AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Har hørt et eller annet sted at det å ta castor oil i hodebunnen og vaske det ut igjen skal gjøre at en mister mindre hår. Noen som har prøvd dette? Hvordan gjør du det isåfall, og hvor lenge lar du det sitte før du skyller ut? Når jeg glir det klisset der inn i hodebunnen mister jeg jo hår som aldri før! (Er forresten gravid i et tidlig stadie, noen som vet om det kan ha noe med saken å gjøre?) Anonymkode: 9764c...0ad
Anciol Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Ville heller gått for Nisim shampoo og Balsam;) fungerte supert for meg , fikk tilbake manken min med det da jeg gikk gravid;)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, Anciol skrev: Ville heller gått for Nisim shampoo og Balsam;) fungerte supert for meg , fikk tilbake manken min med det da jeg gikk gravid;) Takk for tipset! Inneholder de castoroil kanskje? Hvor får jeg tak i de?:) Anonymkode: 9764c...0ad
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Castor oil er veldig sterkt og skal ikke brukes under graviditeten. Produsenten opplyser om det. https://www.helsekostshop.no/products/pukka-castor-oil Anonymkode: 02863...87c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Castor oil er veldig sterkt og skal ikke brukes under graviditeten. Produsenten opplyser om det. https://www.helsekostshop.no/products/pukka-castor-oil Anonymkode: 02863...87c Oj det visste jeg ikke! Takk for info Anonymkode: 9764c...0ad
fiskennemo Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Drikk hellet øl. Ølgjær er bra for hår og negler 1
Anciol Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset! Inneholder de castoroil kanskje? Hvor får jeg tak i de?:) Anonymkode: 9764c...0ad Hos Enkelte frisører eller på nettet!
Million Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Alle får jo tykkere hår under graviditet! Kroppen slutter å felle hår pga hormonene, alt hår blir sittende når man er gravid. Normalt mister en kvinne rundt 100 hår pr dag, men altså ikke under graviditet. Så du trenger ikke smøre inn med noe eller tilsette noe hokus-pokus nå, for kroppen ordner opp. Du vil få tjukkere hår helt av seg selv. Men når man har født, tar det dessverre ikke lang tid før kroppen skal felle alle hårene som er bevart under svangerskapet. Da faller det av veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå