AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #81 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, mmd skrev: Helthjem leverer som regel pakker på døra, ikke i postkassa. (Unntatt når de roter vekk pakkene, det skjer rett som det er) de er ganske tydelige på at den minste størrelsen skal passe i en postkasse. Anonymkode: 1db4b...f21
mmd Skrevet 31. oktober 2020 #82 Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De levere bare på døra i blokker ogl. Aldri fått på døra her og fått beskjed om at de ikke leverer på døra Anonymkode: bb7c8...0b1 Merkelig, jeg bor i enebolig/egen inngang. De leverer som oftest på døra, med et par unntak.
mmd Skrevet 31. oktober 2020 #83 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: de er ganske tydelige på at den minste størrelsen skal passe i en postkasse. Anonymkode: 1db4b...f21 Ut fra denne tråden ser det ut til at de har veldig ulik praksis rundt om.
SarahStav Skrevet 8. mars 2021 #84 Skrevet 8. mars 2021 Aldri mer Helthjem! Jeg har også nylig fått oppleve det som tydeligvis flere andre også har opplevd med Helthjem pakkelevering. Jeg fikk melding om morgenen på mobilen om at en pakke jeg hadde ventet på var levert på døra. Nå hadde det seg slik at jeg hadde sjekket ca. 30 minutter før meldingen kom på grunnlag av varsel om pakkelevering dagen før. Ingen pakke var levert på døra, ikke i postkassen heller. Kundeservice hos Helthjem hevder at pakken er levert og på nettsiden under vilkår fremgår det at de ikke har ansvar for pakken etter avlevering. Etter å ha lest negative erfaringer med Helthjem på Trustpilot, så leverer de visst pakkene på natta eller tidlig, tidlig om morgenen. Meldingene om pakkelevering sendes visst flere timer senere. Problemet da er jo at pakken henger der i en pose på dørhåndtaket i flere timer, og forbipasserende kan med letthet ta den uten å bli sett. Dette virker så useriøst at jeg ikke skjønner at det kan være lovlig, og vi forbrukere har ingen rettigheter, for Helthjem har på nettsida si fraskrevet seg ethvert ansvar for pakken etter den er levert. Hva skal vi gjøre da? Sitte i en hagestol utenfor døra hele natta og vente på pakken? Basert på det jeg leser på nettet, er det visst liten sjanse for at jeg får pakken min, siden det er en stor sannsynlighet for at den er stjålet. Jeg kan heller ikke bevise at den ikke er levert. Det virker som det er jeg som får hele bevisbyrden, og det kan da ikke være riktig? Eller? Jeg har meldt fra til nettbutikken jeg handlet hos, og antar at jeg ikke er den første kunden siden nettbutikken har det som et eget alternativ på nettsiden under frakt og levering. Jeg skal aldri bruke Helthjem igjen, eller nettbutikker som bare har Helthjem som leveringsalternativ. Heldigvis var beløpet for varene jeg bestilte under kr 200. 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #85 Skrevet 9. mars 2021 Misliker Helthjem. Det er grunnen til at jeg ikke kan handle på makeupmekka for eksempel. Det er helt håpløst for oss som bor i Oslo. Jeg bor i et leilighetskompleks hvor folk går forbi hele tiden (er nesten 100 beboere til leiligheter som skal passere min dør). Pakken var borte da jeg bestilte, men fikk heldigvis levert ny! Anonymkode: 31d7f...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #86 Skrevet 9. mars 2021 HeltHjem må være i slekt med postNord. Like ubrukelig begge to 🤣 Jeg har heldigvis kun møtt på HeltHjem en gang ved et uhell. Jeg unngår postNord og de som bruker dem, bruker HeltHjem i tillegg. Men de opplyste ikke om det første gang jeg bestilte. Heldigvis så var jeg ute med hunden i 3 tiden, og da lå pakken der. Meldingen kom flere timer etterpå! De la den på dørmatten, men om de hadde hengt den på postkassen så hadde det vært 2 kamera rettet mot den. Mot døren min er det ingen kamera. Veldig lite smart med andre ord. Anonymkode: 5c823...a70 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #87 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2020 