Gå til innhold

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år - bare jeg som er invitert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er invitert i bryllupet til søsteren min til neste oktober. Noe jeg reagerte på, var at bare jeg er invitert, ikke samboeren min, som jeg har vært sammen med i 2 år....Vi venter et barn i oktober, og jeg syns det virker så rart at bare jeg har blitt invitert? Pappas nye kjæreste, som han ble sammen med i januar, er også invitert. 

Er jeg egoistisk og er overfølsom i denne rugetiden, eller ville dere gjort det samme som søsteren min? Syns det kan virke sårt for samboer at han blir holdt utenfor, når vi er den eneste familien han har. Familien hans har utstøtt han.

Anonymkode: dce20...8a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fryktelig ufint... har du spurt henne hvorfor han ikke er invitert? 

Anonymkode: 19e7d...3fd

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, veldig spesielt?! Har de en konflikt du ikke vet om eller noe? 

Anonymkode: 5dd4f...6aa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjempesært og ikke invitere søsteren sin MED samboer som hun også venter barn med! Liker hun ikke samboeren din? Er du sikker på at han ikke er invitert? 

Anonymkode: 7f836...b00

Ja, har spurt om det bare var meg, det var det. Jeg også stusset litt på det....De går overens i tillegg, nesten bedre enn det jeg gjør med min søster og forloveden hennes.

TS

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er invitert i bryllupet til søsteren min til neste oktober. Noe jeg reagerte på, var at bare jeg er invitert, ikke samboeren min, som jeg har vært sammen med i 2 år....Vi venter et barn i oktober, og jeg syns det virker så rart at bare jeg har blitt invitert? Pappas nye kjæreste, som han ble sammen med i januar, er også invitert. 

Er jeg egoistisk og er overfølsom i denne rugetiden, eller ville dere gjort det samme som søsteren min? Syns det kan virke sårt for samboer at han blir holdt utenfor, når vi er den eneste familien han har. Familien hans har utstøtt han.

Veldig spesielt at samboeren og pappaen til hennes fremtidlige tantebarn ikke er invitert. Hadde spurt om det var en spesiell grunn til at han ikke er invitert. Også hadde jeg latt være å invitere hennes mann neste gang du har bursdag,få smake litt på egen oppførsel.

Anonymkode: 56e5b...9ef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, veldig spesielt?! Har de en konflikt du ikke vet om eller noe? 

Anonymkode: 5dd4f...6aa

Nei, ingen konflikt. De går veldig godt overens. 
TS

Gjest Pianobar
Skrevet

Hadde nok spurt direkte hva årsaken var. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fryktelig ufint... har du spurt henne hvorfor han ikke er invitert? 

Anonymkode: 19e7d...3fd

Nei, har ikke det...vil ikke presse søsteren min til å ha gjester hun ikke har i utgangspunktet invitert, er tross alt hennes bryllup, selv om jeg syns det er snodig at bare jeg er invitert.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt at samboeren og pappaen til hennes fremtidlige tantebarn ikke er invitert. Hadde spurt om det var en spesiell grunn til at han ikke er invitert. Også hadde jeg latt være å invitere hennes mann neste gang du har bursdag,få smake litt på egen oppførsel.

Anonymkode: 56e5b...9ef

Takk for svar. Skal prøve å spørre om hva som kan være årsaken neste gang jeg ser henne. Jeg syns det er veldig sårt....noe jeg vil tro samboer min syns også.

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sjekket om det ikke hadde skjedd en glipp. Høres spesielt ut å kun invitere deg. Du kan vel bare spørre? 

Anonymkode: 760a4...732

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal prøve å spørre om hva som kan være årsaken neste gang jeg ser henne. Jeg syns det er veldig sårt....noe jeg vil tro samboer min syns også.

TS

Jeg ville også spurt. Og så ville jeg takket nei til invitasjonen om ikke samboeren og far til barnet ditt er invitert! Makan!

Anonymkode: b2690...2b1

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde takket nei til invitasjon hvis faren til barnet i magen ikke er invitert.... 

Anonymkode: 7821a...cb4

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt rart, men kanskje en tanke bak? Plassmangel? Eller at det skal være rettferdig, feks om ikke brudgommens søsken heller skal ha med partner.  Eller at kun de som er gift får ha med partner?

Det er forøvrig ikke uvanlig å bli invitert uten partner i bryllup om man er venn eller søskenbarn ol, men søster er litt rart. Jeg er gift med barn og har blitt invitert i bryllup uten partner.

Anonymkode: d486f...3b9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om bryllupet er neste år og barnet er født i år har de kanskje tenkt at en må være hjemme med barnet uansett?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sjekket om det ikke hadde skjedd en glipp. Høres spesielt ut å kun invitere deg. Du kan vel bare spørre? 

Anonymkode: 760a4...732

Ja, tenkte å spørre neste gang jeg får mulighet. Snakket med mamma ang gjester på bryllupet, men virket ikke på hun at hun syns det var noe rart?🤔

TS

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at søsteren din ikke tror på forholdet til deg og kjæresten din, og dermed ikke ønsker å bilder av han på bryllupsbildene fra selskapet.

Anonymkode: 11b3c...9fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS

Det er ikke rart at det er sårt. Han er far til hennes tantebarn, ikke en random fyr du dater som plutselig blir borte. Dersom feks andre søsken er invitert med samboer/ektefelle/kjæreste hadde jeg selv ikke møtt dersom faren til barnet mitt ikke var invitert🤔 

Ville virkelig forsøkt å finne ut hva årsaken var. Da jeg giftet meg var ene søsteren min singel. Hadde hun funnet en kjæreste 2 uker før bryllupet hadde jeg spurt om hun ville ha ham med. 

Anonymkode: 3c925...6b8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om bryllupet er neste år og barnet er født i år har de kanskje tenkt at en må være hjemme med barnet uansett?

Invitasjonene ble sendt ut i mars og da hadde vi ikke fortalt om babyen enda...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at søsteren din ikke tror på forholdet til deg og kjæresten din, og dermed ikke ønsker å bilder av han på bryllupsbildene fra selskapet.

Anonymkode: 11b3c...9fe

Kan nok stemme...Vært litt turbulent, men aldri gjort det slutt. Årsaken er at jeg har ei ustabil svigermor som har gjentatte ganger har prøvd å ødelegge forholdet vårt, kanskje derfor? 
TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...