Gå til innhold

Føler vi er i en sex rutine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å ha sex med typen, vi har vært sammen 1.5 år. Men som regel ender det opp med de samme tingene, altså vi kan variere mellom 3-5 posisjoner, men ting blir så likt. Og som regel har vi bare sex på morgenen siden det er da han liker det. De første 8 mnd av forholdet hadde vi sex hele tiden. Har ikke tall på hvor mange restaurant reserveringer vi måtte utsette fordi han kastet seg over meg da jeg kom hjem til han. Savner det, men tror ikke det er mulig lenger.

Hva er ting som vi kan gjøre for å krydre sexlivet? 
Kan det hjelpe om jeg kler meg mer i skjørt siden jeg vanligvis bruker bukser? Men føler ofte menn ikke er så opptatt av klær slik. Og undertøyet mitt legger han knapt merke til. 
Jeg liker å variere hvor vi har sex, men virker ikke som om det er så viktig for han

jeg kan så klart variere hvordan jeg tar initiativ, men jeg vil også gjøre andre subtile ting for å tenne han til å ta initiativ mer. 

Forslag? 

Og er det mer vanlig for kvinner å føle at sexlivet blir monotont? Hva er deres erfaring der. Får inntrykk på noen menn at så lenge det er regelmessig sex så er det greit

Anonymkode: bca4f...08a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde to lange og to litt lengre forhold der jeg begynte å kjede meg seksuelt før jeg forsto at menn har det med å gli inn i rutiner, og om jeg ikke takler det må jeg selv ta grep om å sørge for at det ikke glir inn i rutiner. Min siste og forhåpentligvis endelige mann har samme tendenser, men jeg styrer klar ved å selv sørge for variasjon av både sted og måte. 

For meg virker det som menn ikke tenker over dette, og er ganske pragmatisk anlagt. Det som virket en gang er metoden de gjerne bruker igjen og igjen. 

Så ja, jeg begynte å kjede meg, men lar ikke det skje i dette forholdet. 

Anonymkode: 5b4c1...07b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon. 
Prat med han om det og kom frem til løsninger sammen. 
Jeg og min mann har vært sammen i 15 år. I perioder så går vi inn i slike rutineperioder, den som «merker» det først tar opp temaet og så prater vi om det. 
Om det hjelper å kle seg mer i skjørt enn med bukser kan ingen her svare på. Vi vet ikke hva han tenner på 😝

Min mann tenner ekstremt på at jeg bare røsker tak i han, suger han og «bruker» han til min egen nytelse. Gjør jeg det så er alle kjedelige rutiner kastet ut gjennom vinduet på et blunk. 

Anonymkode: 7ce23...721

Skrevet
På 24.7.2020 den 22.03, AnonymBruker skrev:

vi kan variere mellom 3-5 posisjoner, men ting blir så likt. 

😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...