AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Jeg har et problem. Hvis jeg har en venn av det motsatte kjønn så føler jeg meg feig hvis jeg ikke har prøvd meg på henne. Jeg får tusenvis av tanker om at jeg bare later som om jeg ikke er interessert i henne for unngå å prøve meg og derfor blir jeg nødt til å gjøre det. Jeg har prøvd meg på en del venninner før og hvis det ikke funker så tenker de at jeg er altfor rar til å beholde kontakten. Så det jeg trenger er en feilsikker plan på å oppriktig prøve meg på ei, bli avvist og få hun til å fortsatt være venner, men det er jaggu ikke lett. All hjelp tas i mot med takk. Anonymkode: 74103...dc5
fiskennemo Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Det er bare et realistisk utfall: Enten blir det dere, ellers går vennskapet i grus. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, fiskennemo skrev: Det er bare et realistisk utfall: Enten blir det dere, ellers går vennskapet i grus. Nei men blir vi sammen er jo det ganske dumt hun er jo ikke pen. Anonymkode: 74103...dc5 1
fiskennemo Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Hæ, er du forelsket i noen du ikke synes er attraktiv? 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, fiskennemo skrev: Hæ, er du forelsket i noen du ikke synes er attraktiv? Nei, jeg føler meg feig for å ikke prøve meg på en venn fordi hun er kvinne. Det at jeg føler meg feig ødelegger vennskapet, så jeg må prøve meg på henne så vi fortsatt kan være venner. Anonymkode: 74103...dc5 1
fiskennemo Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg føler meg feig for å ikke prøve meg på en venn fordi hun er kvinne. Det at jeg føler meg feig ødelegger vennskapet, så jeg må prøve meg på henne så vi fortsatt kan være venner. Anonymkode: 74103...dc5 Så du er ikke egentlig forelsket? Du bare føler at du MÅ prøve deg fordi hun er av det motsatte kjønn? 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg føler meg feig for å ikke prøve meg på en venn fordi hun er kvinne. Det at jeg føler meg feig ødelegger vennskapet, så jeg må prøve meg på henne så vi fortsatt kan være venner. Anonymkode: 74103...dc5 Eller jobb med deg selv og bli kvitt den rare vrangforestillingen? Anonymkode: d52e4...336 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, fiskennemo skrev: Så du er ikke egentlig forelsket? Du bare føler at du MÅ prøve deg fordi hun er av det motsatte kjønn? Føler hun tror at jeg har følelser for henne jeg ikke tør å innrømme. Så ved å prøve meg på henne fjerner jeg denne tvilen. Anonymkode: 74103...dc5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler hun tror at jeg har følelser for henne jeg ikke tør å innrømme. Så ved å prøve meg på henne fjerner jeg denne tvilen. Anonymkode: 74103...dc5 Ok. Men hjernen hennes, ser du, funker ikke som din. Så du har to mulige utfall: 1. du bekrefter ovenfor henne at, ja, du liker henne. Og det er derfor du har egla deg innpå henne ved å late som dere er venner. Hennes verste antagelser blir bekreftet og hun ditcher deg som daggammel møkk. 2. Du bekrefter ovenfor henne at ja, du liker henne. Hun blir superhappy fordi det er derfor hun har egla seg innpå deg ved å,late som dere er venner. Du er i deep shit. Anonymkode: bfa24...1f1 5
Guidet Kvinne Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg føler meg feig for å ikke prøve meg på en venn fordi hun er kvinne. Det at jeg føler meg feig ødelegger vennskapet, så jeg må prøve meg på henne så vi fortsatt kan være venner. Anonymkode: 74103...dc5 Det er en veldig besynderlig logikk. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Men hjernen hennes, ser du, funker ikke som din. Så du har to mulige utfall: 1. du bekrefter ovenfor henne at, ja, du liker henne. Og det er derfor du har egla deg innpå henne ved å late som dere er venner. Hennes verste antagelser blir bekreftet og hun ditcher deg som daggammel møkk. 2. Du bekrefter ovenfor henne at ja, du liker henne. Hun blir superhappy fordi det er derfor hun har egla seg innpå deg ved å,late som dere er venner. Du er i deep shit. Anonymkode: bfa24...1f1 Ja, klart det blir pinlig, håpet er jo at vi skal ende opp med å bare være venner etter 1 skjer, 2 er lite sannsynelig så det bekymrer jeg meg ikke om. Anonymkode: 74103...dc5
Slowpoke Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 Må si trollene begynner å bli mer og mer kreative. 5
Guidet Kvinne Skrevet 24. juli 2020 #13 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, Slowpoke skrev: Må si trollene begynner å bli mer og mer kreative. Jeg forutser mye kverulering.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 De fleste vennskap går i stykker dersom den ene prøver seg på den andre, så hvorfor gjør du det? Er det en slags test? Høres ikke særlig lurt ut... Anonymkode: ea85b...de1
Silva Pluvialis Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 Dette henger ikke på greip. Hvorfor føler du at du må prøve deg bare fordi de er av motsatt kjønn? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #16 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Dette henger ikke på greip. Hvorfor føler du at du må prøve deg bare fordi de er av motsatt kjønn? Fordi det er feigt å la være. Anonymkode: 74103...dc5
Guidet Kvinne Skrevet 25. juli 2020 #17 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er feigt å la være. Anonymkode: 74103...dc5 Hvor har du det fra? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #18 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev: Hvor har du det fra? Eller det er ikke feigt å la være, men jeg tror hun tror jeg liker henne. Hvis hun tror jeg liker henne og jeg ikke prøver meg så tror hun jeg er feig. Anonymkode: 74103...dc5
Guidet Kvinne Skrevet 25. juli 2020 #19 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller det er ikke feigt å la være, men jeg tror hun tror jeg liker henne. Hvis hun tror jeg liker henne og jeg ikke prøver meg så tror hun jeg er feig. Anonymkode: 74103...dc5 Poenget er vel om du liker henne. 1
vikilLJA Skrevet 25. juli 2020 #20 Skrevet 25. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er feigt å la være. Anonymkode: 74103...dc5 Nei. Det er dumt å prøve hvis du faktisk ikke vil være sammen med hun. Slemt også å gi falske forhåpninger( om det er det hun håper på) Slemt er det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå