AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Passe pene, enkle damer vasser bokstavelig talt i menn. Høyt utdannede flinkiss damer sliter med å få kjæreste nesten uavhengig av hvordan de ser ut. Hvorfor er det sånn? Vil menn helst være mentalt overlegen kvinnen? Er det usexy at en dame er lur? Hva er ulempen med smart dame? Anonymkode: 68511...0bd 7
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Er det slike kvinner jeg foretrekker, var jeg ikke klar over. 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Da blir de ikke utfordret verken intellektuelt sett eller økonomisk....... Anonymkode: 0fccc...124 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Fordi disse kvinnene klarer seg som regel alene utmerket . Ellers jager de en mann som er høyere oppe status messig Anonymkode: abc83...260 3
Gjest TheCatLady Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 Så det er styr med en smart dame? Kommer det ikke veldig an på hennes personlighet og "bagasje"? Nå synes jeg ikke nødvendigvis at det stemmer. Det er jo mange slike såkalt enkle damer ikke er så enkle allikevel og høy utdanning og det å være intelligent gjør ikke nødvendigvis at man er vanskelig å ha med å gjøre. Men ja, jeg tror mange menn vil ha kvinner som kvinner som trenger dem på en eller annen måte. Kanskje det virker som kvinner som er intelligente og har høy utdanning ikke trenger dem.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passe pene, enkle damer vasser bokstavelig talt i menn. Høyt utdannede flinkiss damer sliter med å få kjæreste nesten uavhengig av hvordan de ser ut. Hvorfor er det sånn? Vil menn helst være mentalt overlegen kvinnen? Er det usexy at en dame er lur? Hva er ulempen med smart dame? Anonymkode: 68511...0bd Mange av disse damene er veldig arrogante, de er ofte heller ikke så veldige intelligente, men har havnet der de er grunnet flittighet og prioriteringer. De skal selvfølgelig ha all respekt for det, men sliter litt med egoet til noen av disse og finner det ikke attraktivt, til tross for at noen av dem ser bra ut. Foretrekker ukompliserte, trygge kvinner, men det betyr ikke at de er dumme eller enkle. Anonymkode: cb4ff...8c6 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 Tror mye sitter i hodet her. Jeg har 6 års utdanning, etter vgs, men går godt overens med de aller fleste. Opplever ofte at mannen min, som er elektriker, er smartere enn meg på mange områder. Mange damer med høy utdanning blir litt snevre. Og utstråler kanskje at de ser ned på menn med yrkesfaglig utdanning. Dette er ofte solide og omgjengelige menn, som blir undervurdert av en del kvinner. Anonymkode: b6ac2...9c5 6
AnonymBruker 42 Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Passe pene, enkle damer vasser bokstavelig talt i menn. Høyt utdannede flinkiss damer sliter med å få kjæreste nesten uavhengig av hvordan de ser ut. Hvorfor er det sånn? Vil menn helst være mentalt overlegen kvinnen? Er det usexy at en dame er lur? Hva er ulempen med smart dame? Anonymkode: 68511...0bd Det er utelukkende positivt om en dame er både fysisk sterkere, og "mentalt overlegen". Det er jeg overbevist om at minst 90% av menn er enige... Damer kan være "enkle" selv om de er høyt utdannet og "KNIVSKARPE"... Den "generelle forskjellen" her, det er at noen (få) damer har til vane å gjøre en STOR greie ut av det. Og det er de man møter/ser sutrer over at de er single, og at menn foretrekker "enkle" damer, selv om det er verdens smarteste, søteste og bestesteste kvinnen i den store vide verden 😅 Endret 24. juli 2020 av Beeblebrox 4
herzeleid Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passe pene, enkle damer vasser bokstavelig talt i menn. Høyt utdannede flinkiss damer sliter med å få kjæreste nesten uavhengig av hvordan de ser ut. Hvorfor er det sånn? Vil menn helst være mentalt overlegen kvinnen? Er det usexy at en dame er lur? Hva er ulempen med smart dame? Anonymkode: 68511...0bd Jeg tror dette er en misforståelse. Menn liker nok smarte damer, men kvinners utdannelse og status, som strengt tatt virker å være det du peker på her, er betraktelig mindre viktig for en kvinnes attraktivitet enn for menn. Det er med andre ord ikke noen ulempe å være høyt utdannet, men tilsvarende menn har gjerne mer å velge i og det er ikke gitt at en kvinne vil oppnå en mann med like høy status, om hun ikke selv kan levere på andre områder. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 Var noen som skrev noe om feminsme, aggresjon, feminisme og ustabilt selvbilde i en tråd om høyt utdannede kvinnfolk og synes det stemte ganske godt. Finner ikke igjen innlegget, men det traff spikeren på hodet. Anonymkode: 66205...ca4 1
SoWhat? Skrevet 24. juli 2020 #14 Skrevet 24. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av disse damene er veldig arrogante, de er ofte heller ikke så veldige intelligente, men har havnet der de er grunnet flittighet og prioriteringer. De skal selvfølgelig ha all respekt for det, men sliter litt med egoet til noen av disse og finner det ikke attraktivt, til tross for at noen av dem ser bra ut. Foretrekker ukompliserte, trygge kvinner, men det betyr ikke at de er dumme eller enkle. Anonymkode: cb4ff...8c6 Og hvor har du møtt "mange av disse kvinnene"?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #15 Skrevet 24. juli 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Og hvor har du møtt "mange av disse kvinnene"? Treffer et stort utvalg høyt utdannede gjennom jobben. Anonymkode: cb4ff...8c6 1
SoWhat? Skrevet 24. juli 2020 #16 Skrevet 24. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Treffer et stort utvalg høyt utdannede gjennom jobben. Anonymkode: cb4ff...8c6 Og de er arrogante? Jeg tror det har med selvbildet ditt å gjøre jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #17 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Og de er arrogante? Jeg tror det har med selvbildet ditt å gjøre jeg. Ok. Anonymkode: cb4ff...8c6 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #18 Skrevet 24. juli 2020 Jeg startet på jus studiet for en del år siden. Var singel, og var på tinder og lignende. Og plutselig ville ikke menn møte meg, noen kom og med kommentarer som, du er ei sånn smart ei du, du trenger ingen mann du, du tror du er bedre enn andre osv. Jeg gikk bare første året, og etter det startet jeg på sykepleier studiet, og da var det veldig lett å få date, da ville jo flertallet møte meg. Anonymkode: c5413...6e5 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #19 Skrevet 24. juli 2020 Siden damer ser etter menn av samme status og høyere, mens menn gir litt mer faen samtidig som at det er flere damer som utdanner seg til "høy-status" yrker med lang utdanning, så blir det mange damer om et fåtall av menn som er potensielle partnere for dem. Siden monogami regjerer fortsatt må noen av damene da forbli single Anonymkode: f8370...b66 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #20 Skrevet 24. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi disse kvinnene klarer seg som regel alene utmerket . Ellers jager de en mann som er høyere oppe status messig Anonymkode: abc83...260 Say what? Hva i alle dager skulle være linken mellom å være selvstendig og ikke trenge kjærlighet? ts Anonymkode: 68511...0bd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå