Gå til innhold

Andre som har problemer med Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har satt en aldersgruppe på 34-42. Får opp 29-47. Distansen er 34 km får opp 150km vekke. Greit de kan ha vært på gjennomreise men ikke alle de jeg får. Får heller ikke opp «stories» Har logget meg ut og inn Igjen, slettet appen og slått av og på telefonen. Det samme skjer når jeg logger meg på tinder via internett via telefonen. Tips til hva jeg kan gjøre? Finnes bare en tinder app? 

Anonymkode: eae93...37c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får ikke verifiserings-SMS fra Tinder, så kan ikke logge inn.

Anonymkode: 23b79...d7e

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg får ikke verifiserings-SMS fra Tinder, så kan ikke logge inn.

Prøvd å logge inn via fb trenger ikke sms da

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvd å logge inn via fb trenger ikke sms da

Jo, de ber om SMS uansett hva du gjør. Prøvd både mail og FB. Logger, så får jeg beskjed om å oppgi nummer så de kan sende SMS, og da kommer "din mobiloperatør er ikke støttet."

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de ber om SMS uansett hva du gjør. Prøvd både mail og FB. Logger, så får jeg beskjed om å oppgi nummer så de kan sende SMS, og da kommer "din mobiloperatør er ikke støttet."

Fra tinder hjelp 

• Kontakt mobiloperatøren din for å se om det kan være en grunn til at meldinger til nummeret ditt blokkeres. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme. Har 32-40 og får opp fra 29-40. Har 27 km som maks og får opp hele Värmland i min "feed". Av en eller annen grunn så virker det som at tinder har satt 160 km som maks avstand, men får også opp de som er over 300 km borte. Og folk fra andre siden av verden da, men de regner jeg med sveiper i området med den funksjonen, så det er jo greit, ikke så mange av de. Men det er veldig mange 50-300 km borte. 

Anonymkode: 00dd1...e55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har satt nedre grense på 24, og får opp helt nede i 19... 

Avstanden er også ødelagt.

Anonymkode: 3cd5c...54f

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme. Har 32-40 og får opp fra 29-40. Har 27 km som maks og får opp hele Värmland i min "feed". Av en eller annen grunn så virker det som at tinder har satt 160 km som maks avstand, men får også opp de som er over 300 km borte. Og folk fra andre siden av verden da, men de regner jeg med sveiper i området med den funksjonen, så det er jo greit, ikke så mange av de. Men det er veldig mange 50-300 km borte. 

Har sendt de en request og skal sende en ny. Ser ikke ut til at de leser og svarer. Vært slik lenge?

https://www.help.tinder.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000234392

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å lage ny konto skjer det samme da?

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fra tinder hjelp 

• Kontakt mobiloperatøren din for å se om det kan være en grunn til at meldinger til nummeret ditt blokkeres. 

Har gjort det. De sier de har fått mange slike henvendelser fra kunder. De har forsøkt å komme i dialog med Tinder, men Tinder svarer ikke på henvendelser. Det er antatt at en del numre mangler på listen som Tinders SMS-tjeneste bruker, og at det antakeligvis rammer noen hundre, eller noen tusen, nordmenn. Årsaken er visst som regel ren tilfeldighet/uflaks. Fra support var rådet å bytte nummer eller få et ekstra nummer, ettersom det er usannsynlig at Tinder gidder å rydde opp, da de har nok brukere uansett.

Litt useriøst, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å slå av og på stedtjenester på Selve telefonen tinder og restart telefone. Ser lovende ut men skal ikke ta det forgitt enda

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gidder jeg ikke. Kanskje drømmemannen bor langt unna. 😊

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det. De sier de har fått mange slike henvendelser fra kunder. De har forsøkt å komme i dialog med Tinder, men Tinder svarer ikke på henvendelser. Det er antatt at en del numre mangler på listen som Tinders SMS-tjeneste bruker, og at det antakeligvis rammer noen hundre, eller noen tusen, nordmenn. Årsaken er visst som regel ren tilfeldighet/uflaks. Fra support var rådet å bytte nummer eller få et ekstra nummer, ettersom det er usannsynlig at Tinder gidder å rydde opp, da de har nok brukere uansett.

Litt useriøst, synes jeg.

Veldig useriøst. Skulle ikke vært nødvendig med et ekstra nr. Hadde vurdert å bytte mobiloperatør. Gjelder dette tinder mulig det vil gjelde på andre apper etterhvert  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Veldig useriøst. Skulle ikke vært nødvendig med et ekstra nr. Hadde vurdert å bytte mobiloperatør. Gjelder dette tinder mulig det vil gjelde på andre apper etterhvert  

Det gjelder alle operatører, problemet er selve nummeret. Hvis ikke hadde jeg selvsagt byttet.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å slå av og på stedtjenester på Selve telefonen tinder og restart telefone. Ser lovende ut men skal ikke ta det forgitt enda

Nope gikk ikke d heller

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er på vei ut, skal legges ned heldigvis.

Anonymkode: 6abd1...80f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tinder er på vei ut, skal legges ned heldigvis.

Anonymkode: 6abd1...80f

Hvor fikk du den infoen i fra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva erstattes den av?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder alle operatører, problemet er selve nummeret. Hvis ikke hadde jeg selvsagt byttet.

Jeg har ikke det problemet. Du meiner feilen er ditt nr?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke det problemet. Du meiner feilen er ditt nr?

Det problemet med min operatør 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...