AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #21 Skrevet 28. juli 2020 På 26.7.2020 den 21.33, AnonymBruker skrev: Hyundai kona og kia niro er egentlig samme bil Anonymkode: 70611...e22 Plassen er betydelig bedre i Niro. Rekkevidden er også veldig god. Anonymkode: af9db...a63 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #22 Skrevet 28. juli 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Du vet at det er mange ny modeller å velge mellom nå? F.eks: https://maxus.no/ Anonymkode: a0819...c44 Jeg vet at det er mange, derfor jeg spør Jeg vil ha noe som er lett å få tak i, som mange har og er fornøyd med og som er lett få reparert i Norge, så må innrømme at jeg blir skeptisk til biler jeg ikke har hørt om eller ser på veien! On 7/27/2020 at 2:04 PM, AnonymBruker said: Vi har også barn nr 2 på vei, og har slått fra oss tanken på el-bil til barnevogn-tiden er over. Det er bare ingen som har stort nok bagasjerom til både full barnevogn (spesielt med bag-del), OG en god handlerunde. Nå har vi en ford focus, og selv der ender vi opp med å måtte ha varer der den nye babyen nå skal sitte. Når vi skal på hytten har vi stappa takboks på bilen. Så vi går for en brukt stor bensin-stasjonsvogn, og kjøper heller ny bil om en tre års tid, når barnevognen er vekke for godt. Anonymkode: 92f90...f12 Skjønner! Vi håper å få det til, må nesten gå for elbil nå, så får bare få det til å funke vi har liten vogn som gikk greit oppi yarisen, så trenger bare et hakk større Anonymkode: 86b99...6fe
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #23 Skrevet 28. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Plassen er betydelig bedre i Niro. Rekkevidden er også veldig god. Anonymkode: af9db...a63 Jepp, rekkevidden er litt dårlige for niro og serviceprisene er mye høyere. Kjører du mye er det bare hyundai som har fri km på garantien. Anonymkode: a0819...c44 1
Lutetium 71 Skrevet 16. august 2020 #24 Skrevet 16. august 2020 På 24.7.2020 den 21.26, AnonymBruker skrev: Vi har pdd ikke egen lader hjemme (bor i steinalderborettslag), men det er kommunale ladepunkter i gata vår samt lademulighet på jobb. Men vi er også på utkikk etter større hus og da forhåpentligvis egen hjemmelader. Takker masse for alle erfaringer fra dere som har elbil! ☺️ Anonymkode: 86b99...6fe Skeptisk. Du snakker om daglig kjøring på 12 mil, og ingen mulighet for hjemmelading? Var jeg deg ville jeg ventet med elbil til jeg hadde hus med hjemmelading på plass først. Både kommunale ladepunkter og lademulighet på jobb er usikre greier, forvent kø eller utilgjengelighet. Da vil du merke stressnivået går i taket. Just my two cents.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå