AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei! Jeg har vært sammen med mannen i elleve år. Da jeg var ung likte jeg best den forsiktige følsomme sexen, der han strøk på brystvortene mine, gikk rolig, men ordentlig inn. Nå er jeg mer der at jeg elsker det når han støter hardt og fort, klyper puppene mine så det gjør litt vondt og gjerne gir meg et par harde slag på rumpa. Er det OK å formidle dette etter så mange år? Anonymkode: 91ffc...d6f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Selvfølgelig. Hvorfor skulle det ikke være greit å si ifra om det? Det er ingen garanti for at han føler det samme, men kjør på. Det har blitt bare røffere og røffere med årene hos oss, digger det. Anonymkode: 74744...bb4 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært sammen med mannen i elleve år. Da jeg var ung likte jeg best den forsiktige følsomme sexen, der han strøk på brystvortene mine, gikk rolig, men ordentlig inn. Nå er jeg mer der at jeg elsker det når han støter hardt og fort, klyper puppene mine så det gjør litt vondt og gjerne gir meg et par harde slag på rumpa. Er det OK å formidle dette etter så mange år? Anonymkode: 91ffc...d6f Vi har ikke det samme til middag hver dag, ei eller samme interesser eller samme feriested hvert år. Vi mennesker forandrer oss og har ulike behov og lyster. Det er kjekt å prøve nye ting, greit å tenne på noe nytt osv. Det høres helt normalt ut. Fint å snakke om sex - han kan da umulig lese tankene dine Noe av det viktigste i et samliv er god kommunikasjon - også når det kommer til sex. Anonymkode: a29b8...720
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Uten at du snakker om det, kan han ikke vite at du har forandret seg. Så ja, du må nesten si det til ham om du vil at han skal være med på det 😃 Men du må seff også respektere det, om han skulle si at det ikke er noe for ham Anonymkode: cfc4e...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå