AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #81 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-etter-sverige-tur/72690620 Kom fra rød sone i Sverige Anonymkode: 8cb05...ecf Blir spennende å se om folk respekterer røde og grønne områder, eller gjør som de vil siden grensen er på vidt gap. Synes det gambles litt mye med at folk er samvittighetsfull. De fleste tenker jo kun på seg selv. Vi hadde det veldig koselig når det meste var stengt, men synd for alle som ikke hadde det så bra. Tror de var i flertall. Anonymkode: bc830...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #82 Skrevet 25. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-etter-sverige-tur/72690620 Kom fra rød sone i Sverige Anonymkode: 8cb05...ecf Iiiiikkkkkkk!! Må stenge hele Norge ned igjen!! Anonymkode: c3766...093 3
Ze.Xhx Skrevet 25. juli 2020 #83 Skrevet 25. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke SAS og NAS sin feil at media koker suppe på spiker. Media slo opp store overskrifter, men faktum er jo at begge flyselskapene uttalte at de ikke kom til å gjøre noe utenom det vanlige for å lande tidligere, men at de skulle gjøre det de alltid gjør; Som er å prøve å lande før tiden. (Som nevnt utallige ganger her i tråden fra før). At noen ikke evner å lese mer enn overskriften og skaper stor baluba ut av dette sier mer om de. «De har mistet meg som kunde»... Fordi de tilfeldigvis skal gjøre som de alltid gjør. herregud. Så mye dumt man leser her inne😂 Anonymkode: b5b0d...463 Ifølge denne artikkelen skulle nå SAS prøve å lande før midnatt. Har SAS blitt feilsitert da?
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #84 Skrevet 25. juli 2020 21 minutter siden, Ze.Xhx skrev: Ifølge denne artikkelen skulle nå SAS prøve å lande før midnatt. Har SAS blitt feilsitert da? De prøver alltid å lande så tidlig som mulig. Det har ikke noe med karantene å gjøre. 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #85 Skrevet 25. juli 2020 33 minutter siden, Ze.Xhx skrev: Ifølge denne artikkelen skulle nå SAS prøve å lande før midnatt. Har SAS blitt feilsitert da? JA MEN DE PRØVER JO ALLTID Å LANDE FØR TIDEN!!!! Hvor vanskelig er dette å forstå egentlig? Dette er ikke noe Covid-spesifikt, det er standard prosedyre for alle flyselskap i hele verden å lande før tiden. Anonymkode: b5b0d...463 12
Ze.Xhx Skrevet 25. juli 2020 #86 Skrevet 25. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA MEN DE PRØVER JO ALLTID Å LANDE FØR TIDEN!!!! Hvor vanskelig er dette å forstå egentlig? Dette er ikke noe Covid-spesifikt, det er standard prosedyre for alle flyselskap i hele verden å lande før tiden. Anonymkode: b5b0d...463 De prøver å lande før tiden, som egentlig er gsnske logisk. Noen flyselskap er gode til det, andre er dårlige. I dette tilfellet er det veldig mange sitater fra SAS og Norwegians ansatte om at de skulle prøve å få en så smidig prosess som mulig etc. Jeg har flydd en del med Norwegian, og de er ofte forsinket. Men ikke denne gangen, og det nekter jeg å tro er tilfeldig. Også underbygget av sitater.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #87 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, Ze.Xhx skrev: De prøver å lande før tiden, som egentlig er gsnske logisk. Noen flyselskap er gode til det, andre er dårlige. I dette tilfellet er det veldig mange sitater fra SAS og Norwegians ansatte om at de skulle prøve å få en så smidig prosess som mulig etc. Jeg har flydd en del med Norwegian, og de er ofte forsinket. Men ikke denne gangen, og det nekter jeg å tro er tilfeldig. Også underbygget av sitater. Det er sitater som er svar på 'kommer dere til å forsøke å lande før 00?' SAS: Det er ikke uvanlig at våre fly lander før tiden, så vi skal forsøke nå og. Vi håper å unngå karantene for de som velger fly hjem før karantenen gjelder. At du ikke er så reisevant eller bevandret innenfor luftfart er ikke SAS, nas sin feil. Det er VG. Anonymkode: 6f52a...9df 12
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #88 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Ze.Xhx skrev: De prøver å lande før tiden, som egentlig er gsnske logisk. Noen flyselskap er gode til det, andre er dårlige. I dette tilfellet er det veldig mange sitater fra SAS og Norwegians ansatte om at de skulle prøve å få en så smidig prosess som mulig etc. Jeg har flydd en del med Norwegian, og de er ofte forsinket. Men ikke denne gangen, og det nekter jeg å tro er tilfeldig. Også underbygget av sitater. Tror ikke du vet hva forsinket betyr. Det er sjeldent et fly ankommer senere med mindre de er over 35 minutter forsinket fra flyplass. Til tross for det lander de ofte i 'tid'. Norwegian er ikke så ille på å ta inn reisetid, det gjør de svært ofte om de er sent avsted. Anonymkode: 6f52a...9df 8
Ze.Xhx Skrevet 25. juli 2020 #89 Skrevet 25. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sitater som er svar på 'kommer dere til å forsøke å lande før 00?' SAS: Det er ikke uvanlig at våre fly lander før tiden, så vi skal forsøke nå og. Vi håper å unngå karantene for de som velger fly hjem før karantenen gjelder. At du ikke er så reisevant eller bevandret innenfor luftfart er ikke SAS, nas sin feil. Det er VG. Anonymkode: 6f52a...9df Godt forøk med hersketeknikker, men det fungerer ikke. Så du mener virkelig at SAS og andre ikke har prøvd litt ekstra hardt for å komme inn før midnatt? 1
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #90 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Ze.Xhx skrev: Godt forøk med hersketeknikker, men det fungerer ikke. Så du mener virkelig at SAS og andre ikke har prøvd litt ekstra hardt for å komme inn før midnatt? Selvsagt harnde ikke det. Det er lite de kan påvirke i dette. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #91 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Ze.Xhx skrev: Godt forøk med hersketeknikker, men det fungerer ikke. Så du mener virkelig at SAS og andre ikke har prøvd litt ekstra hardt for å komme inn før midnatt? Ja, det mener jeg. Jeg kan basere svaret mitt på fakta, ikke VG eller din 'personlige erfaring' med NAS. MIN profesjonelle erfaring vet hvordan punktlighet og flytider virker. Jeg vet også at Norwegian ofte er for sent ute fra gate, og derfor må SASfly i rute sirkulere så NAS kan lande først. Anonymkode: 6f52a...9df 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #92 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: Selvsagt harnde ikke det. Det er lite de kan påvirke i dette. Tror ikke brukeren forstår flytrafikk. Anonymkode: 6f52a...9df 8
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #93 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke brukeren forstår flytrafikk. Anonymkode: 6f52a...9df Nei, noen tror visst flyene kan ta av når de ønsker, fly i den høyde og hastighet de ønsker, samt lande når de ønsker... 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #94 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: Nei, noen tror visst flyene kan ta av når de ønsker, fly i den høyde og hastighet de ønsker, samt lande når de ønsker... Ja, mon tro det gjelder om brukeren har slått på GPS i bilen, og ankommer sin destinasjon 3 minutter før ankomst. Blir det da sirkulering på parkeringen, eller klage til Google maps? Anonymkode: 6f52a...9df 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #95 Skrevet 25. juli 2020 47 minutter siden, Ze.Xhx skrev: De prøver å lande før tiden, som egentlig er gsnske logisk. Noen flyselskap er gode til det, andre er dårlige. I dette tilfellet er det veldig mange sitater fra SAS og Norwegians ansatte om at de skulle prøve å få en så smidig prosess som mulig etc. Jeg har flydd en del med Norwegian, og de er ofte forsinket. Men ikke denne gangen, og det nekter jeg å tro er tilfeldig. Også underbygget av sitater. Nå har flere her forsøkt så godt de kan å forklare deg hvordan luftfart fungerer, men du ser ut til å være fast bestemt på at profesjonelle flyselskap lar seg styre av hvorvidt noen nordmenn havner i karantene eller ikke, snarere enn å følge standard prosedyrer innen luftfart. Da kan vi ikke hjelpe deg mer. Du får fortsette å tro på julenissen. Anonymkode: b5b0d...463 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #96 Skrevet 25. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-etter-sverige-tur/72690620 Kom fra rød sone i Sverige Anonymkode: 8cb05...ecf Få med denne biten også da, i samme slengen: "Hun har fulgt alle retningslinjer med karantene og testing, og vi har kontroll på personer hun har oppholdt seg nært, sier kommuneoverlege Frantz Leonard Nilsen til avisa." Anonymkode: 406b6...770 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #97 Skrevet 25. juli 2020 1 hour ago, Husholdning1 said: Nei, noen tror visst flyene kan ta av når de ønsker, fly i den høyde og hastighet de ønsker, samt lande når de ønsker... Det er kapteinen som bestemmer farten, og de kan fly i den hastigheten de ønsker. Hvis ikke ville de f.eks. måtte fly ekstra seint hvis de har medvind for å kompensere. Det gjør de som kjent ikke. I disse dager er det neppe spesielt mye kø for å få landet heller. Alle som har et minimum av forståelse for dette skjønte at flyet kom til å lande før kl. 24. Det eneste som kunne hindret det var ekstrem motvind. Anonymkode: 7efb4...17d 2
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #98 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er kapteinen som bestemmer farten, og de kan fly i den hastigheten de ønsker. Hvis ikke ville de f.eks. måtte fly ekstra seint hvis de har medvind for å kompensere. Det gjør de som kjent ikke. I disse dager er det neppe spesielt mye kø for å få landet heller. Alle som har et minimum av forståelse for dette skjønte at flyet kom til å lande før kl. 24. Det eneste som kunne hindret det var ekstrem motvind. Anonymkode: 7efb4...17d Marsjfarten til flyet har nok et ord med i laget den også.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #99 Skrevet 25. juli 2020 6 minutter siden, Husholdning1 said: Marsjfarten til flyet har nok et ord med i laget den også. Det er bare en avveining mellom drivstofforbruk og hastighet. De kan fly fortere enn de normalt gjør hvis de vil. Anonymkode: 7efb4...17d
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #100 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en avveining mellom drivstofforbruk og hastighet. De kan fly fortere enn de normalt gjør hvis de vil. Anonymkode: 7efb4...17d En avveining mellom flere ting enn det. Værforhold f.eks.
Anbefalte innlegg