AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Altså... Vet de det ikke selv , eller er det en lysten på bli ferska? Vi er på ferie i Oslo og blokkene står i en ring rundt en fontene. Vi i 6 etasje ser temmelig godt hva folk bedriver i etasjene nedenfor . Selv om jeg og gubben sitter å soler oss og ikke niglor på naboene så er det ikke til å unngå å se nakne folk peise på 😂🙈 Anonymkode: 669c4...212 2
Gjest rains of castamere Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Haha, seriøst? Da hadde jeg faktisk begynt å heie høylydt på pur faen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 æsj. seriøst? Hva slags type folk er det? Har dem ikke respekt for at folk ikke vil se slikt? Anonymkode: 9be10...a38 6
Hr. Aktiv Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: æsj. seriøst? Hva slags type folk er det? Har dem ikke respekt for at folk ikke vil se slikt? Anonymkode: 9be10...a38 Du er jo ikke nødt til å se da. Bare se den andre veien. Problem solved. 😁 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Vi har oss ofte på balkongen, ikke så mye innsyn, da det er en enebolig, men om naboene skulle stå å stirre så kunne de kanskje se at det foregikk noe mellom rekkverket. Vet ikke hva som gjør det så spennende og digg, den friske luften, det føles mye friere, også er det jo en viss spenning i det at noen kan se oss 🙈 men å være naken i det fri må bare prøves, det er herlig Anonymkode: d9b0e...8d6 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du er jo ikke nødt til å se da. Bare se den andre veien. Problem solved. 😁 Heldigvis var barna inne å såg på iPaden , men hadde ikke vært så lett å si" se mamma! Hva er de to nakne folkene gjør?🤣 Anonymkode: 669c4...212 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis var barna inne å såg på iPaden , men hadde ikke vært så lett å si" se mamma! Hva er de to nakne folkene gjør?🤣 Anonymkode: 669c4...212 Det er akkurat da du bør ha en avvæpnende replikk tilgjengelig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 34 minutter siden, rains of castamere skrev: Haha, seriøst? Da hadde jeg faktisk begynt å heie høylydt på pur faen. Rett før jeg henta ut barna så de kunne peke og rope " haha vi ser tissen din! Anonymkode: 669c4...212 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 Bor på landet uten naboer og jeg må si jeg forstår det. Når vi blir kåte utendørs kan vi ha sex uten at noen ser det. Kjipt om man føler på kåthet og må gå flere meter ogforsikre seg om at man er gjemt. Demper lysten, for å si det slik Anonymkode: 03a92...783 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Altså... Vet de det ikke selv , eller er det en lysten på bli ferska? Vi er på ferie i Oslo og blokkene står i en ring rundt en fontene. Vi i 6 etasje ser temmelig godt hva folk bedriver i etasjene nedenfor . Selv om jeg og gubben sitter å soler oss og ikke niglor på naboene så er det ikke til å unngå å se nakne folk peise på 😂🙈 Anonymkode: 669c4...212 Hehe. Jeg kan veldig godt forstå dem. Er det noe som pirrer meg, mens jeg har sex, så er det tanken på å bli oppdaget. Det å ligge ute på terrassen, er en av fantasiene jeg gjerne har da. Anonymkode: a674f...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Om mine barn hadde sett det hadde de helt sikkert ropt ut: « SE!!! DE SEXER» 😂😂😂😂 Så hvem som hadde blitt mest flau da, er ikke godt å si. Anonymkode: c8513...8d2 16
Sokkar Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis var barna inne å såg på iPaden , men hadde ikke vært så lett å si" se mamma! Hva er de to nakne folkene gjør?🤣 Anonymkode: 669c4...212 Prøver å lage baby? 😜 2
Bamseklemmer Skrevet 24. juli 2020 #13 Skrevet 24. juli 2020 (endret) Selvfølgelig ser man på, såpass nyskjerrig er jeg, er jo litt spent på hvordan det går, eller kanskje stjele noen ideer? Endret 24. juli 2020 av Bamseklemmer 2
Hunmedham Skrevet 24. juli 2020 #14 Skrevet 24. juli 2020 Hva er problemet? De er hjemme hos seg selv. Se en annen vei hvis du ikke liker det. Hvis barn ser noe slikt på avstand, bryr de seg ikke. Hvis de gjør det har du fått en flott innledning til den vanskelige samtalen. Det er sånn man lager barn! Hvorfor reagere prippent på noe sånt som dette? 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #15 Skrevet 24. juli 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om mine barn hadde sett det hadde de helt sikkert ropt ut: « SE!!! DE SEXER» 😂😂😂😂 Så hvem som hadde blitt mest flau da, er ikke godt å si. Anonymkode: c8513...8d2 Det ordet bruker min kidd på 10 år , og han er ikke så sjenert. Hvis de holder på imorgen også så skal jeg hente kidden så han kan rope ned til de 🤣 Anonymkode: 669c4...212 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #16 Skrevet 24. juli 2020 Nakenhet og sex er naturlig. Burde vært tillatt overalt. Folk er så pripne og religion har skylda for det. Lighten up! Anonymkode: 3bbaf...647 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #17 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, Hunmedham skrev: Hva er problemet? De er hjemme hos seg selv. Se en annen vei hvis du ikke liker det. Hvis barn ser noe slikt på avstand, bryr de seg ikke. Hvis de gjør det har du fått en flott innledning til den vanskelige samtalen. Det er sånn man lager barn! Hvorfor reagere prippent på noe sånt som dette? Hvor står det at jeg er prippen?KG brukere er flinke å tillegge andre folk meninger. Bare lurte på om det er en mulighet de ikke vet de blir sett , siden de har høy terasse rundt seg , men alle terassen over der igjen ser jo rett ned til de... Er det noen som har størst sjanse for ikke å bli sett er det vi i øverste. Og barna vet hvordan babyer blir laga , de har også lært at man har klær på i offentligheten og ikke feks pelle seg Anonymkode: 669c4...212 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #18 Skrevet 24. juli 2020 Når man bor tett tar man hensyn til hverandre. Det er ikke noe prippent i det. De som har sex på balkongen ønsker og tenner uten tvil på å bli sett. De bruker altså naboene som statister i sitt sexliv, enten naboene vil det eller ikke. Anonymkode: 8a14e...7f5 17
SoWhat? Skrevet 24. juli 2020 #19 Skrevet 24. juli 2020 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nakenhet og sex er naturlig. Burde vært tillatt overalt. Folk er så pripne og religion har skylda for det. Lighten up! Anonymkode: 3bbaf...647 Å bæsje er naturlig. Håper noen gjør det foran deg, og da må du ikke reagere prippent. For det er helt naturlig. Som å rape og prompe og ja.. alle kan bare gå rundt å gjøre det når som helst og hvor som helst. Fordi det er naturlig. Endret 24. juli 2020 av SoWhat? 14
Hunmedham Skrevet 24. juli 2020 #20 Skrevet 24. juli 2020 Dette skjedde hjemme hos noen. De var på egen privat eiendom. TS kikket - og ble forarget, og presterer å lage tråd om det på et nasjonalt forum. Milde måne! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå