meg rundt hoftene. Og så spørte han om jeg fikk orgasme, og jeg sa nei men at han kan slikke meg. Så sa han "ja jeg kan prøve". Måten han sa det på fikk det bare til å hørtes ut som han aldri hadde gjort det før. Det kan vær at han har hatt sex før og at det er mange år siden og er ute av trening, men det er vel ikke så sannsynlig? Gikk nesten 3 år fra jeg hadde sex med 1. og 2., og følte ikke jeg hadde glemt det ut😅 Høres dette ut som noen som har hatt sex før? Anonymkode: 021a9...fd0 Du kan lære han hvis du har mer erfaringer.Han blir veldig flink i senga med ulike stillinger.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Kan godt være at han lyver om å ha hatt sex før ja. Mange menn på den alderen som er jomfru. Litt av problemet er at om de vedkjenner å være jomfru kan de bli dumpa, samtidig som de trenger å ha hatt sex for å få sjans. Så blir et paradoks der de er nødt til å lyve for å komme videre. Anonymkode: 41120...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå