Gå til innhold

Trenger hjelp til "lek"

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Jeg skal ordne med en lek til et bryllup, noen som har noen gode forslag? Fantasien er laber, men selv har jeg tenkt på at brud og brudgom sitter med en sko i hver hånd (en som er ens egen, en som er den andres), og de får spørsmål (som f eks hvem er morgenfugl av dere?) De skal løfte den skoen de mener passer, så får vi se hvor enige de er om forskjellige ting.. (Klønete forklaring, håper dere skjønner...) Noen som har forslag til hva man kan spørre om i denne leken???

All hjelp mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke sans for leker i bryllup, men det er meg:)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvem tar oppvasken etter at hele slekten har vært på besøk?

Hvem sorterer sokkene?

Når dere er på byen/fest, hvem bestemmer når dere skal gå hjem?

Hvem synger høyest i dusjen?

Hvem så den andre først?

Hvem bestiller pizza?

Hvem er passasjer, når dere er ute og kjører?

Hvem programmerer videospilleren?

Hvem tar mest smør på brødet?

Hvem har skrelt flest poteter?

Om rollene ble byttet om, hvem hadde gjort den beste jobben?

Hvem sovenr først, når dere har gått til seng?

Hvem husker å pante flaskene?

Hvem inrømmer at han/hun tok feil?

Hvem er best på å bli kvitt selgere?

Hvem bestemmer hvor skapet skal stå?

Gjest Madam Felle
Skrevet (endret)
Har desverre ikke sans for leker i bryllup, men det er meg:)

Hvorfor må enkelte bare si dette? Var det spørsmål om det skulle være lek eller ikke? Beklager, men jeg syns det er patetisk med folk som bare må si sin mening, når de ikke gidder å svare på spørsmålet engang.

Hvorfor gidde å svare på denne tråden, når du IKKE kan svare på spørsmålet?

Endret av Madam Felle
Skrevet

hei madam felle er det en sang eller skal det bare sies også reiser de seg opp de som føler seg truffet?hørtes gøy ut

jeg var i bryllup der de hadde stol leken,de hadde 12 stoler(får hver mnd) etterhvert som folk røk ut fikk de en lapp som sto:gratulerer,du har fått æren av å gi (brudeparets navn) en blomst/kake/fritt valg i april,noen skulle gi pepperkake i desember, osv.... veldig gøy.lappene må vøre overraskelse til de ryker ut.

Skrevet

Hei!

Jeg har også brukt den leken med veldig godt resultat. Det som også fungerer veldig godt er å lage noen spørsmål som passer brudeparets interesser spesifikt. For eksempel spurte jeg om hvem som var best i statistikk. Dette fordi brudgommen jobber med det, og jeg har studert nettopp statistikk sammen med bruden. De påsto faktisk begge at de selv var best, til stor fornøyelse for forsamlingen. I de fleste bryllup ville vel akkurat dette spørsmålet blitt helt feil, men det finnes sikkert noe tilsvarende for det aktuelle brudeparet.

Ellers:

Hvem forelsket seg /oppdaget den andre først?

Hvem lager best mat?

Hvem er staest?

Hvem er sprekest?

Hvem har forandret seg mest siden dere ble sammen?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...