Gå til innhold

MÅ man vente 2 timer etter mat før man tar Melatonin?? Haster litt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min skal starte på Melatonin i kveld, men vi visste ikke at man ikke kunne ta de med mat. Nå har hun spist kveldsmat og ser på pk at man må vente 2 timer før eller 2 timer etter. 2 timer før?? Spiser man i søvne da eller? 😜

Frustrerende hvis hun må vente 2 timer etter kveldsmat med å ta medisinen... Blir sent før hun sovner da. 

(legger bare ved at det er legen som har sagt hun skal ha det pga sin diagnose, ikke vi som ønsker det fordi vi er "slitne av våkne barn") 

Anonymkode: 3c442...b34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt den uten å tenke på mat/ikke mat. Fungerer bra uansett.

Anonymkode: dc73b...acf

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar dem rett etter at jeg har spist kveldsmat, jeg spiser rett før jeg legger meg for jeg liker å være mett når jeg skal sove. Funker helt fint for meg det.

Skrevet

Man kan ta det med kveldsmat. Hvorfor skal det ikke tas med mat? Er det depot eller flytende? Altså - er det typen som virker over lengre tid eller typen som virker raskt? Mange jeg kjenner har resept for Melatonin for sine barn på grunn av forskjellige diagnoser og alle oppgir at de gir Melatonin sammen med kveldsmaten en halv time før leggetid.

Skrevet

Jeg tar mine uavhengig av om jeg har spist eller ikke, og hvor mye eller lite. De fungerer bra uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...