den 15.03): Ikke meg du svarer, men man kan vel strengt tatt ikke si seg uenig i andres opplevelse. Det at du ikke har hatt negative erfaringer betyr ikke at andre har samme erfaring. Vel jeg har uansett ikke ork til å sette vekkerklokka på kl 2 når jeg venter pakke. Sover dårlig nok som det er. Da bruker jeg heller posten. Er nok ofte tilfeldig forbipasserende som stjeler pakkene da det bare er å raske dem med seg. Kjedelig for mottaker som sitter igjen med regninga og null varer. Kunne like godt tent fyr på tusenlappene. Anonymkode: f59a0...50d HeltHjem har ingen ansvar for det? Anonymkode: 024fb...08c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #88 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): HeltHjem må være i slekt med postNord. Like ubrukelig begge to 🤣 Jeg har heldigvis kun møtt på HeltHjem en gang ved et uhell. Jeg unngår postNord og de som bruker dem, bruker HeltHjem i tillegg. Men de opplyste ikke om det første gang jeg bestilte. Heldigvis så var jeg ute med hunden i 3 tiden, og da lå pakken der. Meldingen kom flere timer etterpå! De la den på dørmatten, men om de hadde hengt den på postkassen så hadde det vært 2 kamera rettet mot den. Mot døren min er det ingen kamera. Veldig lite smart med andre ord. Anonymkode: 5c823...a70 Hva er galt med postnord? Anonymkode: 024fb...08c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #89 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2020 den 15.00): Jeg har opplevd å få beskjed om at pakken ikke var i postkassen når jeg skulle sende med de. Jeg vet jo at den lå der. Enden på visen var at jo, pakken var der, de hadde tatt den med og så hadde noe skjedd på veien. Jeg kjenner at jeg ikke stoler helt på de. Anonymkode: 41aaf...105 Innrømte de at de hadde hentet pakken men mistet den? Anonymkode: 2316c...c9b
Skedmotun Skrevet 25. desember 2021 #90 Skrevet 25. desember 2021 hei takk for innhold som interesserte i og var fornøyd med å skrive lite linjer det er noe gjelder meg også som handler litt fra nettet og til grunnen er jeg bekymret over leveranser som plutselig blir borte. Det har en stor betydning til å vekke opp nordmenn og norske statsborgere over en samtale som fort forsvinner fra hjernene våre og det er ikke underholdende . Levering er størst problem i Norge som er ikke lenger virker fritt og åpent særlig enslige som lever aleene og beveger av og til og bruke kort å kjøpe fra nettet så kommer om kort tid står en feil enten i kort blokkering . Enten forsvinning pakke ,jeg ventet innen dato 26NOV pakken utlevert gikk 2 ganger til posten men dem sier utlevert på noe Jeg aldri åpnet eller sett hvordan det er kan jeg stille et liten spørsmål nå er post i dagligvarebutikk og boende i landet mer utsatt for svindel og tyverier enn sentrum?😬 I tillegg til denne info står det at posten fikk puttet inn i postkassen på grunn en liten postkasse som ikke kommer inn og ut så lett i den.😷 Med om videre beskjed var ikke noe litt ta over skritt for å sikre informasjonen om hvorfor leveransen tydelige og synlig. Hjemlevering i Norge er ikke som noen år tilbake og har blitt fryktelig å bruke penger på nettet uten å stramme gledeshandling.🤨 Jeg vet at pakken lå der eller få melding om den men skjer ikke ofte fornuftig og hvem medvirker dette!?,disse gjenstandene som blir borte hvordan kan en mann i sorterings avdeling enten i Lørenskog posterminalen eller i Larvik hvem skal det være kan også være en ansatt som tilhører post firma!?🤐 Er ikke et forhold til rettssaken og må videreføres til tingrett. Tusen Takk😜
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #91 Skrevet 26. desember 2021 Skedmotun skrev (11 timer siden): hei takk for innhold som interesserte i og var fornøyd med å skrive lite linjer det er noe gjelder meg også som handler litt fra nettet og til grunnen er jeg bekymret over leveranser som plutselig blir borte. Det har en stor betydning til å vekke opp nordmenn og norske statsborgere over en samtale som fort forsvinner fra hjernene våre og det er ikke underholdende . Levering er størst problem i Norge som er ikke lenger virker fritt og åpent særlig enslige som lever aleene og beveger av og til og bruke kort å kjøpe fra nettet så kommer om kort tid står en feil enten i kort blokkering . Enten forsvinning pakke ,jeg ventet innen dato 26NOV pakken utlevert gikk 2 ganger til posten men dem sier utlevert på noe Jeg aldri åpnet eller sett hvordan det er kan jeg stille et liten spørsmål nå er post i dagligvarebutikk og boende i landet mer utsatt for svindel og tyverier enn sentrum?😬 I tillegg til denne info står det at posten fikk puttet inn i postkassen på grunn en liten postkasse som ikke kommer inn og ut så lett i den.😷 Med om videre beskjed var ikke noe litt ta over skritt for å sikre informasjonen om hvorfor leveransen tydelige og synlig. Hjemlevering i Norge er ikke som noen år tilbake og har blitt fryktelig å bruke penger på nettet uten å stramme gledeshandling.🤨 Jeg vet at pakken lå der eller få melding om den men skjer ikke ofte fornuftig og hvem medvirker dette!?,disse gjenstandene som blir borte hvordan kan en mann i sorterings avdeling enten i Lørenskog posterminalen eller i Larvik hvem skal det være kan også være en ansatt som tilhører post firma!?🤐 Er ikke et forhold til rettssaken og må videreføres til tingrett. Tusen Takk😜 Hæ? Har du brukt google translate eller? Anonymkode: f8315...bad 6
Skedmotun Skrevet 26. desember 2021 #92 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hæ? Har du brukt google translate eller? Anonymkode: f8315...bad 🗨️du tenkte det drikke mye vann og bli energisk 💭
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #93 Skrevet 26. desember 2021 Skedmotun skrev (40 minutter siden): 🗨️du tenkte det drikke mye vann og bli energisk 💭 Kan du skrive forståelig? Anonymkode: f8315...bad 3
Skedmotun Skrevet 26. desember 2021 #94 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du skrive forståelig? Anonymkode: f8315...bad ja plutselig leste du og plutselig uforstålig ?? hva er problemet ? har du ikke ikke gått i første og andrde og tredje klasser på skole eller du glemte deg i konserter og du leser litt uedru AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du skrive forståelig? Anonymkode: f8315...bad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #95 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 16.39): HeltHjem har ingen ansvar for det? Anonymkode: 024fb...08c Selvfølgelig har de det! De driver med et konsept som ikke funker når de baserer seg på en framgangsmåte der alle mulige andre folk enn mottakeren kan forsyne seg av det som leveres. Hva hvis alle andre hadde holdt på sånn? Arbeidsgiveren din hadde utbetalt lønn ved å legge en haug sedler utenfor døra di? Du hadde vel lurt litt hvis du ikke hadde fått lønn, og så hadde arbeidsgiveren din sagt at "Vi la 35 000 i sedler utenfor døra di natt til tirsdag. Hvis du ikke har fått dem, påtar vi oss ikke noe ansvar for det." Helt greit, eller? Anonymkode: 62c90...76c 3
Anciol Skrevet 23. juli 2022 #96 Skrevet 23. juli 2022 Foretrekker å hente pakkene mine på det lokale postkontoret , etter at de fine klærne jeg kjøpte til min eldste nevø forsvant sporløst. Prøvde å klage men faen hvor arrogante de er. Mye bedre med postboks .
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #97 Skrevet 30. januar 2023 Fant nettopp en pakke fra Helthjem på veien ved postkassestativet vårt, bare flaks at den ikke hadde blåst bort. Hvem som helst kunne ha tatt den. Kommer nok ikke til å benytte meg av Helthjem mer. Anonymkode: ea7cb...e20
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #98 Skrevet 30. januar 2023 Jeg fikk aldri min som ble levert gjennom Helt hjem. Fikk heldigvis slettet fakturaen min fra butikken, men kommer aldri til å bruke dem igjen (Helt hjem altså, butikken var super). Anonymkode: b1fe3...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå