AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hva er årsaken til utenlanske jenter mer kåte og slår seg mer løs enn norske jenter? Anonymkode: ba1a7...065
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Fordi de fornekter sin plass og hvilket samfunn de egentlig kommer ifra. Det som er viktig å huske på er at etthvert samfunn har forskjellige normer og holdninger. Og det er ikke noe foreldrene ønsker å forandre på. Akkurat som at du som. Nordmann ikke hadde likt at dine barn endret kulturen sin i et annet land. Og det er det dem gjør. De har så klart friheten til å gjøre som dem vil. Men det er når dem føler seg presset og undertrykket og ikke får noen belæring og utforsking om sex og kjærlighet. Så fakler dem. Da går de all inn. Og tar det for gitt. Anonymkode: 588b1...01d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Fakler. Og ja helt klart som en utenlandsk kvinne selv så kjenner jeg til min plass. Ikke og det er noe jeg ønsker å belære videre. Hvis du følger med på unge og kulturen idag så begynner faktisk unge å vente mer emd sex. Dem avstår mer og mer fra umoralsk sex og alkohol. Det er også noe som ikke ville skadet et samfunn. Tvert imot. Det vil sørge for at unge faktisk fullfører utdanning ikke ender opp som rusmisbrukere og faktisk velger riktig partner når dem vil ha sex og også til riktig tid. Dette gjør også at samfunnet slipper 15 og 16 åringer som ender opp med barn. Anonymkode: 588b1...01d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Innlegget her passer da ikke her inne... Anonymkode: bb9f6...744
Morpheus Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Tenker du generelt? Argentinere, Dansker, persere og folk i fra Ghana, Polynesia og Somalia?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 9 timer siden, Morpheus skrev: Tenker du generelt? Argentinere, Dansker, persere og folk i fra Ghana, Polynesia og Somalia? Nei, jenter fra balkan spesielt, russlandog flere fra østerriket. Anonymkode: ba1a7...065
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jenter fra balkan spesielt, russlandog flere fra østerriket. Anonymkode: ba1a7...065 Du har møtt en jente fra balkan som er kåt? Så er alle det? Jeg er fra balkan og ikke kåt. Anonymkode: cebf4...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå