lady90 Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Damer på tv har ofte glødende hud. Regner med at gløden skyldes noen tjuvtriks og ikke perfekt hud med naturlig glød (selvom jeg jobber for det ser det ikke ut som det skjer med det første). Er det noen som har noen tips til evt produkter man kan bruke for å få glødende hud? Antar det er noe man legger på tilslutt utenpå sminken? (ellers dekkes det vel bare over av foundationen?)
Krakilsk Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Highlight? 🤷♀️ Min erfaring er at glødende hud best oppnåes gjennom å drikke masse (masse!) vann, gode hudpleierutiner (fukt, fukt, fukt), trene i frisk luft og spise sunt. I de periodene jeg opprettholder det ser huden min bedre ut uten sminke enn med. Sminke kan desverre ofte ha motsatt virkning, for selv om det ser bra ut på skjerm med nøye kontrollert lys så vil det samme være nært umulig å oppnå i dagliglivet med skiftende lysforhold. Mitt beste råd er derfor å bygge opp gløden nedenfra, med de rette hudpleieproduktene i bunn. Mange bruker for eksempel olje på strategiske plasser under sminken.
lady90 Skrevet 25. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2020 4 timer siden, Krakilsk skrev: Highlight? 🤷♀️ Min erfaring er at glødende hud best oppnåes gjennom å drikke masse (masse!) vann, gode hudpleierutiner (fukt, fukt, fukt), trene i frisk luft og spise sunt. I de periodene jeg opprettholder det ser huden min bedre ut uten sminke enn med. Sminke kan desverre ofte ha motsatt virkning, for selv om det ser bra ut på skjerm med nøye kontrollert lys så vil det samme være nært umulig å oppnå i dagliglivet med skiftende lysforhold. Mitt beste råd er derfor å bygge opp gløden nedenfra, med de rette hudpleieproduktene i bunn. Mange bruker for eksempel olje på strategiske plasser under sminken. Jeg gjør alt du nevner allerede (bortsett fra at jeg drikker litt lite vann), men jeg ser ingen superstore forbedringer i gløden etter flere år. Er derfor ute etter en quickfix. Er det highlighter som er tingen eller finnes det en eller annen krem man kan smøre på utapå?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Du må ihvertfall ikke sammenligne deg med damene på tv. Måten man sminker seg til tv er helt annerledes enn hvordan man bør sminke seg til det virkelige liv. Man kan bruke x antall tykke lag med sminke, som forsvinner og ser bra ut med en gang lys og kamera skrus på. Hvis du ser på kvinner i det virkelige liv, så er det oftest dem som bruker minst mulig sminke som har den vakreste huden. Sett bort i fra gener - en slik type glødende hud får man bare av ordentlig god hudpleie. En venninne av meg har verdens nydeligste hud. Hun bruker bare en bb-cream, litt solpudder og en anelse shimmer eller rouge. 90% av tiden og pengene bruker hun på hudpleieprodukter. Hun har flere gode produkter fra clinique. Eksfolierer jevnling med glycolsyre. Dette fjerner døde hudceller og gjør at huden ser mer fresh og glødende ut. Ellers har AB#2 gode poeng. Særlig det med å holde seg aktiv. Aktivitet = bedre blodgjennomstrømming. Også i ansiktet. Anonymkode: 87b48...43c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Daglig rens, morgen og kveld. / The ordinary Niacinmide 10 prosent pluss Zink 1-2 ganger i uken The ordinary aha 30 pluss bha 2 peeling soiution Marula Oil- The ordinary / til natt IsaDora BB Cream SPF12 Varierer oljer/serum på natt, L Occitane er også god. Ellers: highlighter. Anonymkode: c846f...2e6
lady90 Skrevet 25. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daglig rens, morgen og kveld. / The ordinary Niacinmide 10 prosent pluss Zink 1-2 ganger i uken The ordinary aha 30 pluss bha 2 peeling soiution Marula Oil- The ordinary / til natt IsaDora BB Cream SPF12 Varierer oljer/serum på natt, L Occitane er også god. Ellers: highlighter. Anonymkode: c846f...2e6 Ok det var tips til Quick fix jeg ønsket og ikke hudpleie. Har lest at det finnes noen kremer med shimmer i. Kanskje jeg får teste ut det. Slik som denne: https://www.vita.no/erborian-glow-creme-15-ml?&gclid=CjwKCAjwsO_4BRBBEiwAyagRTadihQ8zJM4kM6dCY5Vyd6ThEppDvdBR6PlixRfNrnfcS6OswuKdYhoC_SUQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 5 minutter siden, lady90 skrev: Ok det var tips til Quick fix jeg ønsket og ikke hudpleie. Har lest at det finnes noen kremer med shimmer i. Kanskje jeg får teste ut det. Slik som denne: https://www.vita.no/erborian-glow-creme-15-ml?&gclid=CjwKCAjwsO_4BRBBEiwAyagRTadihQ8zJM4kM6dCY5Vyd6ThEppDvdBR6PlixRfNrnfcS6OswuKdYhoC_SUQAvD_BwE Bb kremen jeg nevnte er det shimmer i, vet også at bare minerals har produkter med shimmer i / grab an go settet de har. Riktig hudpleie er förste steg for glød …………………………………. uten riktig grunnlag, så gløm det. Anonymkode: c846f...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Jeg har kjøpt en sånn, og synes huden får glød når jeg bruker den til rens og etterfølgende påføring av krem: https://www.apotek1.no/produkter/aposonic-facial-cleanser-ansiktsborste-1stk-834729p Anonymkode: 1ad71...627
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå