Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot et annet menneske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 95055...0a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slo ex-en min. Angrer veldig og har unnskyldt meg..

Anonymkode: 95055...0a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap. Hater meg selv 

Anonymkode: 92ab7...b7e

AnonymBruker
Skrevet

At jeg satte livet på spill og nesten begikk selvmord. Føler jeg har såret hele familien og skadet dem og meg selv for alltid, selv om det gikk "bra". De vil alltid være redde nå, for alltid, og jeg kan ikke få ting jeg skrev og ytret usagt igjen..  

Anonymkode: 7d98e...fa3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stjal kona til en kompis.

Anonymkode: 64d2d...453

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var utro

Anonymkode: f28f1...d57

AnonymBruker
Skrevet

Utro 💔

Anonymkode: 2006c...22c

AnonymBruker
Skrevet

Truet kjæresten min med å slå ham. Fordi han først gjorde noe voldelig mot meg, og gikk etter meg som en valp etter tilgivelse. Det er heldigvis flere år siden, dette var nesten bunnen av forholdet vårt og etter det har det gått svært oppover. Nå har vi det fantastisk og ingen har gjort noe som helst voldelig mot hverandre igjen. 

Anonymkode: 03a18...713

AnonymBruker
Skrevet

Fortalte mannen min sannheten: at hvis han noen gang forlot meg, ville jeg ta livet av meg selv.

Jeg har bedt om unnskyldning, men det kan jo aldri bli usagt. En forferdelig ting å si til et annet menneske.

Anonymkode: 0ed0e...565

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kalt mamma fattig

Anonymkode: bed88...005

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kalt mamma fattig

Anonymkode: bed88...005

Samme gjor jeg 🙈

Anonymkode: b4442...9af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt til mannen at jeg både ser bedre ut og er bedre likt enn han. Dette er nok sant også, men jeg bryr meg egentlig ikke om det, men i perioder hvor han tar meg for gitt og ikke prioriterer forholdet, blir jeg såret og kan finne på å si stygge ting. 

Anonymkode: b0152...009

AnonymBruker
Skrevet

Har brutt kontakt med et par stykker jeg har kjent i over 20 år grunnet deres rusproblemer. La ned mye tid på begge, men nok fikk være nok. Livet er for kort til å bli skuffet av folk gang på gang.

Anonymkode: 3929f...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ligget med mannen til flere damer jeg kjenner godt.. 

Anonymkode: 1ac59...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Å være utro. Tok konsekvensen og gikk men en fæl ting å påføre en som trodde det var oss for alltid. 

Anonymkode: 8e50f...d19

AnonymBruker
Skrevet

Klappet til bestevenninna mi fordi hun hadde ligget med han som jeg (trodde jeg) hadde noe på gang med. Egentlig står jeg for det ennå fordi det var så utrolig dårlig gjort og såret meg skikkelig, men vi er forbi det nå og er fortsatt venner. Har ikke vært voldelig noe mer heller for den saks skyld. Men jeg har det tydeligvis i meg å slå bare jeg blir sint nok, og det liker jeg ikke. 

Anonymkode: 5a41a...0a3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sendt stygge meldinger til en barndomsvenn fordi jeg selv hadde det vondt. Har sagt unnskyld, og forklart hva jeg slet med på den tiden. Jeg var tenåring den gangen. Ble utsatt for vold uten at noen voksne grep inn. Det er overhode INGEN unnskyldning, kun en forklaring. Jeg unnskylder på ingen måte de mobbete meldingene jeg sendte. Forventer meg heller ingen tilgivelse. Gjør fremdeles vondt å tenke på det. Kunne ønske jeg kunne gjøre det om. I voksen alder tok jeg kontakt for å si unnskyld. H*n tok imot unnskydningen. Er takknemlig for at h*n var villig til å snakke med meg. Vanskelig å tilgi seg selv for noe sånt. Det er aldri greit å være slem mot andre fordi man selv har det vondt. Ingen har rett til å bruke noen på den måten. Skammer meg den dag i dag. 

Anonymkode: d85f1...a09

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendt stygge meldinger til en barndomsvenn fordi jeg selv hadde det vondt. Har sagt unnskyld, og forklart hva jeg slet med på den tiden. Jeg var tenåring den gangen. Ble utsatt for vold uten at noen voksne grep inn. Det er overhode INGEN unnskyldning, kun en forklaring. Jeg unnskylder på ingen måte de mobbete meldingene jeg sendte. Forventer meg heller ingen tilgivelse. Gjør fremdeles vondt å tenke på det. Kunne ønske jeg kunne gjøre det om. I voksen alder tok jeg kontakt for å si unnskyld. H*n tok imot unnskydningen. Er takknemlig for at h*n var villig til å snakke med meg. Vanskelig å tilgi seg selv for noe sånt. Det er aldri greit å være slem mot andre fordi man selv har det vondt. Ingen har rett til å bruke noen på den måten. Skammer meg den dag i dag. 

Anonymkode: d85f1...a09

Men du sa unnskyld og bad om tilgivelse, det er stort av deg ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Har ghostet ekstremt mange mennesker 

Anonymkode: ca990...beb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg satte livet på spill og nesten begikk selvmord. Føler jeg har såret hele familien og skadet dem og meg selv for alltid, selv om det gikk "bra". De vil alltid være redde nå, for alltid, og jeg kan ikke få ting jeg skrev og ytret usagt igjen..  

Anonymkode: 7d98e...fa3

Samme her.

Anonymkode: ce653...fe7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...