Traktor Skrevet 26. juli 2020 #41 Skrevet 26. juli 2020 (endret) På 25.7.2020 den 14.27, AnonymBruker skrev: Det komiske er at de begrunnet det med at nabolandet ikke er trygt (bor i ett rolig pensjonist strøk) Hvilken relevans har det at det ikke er trygt i nabolandet? Greit nok at det er mye kriminalitet i Sverige, men hva har det å si i for levering av pakker i Norge? Endret 26. juli 2020 av Traktor 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #42 Skrevet 26. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: fikk også vite at, de får betalt x kr for å han levert, men om de ikke finner frem eller en grunn for at de ikke kunne levere da, fikk de dobbelt hvis de kan levere neste gang. Så mange ansatte der som bruker dette, for å få dobbelt betalt. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, for det er det dummeste systemet jeg har hørt. Man blir belønnet for å gjøre feil liksom??! Motsatt av hva man ellers ville ha gjort i en vanlig bedrift. Anonymkode: 424a8...4a1 Forklarer det meste!! Anonymkode: 5b25c...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #43 Skrevet 27. juli 2020 Har alltid fått pakkene mine med helthjem, har vel blitt levert av de ca 10-15 ganger nå. Kommer i postkasse eller aviskasse, sms slik at jeg får hentet på morgenen. Har også sendt med de flere ganger når jeg har solgt ting på finn, får mail når de er levert og ingen kjøpere har klagd. Posten er ok, men her bruker de en liten uke på å sende ut hentelapp og nå enda lenger tid siden de bare leverer 2-3 dager i uken. Man må ha app (jeg vil ikke ha enda en app!) om man vil ha sms e.l, det er for dårlig. Anonymkode: 03b49...984
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #44 Skrevet 27. juli 2020 4 timer siden, Traktor skrev: Hvilken relevans har det at det ikke er trygt i nabolandet? Greit nok at det er mye kriminalitet i Sverige, men hva har det å si i for levering av pakker i Norge? Herremin, hen mener jo nabolaget. 🤣🤣 Anonymkode: 7abcb...1a5 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #45 Skrevet 27. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herremin, hen mener jo nabolaget. 🤣🤣 Anonymkode: 7abcb...1a5 Enig😂 jeg gadd ikke å kommentere det engang. Det var så altfor opplagt🙈 *dingdong* Anonymkode: b7c1d...398 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #46 Skrevet 27. juli 2020 På 25.7.2020 den 14.15, AnonymBruker skrev: De har brukt over en uke på å levere en pakke til meg nå, hadde den blitt sendt med vanlig porto og Posten ville den vært fremme forlengst. Det som irriterer meg er det elendige sporingssystemet deres. Blir ikke oppdatert og står bare pakken er mottatt og videresendt uten å oppgi hvor den faktisk er. Skal klage til nettbutikken når jeg får pakken (hvis jeg får den). Har også opplevd at de har lagt pakka oppå postkassa istedet for ved døra, grytidlig om morgenen. De har aldri levert noe på døra her. Elendig tjeneste! Anonymkode: 7abcb...1a5 Det er vel ikke helt sikkert, posten bruker ekstrent lang tid Anonymkode: 6e846...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #47 Skrevet 27. juli 2020 Har sendt 2 pakker med de, begge gangene gikk det flawless. Begge pakkene har vært litt for store så har lagt de foran ytterdøren med en lappe på postkassen, og de henter den allikevel 🤷🏼♀️ Anonymkode: cf0df...c71
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #48 Skrevet 27. juli 2020 Blanda erfaringer her. Sist pakke rota de vekk, men skal visst få erstatning. Spent på hvordan det går. Fikk også en feilsendt pakke jeg måtte sende videre. Og en pakke brukte de en uke på å levere. Andre ganger har det gått helt knirkefritt. Regner med det kan være litt personavhengig... Kommer uansett til å droppe å bruke dem for pakker det er krise å miste. Anonymkode: a9793...591
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #49 Skrevet 27. juli 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke helt sikkert, posten bruker ekstrent lang tid Anonymkode: 6e846...ea6 Nå har det gått over ei uke fra pakka mi ble plukket opp fra et sted i Innlandet. Den dro fra Oslo idag.... Samtidig kommer det en pakke idag min søster sendte på onsdag med Posten... den ville sikkert blitt levert fredag som var, men da kjører de ikke ut post her. Posten kan være treige de også, men jeg opplever at sporingen stemmer, jeg får oppdateringer og det tar ikke en uke å flytte en pakke til distribusjonssentralen... Anonymkode: 7abcb...1a5 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #50 Skrevet 27. juli 2020 Har alltid fått pakkene mine når de har blitt sendt med helt hjem, men jeg tror det er en fordel å bo på "landet" og i et hus med kun egen postkasse utenfor. Tror ikke jeg ville ha fått tilsendt pakker med helt hjem, i alle fall ikke dyre ting, dersom jeg bodde i en by eller på et veldig trafikkert sted. Anonymkode: 1b411...ce6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #51 Skrevet 25. oktober 2020 På 26.7.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en vare som jeg ikke har bestilt😏 Den beholder jeg! Anonymkode: b7c1d...398 Javel? Da er jo du faktisk en del av problemet. Du tror du straffer firmaet, men det er uskyldige det går ut over. Det er på grunn av folk som deg at pakker forsvinner. Anonymkode: 2fb36...66f 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #52 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Javel? Da er jo du faktisk en del av problemet. Du tror du straffer firmaet, men det er uskyldige det går ut over. Det er på grunn av folk som deg at pakker forsvinner. Anonymkode: 2fb36...66f Nei, for den som ikke fikk pakken vil klage på kg og dermed spres det info om hvor udugelig helthjem er. Vinn-vinn! Anonymkode: b7c1d...398 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #53 Skrevet 25. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, for den som ikke fikk pakken vil klage på kg og dermed spres det info om hvor udugelig helthjem er. Vinn-vinn! Anonymkode: b7c1d...398 Er det det du forteller deg selv så du skal kunne sove godt om natta? Du er og blir en tyv. Anonymkode: 2fb36...66f 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #54 Skrevet 25. oktober 2020 Har både sendt og fått tilsendt flere pakker med Helthjem og har aldri opplevd noe negativt. Små pakker har blitt lagt i postkassen, større pakker på døren, og jeg har aldri hørt noen kjøpere (som jeg har sendt pakker til) klage på noe. Anonymkode: 7e0f8...a4c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #55 Skrevet 25. oktober 2020 Også bare opplevd negativt med de. Styr unna! Anonymkode: 54754...364 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #56 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det det du forteller deg selv så du skal kunne sove godt om natta? Du er og blir en tyv. Anonymkode: 2fb36...66f Det kan du si til helthjem som har mistet pakkene mine verdt tusenvis av kroner uten å få det erstattet. Sover veldig godt om natten☺️ Anonymkode: b7c1d...398
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #57 Skrevet 25. oktober 2020 Bruker ikke helt hjem her heller. Flere i nabolaget her har opplevd at pakkene aldri har komt frem. Pratet med en nabo for noen dager siden, hun hadde fått melding tidlig på morgen om at pakken var levert, jeg så selv at der hang pakke på postkassen på vei til jobb , men når hun skulle hente den var den borte 😩🤷♂️ Så her i nabolaget er det nok noen som stjeler pakkene.. Anonymkode: 9eb92...02c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #58 Skrevet 25. oktober 2020 På 26.7.2020 den 9.58, Pinkee skrev: Jeg har egentlig ikke hatt problemer med helt hjem. Men, opplevde for en tid tilbake, at en pakke sendt med helt hjem, ble levert av PostNord! Skulle det være rart at de leverer sine egne pakker...? Det er mye rart med Post Nord, men at de leverer pakkene sine er da virkelig det minst rare. Anonymkode: cb473...43f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #59 Skrevet 25. oktober 2020 Tja, du kan vel kalle dem for aldri hjem, og ikke helthjem. Kommer bare til å handle med folk som sender med Posten. Jeg kan ikke fordra PostNord/Helthjem/etc. Anonymkode: e6af6...acd 4
Pinkee Skrevet 25. oktober 2020 #60 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle det være rart at de leverer sine egne pakker...? Det er mye rart med Post Nord, men at de leverer pakkene sine er da virkelig det minst rare. Anonymkode: cb473...43f Er helthjem det samme som PostNord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå