AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei idag når jeg var på do så kom det en hard/seig klump på papiret. Har hatt kraftige smerter i magen, og blødd litt i 2dager. Lurer på om dette ser ut som en spontanabort? Vært hos legen men han var ikke til noe hjelp siden jeg ikke har tatt noe graviditetstest tidligere. Blodet har vært brunt/rødt disse to dagene. Jeg har nå sluttet helt å blø. Anonymkode: 4a5aa...9c1 Innlegg er endret for potensielt støtende innhold. Anglofil (teamleder)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Minner om det jeg hadde. Anonymkode: 4e192...16b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Minner om det jeg hadde. Anonymkode: 4e192...16b Ja har flere gang opplevd koagulert blod, men reagerte veldig når det plutselig va lyse flekker. Tok med en q-tips for å «undersøke» den. Da var det som en hinne rundt der. Fikk bare beskjed at hvis smertene ikke ga seg innen 2 dager så måtte jeg få en GU, også måtte jeg være obs på infeksjon hvis ikke alt var kommet ut Anonymkode: 4a5aa...9c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har flere gang opplevd koagulert blod, men reagerte veldig når det plutselig va lyse flekker. Tok med en q-tips for å «undersøke» den. Da var det som en hinne rundt der. Fikk bare beskjed at hvis smertene ikke ga seg innen 2 dager så måtte jeg få en GU, også måtte jeg være obs på infeksjon hvis ikke alt var kommet ut Anonymkode: 4a5aa...9c1 Leste du tråden? Det var ikke koagulert blod. Anonymkode: 4e192...16b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste du tråden? Det var ikke koagulert blod. Anonymkode: 4e192...16b Ja jeg leste den:) Anonymkode: 4a5aa...9c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg leste den:) Anonymkode: 4a5aa...9c1 Hvorfor snakker du om koagulert blod, da? Det minner om Decidual Cast. Tviler på at det er spontanabort, men det finner du lett ut ved å ta en test. Det vil fortsatt være hcg i kroppen. 🙂 Anonymkode: 4e192...16b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker du om koagulert blod, da? Det minner om Decidual Cast. Tviler på at det er spontanabort, men det finner du lett ut ved å ta en test. Det vil fortsatt være hcg i kroppen. 🙂 Anonymkode: 4e192...16b Sa bare at det ikke lignet på koagulert blod:) siden jeg ikke har tatt noe test tidligere så kunne de ikke måle hcg siden de ikke har noe å sammenligne det med. Anonymkode: 4a5aa...9c1
Gjest Chroma Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa bare at det ikke lignet på koagulert blod:) siden jeg ikke har tatt noe test tidligere så kunne de ikke måle hcg siden de ikke har noe å sammenligne det med. Anonymkode: 4a5aa...9c1 Det kunne de selvsagt gjort, for å sjekke om du har forhøyet HCG, det trenger man ikke prøver til å sammenligne med. Du kan også ta en test selv, hvis du hadde en spontanabort i dag vil testen fortsatt bli positiv.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa bare at det ikke lignet på koagulert blod:) siden jeg ikke har tatt noe test tidligere så kunne de ikke måle hcg siden de ikke har noe å sammenligne det med. Anonymkode: 4a5aa...9c1 Ta en test av urin nå, så har du svaret. Anonymkode: 4e192...16b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 Når du legger ut slike bilder, burde du skrive en advarsel i overskriften. Anonymkode: 12be0...d75 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du legger ut slike bilder, burde du skrive en advarsel i overskriften. Anonymkode: 12be0...d75 Enig!! Anonymkode: ff970...008 1
Mrs Robinson Skrevet 25. juli 2020 #12 Skrevet 25. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa bare at det ikke lignet på koagulert blod:) siden jeg ikke har tatt noe test tidligere så kunne de ikke måle hcg siden de ikke har noe å sammenligne det med. Anonymkode: 4a5aa...9c1 Dette er tull. Har du vært gravid, vil du ha hcg i kroppen. Hcg for ikke-gravide ligger på 5, og ved graviditet dobles hcg ca annenhver dag.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #13 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, Mrs Robinson skrev: Dette er tull. Har du vært gravid, vil du ha hcg i kroppen. Hcg for ikke-gravide ligger på 5, og ved graviditet dobles hcg ca annenhver dag. Som sagt så var jeg hos legen, var han som sa at det ikke gikk. Har aldri vært borti noe slikt og e uerfarn når dt kommer til slike ting. Men skal huske det til neste gang Anonymkode: 4a5aa...9c1
Mrs Robinson Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt så var jeg hos legen, var han som sa at det ikke gikk. Har aldri vært borti noe slikt og e uerfarn når dt kommer til slike ting. Men skal huske det til neste gang Anonymkode: 4a5aa...9c1 Du kan fortsatt ta en graviditetstest hcg bruker tid på å komme ut av kroppen
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, Mrs Robinson skrev: Du kan fortsatt ta en graviditetstest hcg bruker tid på å komme ut av kroppen Ikke hos alle. Jeg hadde ekstremt svak test samme dagen jeg begynte blø masse, og dagen etter var den helt negativ. De hadde vært veldig tydelig positive noen dager tidligere. Anonymkode: 50626...25c
Mrs Robinson Skrevet 25. juli 2020 #16 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke hos alle. Jeg hadde ekstremt svak test samme dagen jeg begynte blø masse, og dagen etter var den helt negativ. De hadde vært veldig tydelig positive noen dager tidligere. Anonymkode: 50626...25c Nei for all del, det er jo allmenn kjent at på KG finnes kun folk som strider mot alt av naturlige kroppslige funksjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå