AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Del Skrevet 24. juli 2020 Før var pulsen min på ca 65, men nå er den mellom 37-40. Jeg tror at det er pga medisiner jeg går på. Men hva må jeg gjøre? Må jeg bli innlagt på sykehuset for observasjon? Anonymkode: fcca0...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Del Skrevet 24. juli 2020 Lav puls er aldri et problem før man svimer av i hytt og pine. Hjertet kan kjøre 20 slag i minuttet uten fare for død. Verdensrekorden er i hvilepuls er 26 over lang tid. Anonymkode: a67d8...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Del Skrevet 24. juli 2020 Du bør ta det opp med legen din i hvert fall. Dersom man trener mye så kan en så lav puls være normalt. Gjør du ikke det, og pulsen har falt så mye så kan det være et tegn på noe abnormalt. Anonymkode: 6535a...0f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Del Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lav puls er aldri et problem før man svimer av i hytt og pine. Hjertet kan kjøre 20 slag i minuttet uten fare for død. Verdensrekorden er i hvilepuls er 26 over lang tid. Anonymkode: a67d8...a0b Nei. Ikke kom med helseskadelige råd. En topptrent person kan ha lav puls, men TS opplever at hvilepulsen har gått ned mye. Det kan skyldes farlig bradykardi, https://www.lommelegen.no/hjerte-og-kar/puls/artikkel/unormal-lav-puls--bradykardi/68995393 Anonymkode: 6535a...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Del Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ikke kom med helseskadelige råd. En topptrent person kan ha lav puls, men TS opplever at hvilepulsen har gått ned mye. Det kan skyldes farlig bradykardi, https://www.lommelegen.no/hjerte-og-kar/puls/artikkel/unormal-lav-puls--bradykardi/68995393 Anonymkode: 6535a...0f0 Godt rådene mine ikke er helseskadelig. Helseangst derimot har aldri ført noe godt med seg. Anonymkode: a67d8...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Del Skrevet 24. juli 2020 takk for svar! Pleier forresten ikke å trene noe særlig, så det er ikke derfor pulsen er lav. Anonymkode: fcca0...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Del Skrevet 24. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før var pulsen min på ca 65, men nå er den mellom 37-40. Jeg tror at det er pga medisiner jeg går på. Men hva må jeg gjøre? Må jeg bli innlagt på sykehuset for observasjon? Anonymkode: fcca0...2a7 Du ringer fastlegen din og snakker med hen. Anonymkode: 6a4f6...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Del Skrevet 24. juli 2020 Å bli innlagt på sykehus er ikke nødvendig før du har svimt av ihvertfall. Anonymkode: ed7f9...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 25. juli 2020 #9 Del Skrevet 25. juli 2020 Hvis du har begynt med medisiner som ofte har en (bi)virkning med lavere hvilepuls så er det nok helt normalt. Men spør legen din som vet hva du bruker av medisiner og vet hva som er normalt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå